جزئیات مرگ یک دانشجو در خوابگاه، قصاص و زندان برای جنایتکاران خانه متروکه، قاتل قهرمان کشتی ایران بازداشت شد و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



جزئیات مرگ یک دانشجو در خوابگاه

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدصبح روز جمعه چهارم مهرماه، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرگ یک دانشجوی پزشکی ساکن در خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب در شیراز خبر دادند.

به گفته آنها، دانشجویی به‌نام "و- ب" صبح زود از طبقه 5 ساختمان خوابگاه، به پایین سقوط و فوت کرده است،‌ اما هیچ یک از آنان جزئیات دقیق‌تری از حادثه را مطرح نمی‌کردند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی عصر جمعه با درج خبری روی سایت دانشگاه ضمن تایید این حادثه اعلام کرد: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دادستانی و حوزه انتظامی در حال بررسی حادثه صبح گاه چهارم مهرماه در خوابگاه دانشجویی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قصاص و زندان برای جنایتکاران خانه متروکه

سحرگاه 22 مهر ماه سال 92 مأموران کلانتری 107 فلسطین با تماس چند دانشجوی جوان در جریان پیدا شدن جسد خونین مردی در کوی البرز خیابان حافظ قرار گرفتند.

خیلی زود مأموران خود را به بالای سر جسد مرد ناشناس که کنار پرشیای سفید رنگی افتاده بود، رساندند. بررسی‌های ابتدایی نشان از آن داشت که قربانی خونین «احمد» راننده پژو پرشیا است که شب گذشته از خانه برادرش در شهریار خارج شده و به سمت خانه خودش در خیابان فرجام راه افتاده بود، در این مرحله برای شناسایی عاملان این جنایت به سراغ دوربین‌های مداربسته چند ساختمان رفتند.

در بررسی فیلم مشخص شد خودروی پژو در زمان ورود به کوی البرز 2، سه سرنشین داشت که خیلی زود یکی از مغازه‌داران عنوان کرد دو جوان دیگر را می‌شناسد.

این مرد به مأموران گفت: «سامان» و «داوود» پسران خیابانی هستند و بیشتر شب‌ها برای خوابیدن به خانه متروکه‌ای در انتهای کوی البرز که پاتوق معتادان است، می‌روند.

قصاص و زندان برای جنایتکاران خانه متروکه

همین سرنخ کافی بود تا مأموران خانه متروکه را به محاصره خود درآورند و در کمین دو جوان نشستند تا اینکه روز 29 آبان ماه «داوود» که قصد داشت وارد خانه متروکه شود دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عملیات نجات یک گروگان در سیرجان

سردار حسین چناریان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد آدم‌ربایی مسلحانه به قصد اخاذی در سیرجان، بلافاصله اقدامات پلیس برای بررسی موضوع و خنثی‌سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/7/5/738087_553.jpg

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد آدم‌ربایان درخواست 850 میلیون تومان وجه نقد و 1000 قطعه سکه طلا از خانواده فرد ربوده شده دارند که بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع شناسایی آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد : با حضور جانشین انتظامی استان در محل و حصول اطمینان از سالم‌بودن فرد گروگان گرفته شده، هدایت عملیات با مد نظر قرار دادن آزادی گروگان به صورت صحیح و سالم و پیشگیری از آسیب رسیدن به اهالی و شهروندان و حفظ اقتدار پلیس، به اجرا درآمد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قاتل قهرمان کشتی ایران بازداشت شد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمتهم در حالی منکر قتل شده که تمام شواهد از ارتکاب جنایت به دست او خبر می‌دهد. شامگاه 29 مهرماه سال گذشته ماموران پلیس پایتخت در جریان درگیری مسلحانه بین چند جوان در بوستان طالقانی قرار گرفتند. همزمان با حضور ماموران کلانتری گاندی مشخص شد درگیری بین دو گروه تبهکار رخ داده و مجرمان پیش از رسیدن ماموران از محل متواری شده‌اند.

 در بررسی‌های اولیه مشخص شد، چند جوان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و سپس به روی هم آتش گشودند. یکی از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: نیم ساعت قبل چند جوان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و پس از آن چند نفر از آنها روی هم اسلحه کشیدند. در این درگیری یکی از جوانان حاضر مورد اصابت گلوله قرار گرفت که از سوی حاضران در نزاع با یک خودرو از محل خارج و همراه همدستانش فراری شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد کامیونت با دیوار ساختمان

ناتوانی راننده یک دستگاه کامیونت در کنترل آن برخورد شدید این وسیله نقلیه نیمه سنگین را با دیوار ساختمان 5 طبقه مسكونی در خیابان شریعتی در پی داشت.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/7/5/738254_147.jpg

آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات نجات موفق شدندراننده كامیونت را از داخل اتاق خودرو خارج کرده و تحویل امداد گران اورژانس دادند.

آتش نشانان همچنین با استفاده از جرثقیل، كامیون را از حالت نامتعادل خارج و به مكان امن منتقل كردند.

گفتنی است؛ علت این حادثه توسط كارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تجاوز به کودک 3 ساله هندی در مهدکودک

پلیس دهلی‌نو اعلام کرد: جوان 24 ساله‌ای که پسر مدیر مهدکودک بوده، این کودک خردسال را مورد تجاوز قرار داده است.

بنابر اعلام پلیس، خانواده این کودک پس از شدت گرفتن درد در ناحیه شکم فرزندشان او را به بیمارستان منتقل کرده و متوجه این اتفاق شدند. پلیس دهلی‌نو پس از دریافت شکایت از سوی والدین این کودک، متهم را شناسایی و دستگیر کرد.

بنابر اعلام پلیس دهلی‌نو طی دو روز گذشته این دومین مورد تجاوز به یک کودک خردسال در این شهر بوده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ راننده در تصادف اتوبوس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: در ساعت 6:40 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس ( شخصی) مطلع  شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه در غرب به شرق جاده مخصوص کرج بعد از آزادگان شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی جاده منحرف و پس از برخورد با گاردریل و تیر چراغ برق متوقف می‌شود و راننده نیز داخل خودرو محبوس بود.

ملکی افزود: آتش نشانان با تجهیزات قطعات اتوبوس را برش دادند و راننده 50 ساله راخارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خانواده‌ای که تحت تعقیب پلیس 5 استان بودند

"سرهنگ غلامعباس بلفکه" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در این شهرستان که همگی به طرز ماهرانه ای رخ داده بود، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به تحقیقات گسترده ماموران برای شناسایی و كشف سرقت ها ،عنوان داشت: در این خصوص با جمع آوری مدارك مستند ماموران پی به رد پایی فردی که به صورت مقطعی از سال گذشته ساکن شاهین شهر بوده برده و تحقیقات خود را برای رسیدن به نتیجه نهایی كه همان كشف سرقت ها و دستگیری سارق بود ادامه دادند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینكه این فرد به صورت یك باند و خانوادگی در ارتكاب سرقت فعالیت داشت ،تصریح كرد: اعضاء این باند با مسافرت به شهرهای مختلف کشور و با سکونت مقطعی منازل مورد نظر را شناسایی پس از دستبرد، اموال آن را سرقت می كردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ مشکوک در آتش خودرو

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیداوايل بامداد روز گذشته، اهالي خيابان سرافرازان مشهد ناگهان شعله هاي آتشي را ديدند که از داخل يک خودرو پرايد نوک مدادي پارک شده در حاشيه خيابان زبانه مي کشد. در آن ساعت خلوت شب تعدادي از اهالي و رهگذران به سمت خودرو دويدند و در ميان بهت و حيرت مرد جواني را نيز پشت فرمان خودرو مشاهده کردند که در حال سوختن بود.

شهروندان براي نجات راننده قصد داشتند درهاي خودرو را باز کنند، اما درها قفل بود و امکان بازکردن آن وجود نداشت.

چند دقيقه بعد خودروهاي آتش نشاني آژيرکشان به محل حادثه رسيدند و امدادگران بلافاصله به اطفاي حريق اقدام کردند، اما ديگر راننده خودرو به طور کامل سوخته بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس