دستگیری مردی که استخر دزدید، ترقه در چین جان 30نفر را گرفت، سگ خانگی پیرزنی را در ساری کشت و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



دستگیری مردی که استخر دزدید

سرهنگ داود عبدالمالکی در این‌باره گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از کارگاهی در شهرک قلعه میر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 گلستان قرار گرفت و با اقدامات تخصصی پلیسی و مشخص شدن چهره متهم توسط شاکی، در نهایت سارق شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در حین جابه جایی لوازم مسروقه در یکی از کارگاه‌های قلعه میر دستگیر شد.

عبدالمالکی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس از متهم، وی به جرم خود اعتراف کرد و با هماهنگی مقام قضائی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت که در بازجویی‌ها به سرقت پنج تانکر 32 هزار لیتری، یک استخر آبی 16 متر مکعبی، پنج تن لوله، دوعدد کپسول هوا، یک کپسول گاز و یک کولر چهار هزار به ارزش مالی بیش از دو میلیارد ریال اعتراف کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ترقه در چین جان 30نفر را گرفت

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدشین‌هوا نوشت: چینی ها علاقه مفرطی به ترقه بازی دارند و این علاقه همواره کار دستشان داده است.

در آخرین اتفاق انفجار یک کارخانه تولید ترقه در استان هانون چین  و در شهر جیلینگ سی نفرا را راهی دیار باقی کرد و 33 نفر مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش منابع امنیتی دو انفجار پی در پی این کارخانه را ویران و این تعداد تلفات را بر جای گذاشت.

البته  در انفجار دوم که صبح امروز رخ داد به دلیل نبود کارگران و مهندسان کارخانه در محل کار، هیج تلفات جانی این انفجار در پی نداشت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سگ خانگی پیرزنی را در ساری کشت

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدبا مراجعه مردی به نام «فتح‌الله» به پاسگاه خزرآباد ساری مبنی بر اینکه خواهر 75 ساله وی به نام «خیرالنساء» به دلیل حمله یک سگ جان خود را از دست داده است، مأموران در جریان قرار گرفتند.

پلیس بلافاصله با حضور در محل حادثه تحقیق در این باره را آغاز کرد تا اینکه مشخص شد سگ مهاجم متعلق به پسر ناتنی قربانی حادثه است.

براساس تحقیقات مأموران، قربانی حادثه در حیاط خانه‌اش مشغول به کار بود که ناگهان از سوی سگی که توسط پسر ناتنی‌اش در خانه نگهداری می‌شد مورد حمله قرار گرفت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط خونین از ساختمان هلال احمر

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیددر اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمرآمده است: «صبح امروز فردی میانسال برای دریافت داروهای خاص بیماری صرع خود به این جمعیت مراجعه کرده و بلافاصله تقاضای نامبرده ثبت و از طریق اتوماسیون اداری حسب مقررات برای سازمان داوطلبان جمعیت و بلافاصله به معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی ارجاع و راهنمایی شد.

متاسفانه این فرد پس از خروج از دبیرخانه واقع در طبقه همکف به سمت راه پله های منتهی به پارکینگ جمعیت هلال احمر رفته و بی محابا خود را از طبقه همکف به پارکینگ چهارم رها می‌کند.

نیروهای حراست جمعیت بلافاصله مراتب را به اورژانس تهران اطلاع داده و عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه اعلام کردند که وی فوت کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل مادر درحضور دختر کلاس اولی در نخستین روز مدرسه

شب سه شنبه مرد ۳۵ساله، وقتي از سرکار بازگشت، به سمت آرايشگاه همسرش رفت تا دختر ۷ ساله اش را که پس از تعطيلي مدرسه نزد مادرش رفته بود، به منزل ببرد. ساعتي بعد هم زن ۲۵ساله به خانه آمد و آ ن ها سر سفره شام نشستند. مرد که غرق در افکارش بود، آرام آرام لقمه غذا را برمي داشت و در ذهن پريشان خود حرکات و رفتار همسرش را مرور مي کرد. دقايقي بعد و در حالي که دخترک، کتاب هايش را در کيف مدرسه اش مي گذاشت زن جوان به سمت اتاق خواب رفت.

مرد ۳۵ساله که زيرچشمي همسرش را تعقيب مي کرد،ناگهان از جا برخاست و به داخل اتاق رفت. سروصدا و فريادهاي دلخراش آن ها، دخترک را نگران کرده بود. او که فکر مي کرد پدر و مادرش مانند هميشه در حال دعوا هستند، کنار در اتاق رفت اما جرات نداشت در را باز کند. اضطراب و وحشت در چشمان دخترک موج مي زد که ناگهان مرد هراسان و خون آلود از اتاق بيرون آمد و پا به فرار گذاشت.

دختر ۷ساله با مشاهده اين وضعيت به سمت اتاق دويد اما با صحنه دلخراشي روبه رو شد مادرش غرق درخون در کنار تختخواب افتاده بود. او وحشت زده جيغ کشيد و در حالي که پاهايش خون آلود شده بود، گريه کنان از در حياط بيرون رفت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس