پاتک‌پلیس به‌پاتوق موادفروشان تهران، فرود اضطراری یک هواپیما در مهرآباد، جزئیات مسمومیت 235 دانش‌آموز زاهدانی، 3 کوهنورد در آغوش مرگ یخی و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



پاتک‌پلیس به‌پاتوق موادفروشان تهران

سرهنگ رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پایتخت،‌ با اعلام خبر اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در محدوده سرکلانتری دوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده سرکلانتری دوم پایتخت و شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در این محدوده، ماموران این سرکلانتری پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی‌های نامحسوس در موقعیت جغرافیایی این محدوده و مخصوصاً در منطقه بزرگراه یادگار امام (ره) بعد از پل شهید همت، اقدام به برگزاری یک عملیات مشترک کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت ادامه داد: در این عملیات مشترک که با همکاری ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برگزار شد، تمامی ماموران شرکت کننده در این طرح و با حضور مسئولین شعب مبارزه با مواد مخدر کلانتری‌های این سرکلانتری، در یک اقدام ضربتی به پاتوق‌های شناسایی شده در این محدوده یورش برده و اقدام به دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در این پاتوق‌ها کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

فرود اضطراری یک هواپیما در مهرآباد

مهمترین‌ اخبار حوادث 5 آباننیروهای امدادی در محل این فرودگاه حاضر شدند تا خدمات لازم را به حادثه دیدگان احتمالی ارایه کنند.

تاکنون نوع هواپیما و علت فرود اضطراری آن اعلام نشده است.

یک منبع خبری با تایید این خبر اعلام کرد، این هواپیما حدود 150 مسافر دارد و ظاهرا به علت بازنشدن چرخها مجبور به فرود اضطراری شده است.

به گفته وی این هواپیما مربوط به خطوط داخلی می باشد.

به گزارش فارس در پی اعلام نقص فنی این هواپیما بر فراز فرودگاه مهرآباد 4 ایستگاه آتش‌نشانی در محل حادثه استقرار یافتند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل کودک خوزستانی6ساله به‌دست آدمربا

چندی پیش ماموران پلیس خوزستان در جریان وقوع یک آدم ربایی قرار گرفتند. آنها موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به حساسیت موضوع به تحقیق در این رابطه پرداختند.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد که کودک 6 ساله ای از سوی چند نفر ربوده شده است. پدر و مادر این کودک در جریان تحقیقات به ماموران گفتند: یکی از بستگان ما فرزندمان را ربوده و الان هم با ما تماس گرفته و درخواست پول کرده است.

با این اطلاعات ماموران تلاش خود را آغاز کردند و در نهایت موفق به شناسایی آدم رباها شدند. این در حالی بود که کودک 6 ساله از سوی آدم ربا ها به قتل رسیده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات مسمومیت 235 دانش‌آموز زاهدانی

مهمترین‌ اخبار حوادث 5 آباندکتر محمودرضا میری بنجار رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در توضیح علت مسمومیت دانش آموزان زاهدانی گفت: شستشوی بشکه های حاوی باقیمانده های نفت و گازوئیل در حوالی یک منطقه مسکونی، منجر به متصاعد شدن بوی آزاردهنده و اعلام آن توسط ساکنان این منطقه شد.

وی با بیان این این بشکه ها حاوی مواد شیمیایی تاریخ گذشته بوده اند که با شستشو، منطقه را با وسعت 40 هکتار و جمعیت 200 هزار نفر آلوده کرده است.

میری بنجار با اشاره به تشکیل ستاد بحران در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: تا ساعت 2 بامداد دوشنبه 235 نفر بستری شدند که 150 نفر از آنها در سلامت کامل ترخیص شده اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


3 کوهنورد در آغوش مرگ یخی

 صبح روز شنبه در دو تماس جداگانه امدادگران هلال‌احمر در جریان گم شدن سه کوهنورد در ارتفاعات الیمستان آمل و قله دماوند قرار گرفتند.

براساس گزارش‌های دریافتی دو کوهنورد که برای تفریح به ارتفاعات الیمستان در منطقه امامزاده عبدالله(ع) رفته بودند در میان انبوه درختان جنگلی مسیر برگشت خود را گم کرده و در کوهستان پر از درخت سرگردان شدند.

این دو کوهنورد همراه چند مرد دیگر برای تفریح وارد منطقه شده بودند که در میانه راه به دلیل بالا بودن سن از گروه جا مانده و گم شده بودند.

 امدادگران هلال  احمر در قالب چند اکیپ با همراهی کوهنوردان محلی برای جست‌وجو به منطقه رفته و تلاش برای ردیابی آنها را آغاز کردند تا اینکه ساعتی بعد از شروع عملیات آنها را در عمق منطقه جنگلی پیدا کردند.

3 کوهنورد در آغوش مرگ یخی

بنا بر اعلام وی در حالی اقدامات برای به دست آوردن ردی از کوهنورد گمشده در ارتفاعات دماوند ادامه دارد که با توجه به محل ناپدید شدن وی کار با سختی در حال انجام است. چرا که او در منطقه آبشار یخی گرفتار شده و احتمالاً بر اثر سقوط به عمق دره جان خود را از دست داده است. این مرد در یکی از سردترین مناطق کوه دماوند دچار حادثه شده و با وجود حضور نیروهای امداد هوایی هلال‌احمر امکان دسترسی به جسد وی نیست.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


به رگبار بستن زن جوان در شهرک اندیشه

روز گذشته 9 صبح خبر تیراندازی در فاز یک اندیشه به پلیس گزارش شد.
 
طبق گفته شاهدان 2 نفر با یک دستگاه وسیله نقلیه در کنار خودروی پژو پرشیا سفید رنگی توقف کرده و خانمی را که در داخل خودرو بود به رگبار بستند.
 
پس از این اتفاق سریعا عاملان تیراندازی از محل گریخته و متواری می‌شوند، همچنین مرد جوانی نیز همراه این زن جوان 26 ساله به نام "س"(مقتول) بود که زمان تیراندازی در سوپر مارکت حضور داشته است و هم اکنون در پلیس آگاهی به سر می‌برد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس