شوخی‌با اسلحه منجر به‌مرگ یک جوان شد، دستگیری‌ موشک‌ ایرانشهر با 7 سرقت‌ مسلحانه، شوخی مرگبار مأمور پلیس در اداره آگاهی و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



اعدام مردی که دوستش را به آتش کشید

مردی که در جریان یک اختلاف حساب، چهار سال پیش یكی از همكارانش را به قتل رسانده بود، سحرگاه دیروز اعدام شد.

21 اسفندماه سال 89 مأموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند.  
 
با حضور ماموران در محل حادثه در جاده قم حوالی حسن آباد آنها با جسد سوخته مردی مواجه شدند. پس از انتقال جسد به پزشكی قانونی، هویت وی به نام رضا 40 ساله شناسایی شد. بنابراین تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اقدام تکان‌دهنده یک نابغه روس

پلیس روسیه، نابغه دیوانه‌ای که اجساد 150 دختربچه را پس از نبش قبر، از گورها بیرون آورده بود، دستگیر کرد.

متهم «آناتولی موسکوین» مرد 46 ساله که جزو مورخان روس است، کتاب‌های علمی بسیاری منتشر کرده است.

اقدام تکان‌دهنده یک نابغه روس

اجسادی که از گورها بیرون کشیده شده‌اند دختران سه تا 12 ساله بوده‌اند و همه این مردگان در سال 2011 میلادی نبش قبر شده‌اند. این نابغه روس که به 13 زبان دنیا مسلط بوده، توانسته پس از نبش قبر 150 گور، 29 جسد را بیرون بیاورد و به شکل عروسک‌های پارچه‌ای مومیایی کند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آزار و اذیت گروهی دختر 17ساله در خانه مجردی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیداین یک داستان واقعی‌از آسیب یک‌دختر جوان از دوستی های اینترنتی و عضویت کورکورانه و بدون شناخت در شبکه های اجتماعی است، داستانی که هم جوانان و هم والدین باید آن را بخوانند و از آن درس بگیرند.

دختر ۱۷ ساله که در اتاق مشاوره پلیس فتا اشک می ریخت، در حالی که سرش را میان دو دستش گرفته بود و به آینده تاریک خود می اندیشید در میان هق هق گریه به بیان ماجرای تلخ لانه وحشت پرداخت و گفت: وقتی سال اول دبیرستان را با نمرات خوب قبول شدم به پدرم اصرار کردم تا یک گوشی هوشمند تلفن همراه برایم بخرد.

پدرم که از قبولی من در امتحانات خرداد خیلی خوشحال بود گوشی تلفن زیبایی را به عنوان هدیه قبولی برایم خرید. از آن روز به بعد فقط وارد شبکه های اجتماعی می شدم و با دوستانم چت می کردم. روزهای تابستان را با دوست یابی های شبکه ای سپری می کردم و هر روز دوستان جدیدی به گروه ما اضافه می شد تا این که در این میان جملات عاشقانه و احساسی پسر جوانی توجهم را به خود جلب کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4ریشتری خوزستان را لرزاند

به نقل از شبکه لرزه نگاری شیراز وابسته به موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در ساعت هفت و 24 دقیقه و هشت ثانیه امروز در مرز استانهای ایلام،لرستان و خوزستان حوالی منطقه حسینیه از توابع اندیمشک به وقوع پیوست.

بر اساس این گزارش زمین لرزه مزبور در عرض شمالی 54 /32 و طول شرقی 98 /47 به ثبت رسیده است.

هنوز گزارشی از خسارت احتمالی در این منطقه دریافت نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عامل تهدید به اسید پاشی در تهران دستگیر شد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس تهران بزرگ، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی که آموزشگاه‌هایی را در غرب تهران تهدید به اسیدپاشی کرده بود خبرداد و گفت: این فرد با استفاده از تلفن‌های عمومی با آموزشگاه‌ها تماس گرفته و آنان را تهدید به اسیدپاشی می‌کرد که با تلاش ماموران پلیس پایتخت در حین برقراری تماس تلفنی دستگیر شد.

وی در توضیح بیشتر این پرونده اظهارداشت: پس از مطرح شدن ماجرای اسیدپاشی و شایعات متعدد در این خصوص طی 48 ساعت گذشته مسئولان و مدیران چند آموزشگاه در غرب تهران با پلیس تماس گرفته و اعلام کردند که از سوی فردی ناشناس به صورت تلفنی مورد تهدید اسیدپاشی قرار گرفته‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شوخی مرگبار مأمور پلیس در اداره آگاهی

میثم 20 ساله که سرباز وظیفه بود، عصر بیستم بهمن 92 در اتاقک نگهبانی پلیس آگاهی غرب تهران با اصابت گلوله به سرش جان سپرد.

با وقوع این حادثه، یک مأمور پلیس به نام سجاد که عامل تیراندازی بود بازداشت شد و به شلیک مرگبار اعتراف کرد. سجاد گفت: «در حال شوخی با میثم بودم که دستم را روی ماشه چکاندم، اما ناخواسته یک تیر شلیک شد.»

وقتی در بررسی‌ها مشخص شد سجاد بارها با اسلحه خالی با سایر همکارانش شوخی کرده و آنها را به مرگ تهدید کرده بود، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری‌ موشک‌ ایرانشهر با 7 سرقت‌ مسلحانه

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید«موشک» ایرانشهر که به سرقت‌های مسلحانه دست می‌زد، به دام پلیس افتاد.  رئیس پلیس «ایرانشهر» استان سیستان و بلوچستان از دستگیری دزد مسلح معروف به «موشک» با هفت سرقت مسلحانه خبر داد.

سرهنگ «محمد دفتری» در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران پلیس ایرانشهر اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیزمنطقه آغاز کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: مأموران پس از شناسایی دزد مسلح که معروف به موشک بود با استفاده از منابع اطلاعاتی وی را که در حال تردد در خیابان بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شوخی‌با اسلحه منجر به‌مرگ یک جوان شد

سرهنگ داوود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی، در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیر خوردگی منجر به فوت در یکی از کوه‌های اطراف شهرستان، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی به اتفاق چهار نفر از دوستانش با یک دستگاه خودرو پراید در حالی که یک قبضه اسلحه شکاری به همراه داشته‌اند جهت تفریح و شکار به آن محل رفته بوده‌اند که اقدام به شوخی با همدیگر کرده و مقتول توسط یکی از دوستانش ناخواسته مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دزدی ۷۰ کامپیوتر با یک مداد

چندي قبل مردي به كلانتري 103گاندي رفت و گفت چند دقيقه قبل كامپيوتر خودرواش سرقت شده است.

او گفت: خودروام را براي زمان كوتاهي كنار خيابان پارك كردم اما وقتي برگشتم نتوانستم خودرو‌ام را روشن كنم. وقتي در موتور را بالا زدم فهميدم كامپيوتر خودرو سرقت شده است. اين مرد تنها كسي نبود كه در آن روز كامپيوتر خودرواش سرقت شده بود.

دزدی ۷۰ کامپیوتر با یک مداد +عکس

افسر نگهبان كلانتري پيش از آن گزارش سرقت كامپيوتر خودروي ديگري را نيز ثبت كرده بود و شباهت هر دو سرقت نشان مي‌داد عامل آنها يكي است. در چنين شرايطي تحقيقات براي شناسايي سارقان آغاز شد. با وجود اين در روزهاي بعد چند نفر ديگر كه كامپيوتر خودروي‌شان سرقت شده بود به كلانتري رفتند و از مأموران براي دستگيري سارقان كمك خواستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط یک‌کارگر به چاهک آسانسور

به دنبال تماس های مکرر کارگران یک ساختمان در حال ساخت با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:35 دیروز بی درنگ زنگ ایستگاه 57 و گروه امداد و نجات 10 را به صدا در آورد وآتش نشانان رهسپار محل حادثه در خیابان تهرانپارس، خیابان 202 غربی شدند.

علی شکرانه فرمانده آتش نشانان اعزامی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک کارگر جوان به نام امرالله-م داخل چاهک آسانسورساختمان در حال ساخت سقوط کرده و دچار مصدومیت شدید شده بود.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/8/3/768571_861.jpg

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه بلافاصله خود را به فرد مصدوم رساندند و وی را به صورت کاملا ایمن به سطح زمین انتقال و تحویل امداد گران اورژانس دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس