اسکانیا باز هم تلفات گرفت، بازداشت عوامل اغتشاش در اردبیل، انفجار در مخزن گاز شرکت بوتان یزد، پسر الکلی خواهر 8ساله‌اش را کشت و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



انتقام هکر 12 ساله مشهدی از معلمش

مهمترین‌ اخبار حوادث 1 آذرروز های پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی با طرح شکایتی گفت: معلم مدرسه ای در مشهد هستم. یک هفته است که پست الکترونیک و وبلاگم هک شده و فردی با نفوذ به آن، اطلاعاتم را از بین برده و مطالب و تصاویر غیراخلاقی را در آن منتشر کرده است حتی اطلاعات آزمون هایی که قرار بود در اختیار شاگردانم قرار دهم، همراه اطلاعات شخصی و کاری ام نیز از پست الکترونیکی ام سرقت شده است. نمی دانم چه کسی و با چه انگیزه ای دست به این کار زده است. این حادثه باعث شده که وجهه اجتماعی ام از بین برود و موقعیت شغلی ام به خطر بیفتد.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای یافتن متهم اینترنتی آغاز شد. سرانجام ماموران دو روز پیش اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد متهم از یک رایانه خانگی دست به این کار زده است. ماموران پس از هماهنگی قضایی به خانه مورد نظر رفتند و مرد صاحبخانه را برای تحقیقات به پلیس فتا منتقل کردند. شاکی پس از روبه رو شدن با فرد دستگیر شده، او را شناسایی کرد و گفت: من و این فرد در دوران دانشجویی با هم دوست بودیم و نمی دانم چرا دست به این کار زده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اسکانیا باز هم تلفات گرفت

پایگاه خبری پلیس نوشت: سرهنگ احمد قرایی جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در این رابطه، افزود: صبح امروز در ساعت 50 :3 دقیقه یکدستگاه کامیون بر اثر انحراف به چپ ناگهانی در محور مواصلاتی شهرستان بجنورد به مانه و سملقان، استان خراسان شمالی با یکدستگاه اتوبوس اسکانیا بشدت برخورد کرد.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/8/28/796116_657.jpg

سرهنگ قرایی تصریح کرد: در این سانحه دلخراش راننده کامیون به همراه یک نفر از سرنشینان کامیون و راننده اتوبوس اسکانیا نیز به همراه 3 نفر از مسافران به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت کردند و 18 نفر از مسافران اتوبوس نیز به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان بجنورد منتقل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بازداشت عوامل اغتشاش در اردبیل

مهمترین‌ اخبار حوادث 1 آذرسردار ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد:‌ با تلاش و پیگیری‌های پلیس امنیت عمومی 11 نفر از عوامل ناامنی در بیمارستان فاطمی اردبیل دستگیر شدند تا با تحویل به مراجع قضایی این افراد به سزای اعمالشان برسند.

وی تصریح کرد: دو روز پیش بر اثر درگیری دو جوان در یکی از محلات اردبیل یکی از طرفین با چاقو مصدوم شده و راهی بیمارستان می‌شود که ابتدا در بیمارستان سبلان سپس فاطمی این فرد را مورد مداوا قرار می‌دهند اما طرفین دعوا به مرکز بیمارستانی هجوم آورده و اقدام به ایجاد اغتشاش در بیمارستان فاطمی کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ‌به محض اطلاع از موضوع و جراحات وارده به مأمور انتظامات و مأمور نیروی انتظامی، پلیس در محل حاضر شده و این افراد به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشتند.

کریم‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این افراد شرور که با چوب، چماق و چاقو به بیمارستان حمله‌ور شده بودند با ایجاد رعب و وحشت و مصدوم کردن دو نفر از سوی پلیس امنیت عمومی مورد پیگیری قرار گرفتند که در همان لحظات اولیه دو نفر از آنها دستگیر شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری عاملان شهادت ماموران ناجا در سیستان و بلوچستان

مهمترین‌ اخبار حوادث 1 آذرسردار حسین رحیمی اظهار داشت: طی چند روز گذشته چهار باند در جنوب استان سیستان و بلوچستان در رابطه با سرقت مسلحانه شهادت پرسنل ناجا و تجاوز به عنف منهدم شده است.

وی با اشاره به اینکه 12 قبضه سلاح از اعضای این چهار باند کشف شده است، گفت: 13 نفر نیز در این رابطه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افراد دستگیر شده تاکنون به ده ها سرقت مسلحانه، ایجاد ناامنی و شهادت ماموران ناجا اعتراف کرده اند افزود: افراد دستگیر شده تابعیت ایران، افغانستان و پاکستان دارند و هیچ یک وابسته به گروه خاصی نبوده اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انفجار در مخزن گاز شرکت بوتان یزد

مهمترین‌ اخبار حوادث 1 آذر ساعات اولیه امشب، مخزن گاز شرکت بوتان یزد با صدایی مهیب و زبانه‌های بلند آتش، منفجر شد.

میزان صدای این انفجار به حدی بود که تا حدود یک کیلومتری محل حادثه، صدای آن شنیده و موج انفجار احساس شد و تا مسافت بسیار طولانی‌تر، زبانه‌های آتش آن قابل مشاهده بود.

یکی از حاضران در محل این انفجار در مورد این حادثه به خبرنگار تسنیم در یزد گفت: در اطراف شرکت گاز بودم که به یک باره از این شرکت صدای انفجار بسیار شدیدی به گوش رسید و پس از آن هم نور آتش بلندی همه جا را گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اظهارات حاضران در صحنه انفجار، در هنگام حادثه دو نفر از نگهبانان این شرکت در محل نگهبانی خود بودند که مشکلی برای آنها ایجاد نشد و این حادثه تلفات و خسارت جانی به دنبال نداشته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پسر الکلی خواهر 8ساله‌اش را کشت

سرهنگ حسین رمزی گفت: عصر دیروز قاتل با ورود به منزل مادر 49 ساله خود، وی را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و مچ دست مجروح می کند که منجر به مرگش می شود و سپس خواهر هشت ساله خود را نیز به قتل می رساند.

وی ادامه داد: مراتب قتل عصر دیروز از طرف برادر مقتول بعد از جواب ندادن به تلفن ها و مراجعه حضوری اش به درب منزل خواهرش به پلیس گزارش شده است.

سرهنگ رمزی گفت: در اولین اقدامات ماموران اداره آگاهی سلماس تمامی عوامل خانواده مقتول را مورد بازجویی قرار دادند که در بازجویی قاتل که با مادرش اختلافات شدید مالی داشته شناسایی و در کمتر از 12 ساعت دستگیر می شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف‌زنجیره‌ای 30خودرو در شیراز

تصادف زنجیره ای در یکی از خیابانهای شیراز منجر به برخورد 30 خودرو با یکدیگر شد.

این تصادف بعد از زیرگذر  ابتدای شهرک گلستان  و حوالی ساعت هفت و 40 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوسته است.

علت حادثه پاشیده شدن روغن به سطح آسفالت جاده اعلام شده است.

تصادف زنجیره‌ای 30 خودرو در شیراز +عکس

تصادف فقط منجر به خسارات مالی شده و هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

برخورد این خودروها با یکدیگر باعث ایجاد ترافیکی چندین کیلومتری و انسداد راه شده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ كارمند راه آهن در برخورد با قطار

مهمترین‌ اخبار حوادث 1 آذربرابر اعلام معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان، ساعت 14:29 روز گذشته وقوع یک فقره سانحه منجر به فوت در حوالی ایستگاه راه آهن لارستان دامغان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

این گزارش می افزاید، ماموران که بی درنگ خود را به محل حادثه رسانده بودند، مشاهده کردند مردی 32 ساله از کارمندان راه آهن با یک رام قطار مسافربری تبریز- مشهد به شماره 488 برخورد کرده است.

بنا بر این گزارش، شدت برخورد به حدی بود که مرگ در دم این کارمند راه آهن را رقم زد و در پی این حادثه خطوط راه آهن برای دقایقی مسدود شد که با تلاش ماموران تردد قطارها از سرگرفته شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل‌عام‌فرزندان به‌خاطر خیانت‌شوهر‌

خبرگزاری انگلیسی نوشت: جسد 3 کودک به نام های "لوینا" 3 ساله ،"آدی" 2 ساله و "کیدن" 11 ماهه در حالی که با عروسک خرس شان بر روی تخت مادر دراز کشیده و افتاده بودند، در خانه ای در شهر سافولک انگلیس پیدا شد.

قتل عام فرزندان به خاطر خیانت شوهر +تصاویر

جسد ها در حالی پیدا شدند که روی بدن آنها جمله "من عاشق شما هستم " نوشته شده بود و همچنین برروی پیشانی آنها بوسه هایی با رژ لب زنانه وجود داشت .

همچنین بر روی دیوار های خانه پیغام هایی توسط خانم " فیونا اندرسون " مادر 25 ساله و قاتل  کودکان نوشته شده بود مثل : " من آنها را کنار عروسک خرس شان خواباندم آنها عاشق عروسک خرس شان هستند "."من عاشق آنها هستم و تمام فرزندانم  را در کنار خود امن نگه می دارم." ،" می بینید آنها در کنار هم چقدر آرام به خواب رفته اند ؟ "

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کلاهبرداری با وعده اقامت در کشورهای اروپایی

روز دوم مهر ماه سال جاری شخصی با پرونده ارجاعی از شعبه 20 بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران با موضوع «کلاهبرداری» به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و عنوان داشت که فردی با وعده گرفتن اقامت یکی از کشورهای اروپایی برای او و اعضای خانواده‌اش اقدام به کلاهبرداری 100 میلیون تومانی از او کرده است.

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندی پیش برای گرفتن بلیط، به یک آژانس هواپیمایی در محدوده خیابان جمهوری مراجعه کرده بودم که با شخصی حدوداً 50 ساله -با ظاهری کاملاً آراسته- آشنا شدم که مدعی بود در زمینه گرفتن اقامت قانونی برای افراد متقاضی زندگی در خارج از کشور فعالیت دارد.

کلاهبرداری با وعده اقامت در کشورهای اروپایی

وی در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: همین موضوع زمینه آشنایی من با این شخص شد که در ادامه، وی از من دعوت کرد تا برای ادامه صحبت به دفتر کار ایشان رفته تا به قول خودش من را بیشتر با نحوه فعالیت کاری خود آشنا کند. در چندین جلسه ملاقاتی که بنده با این شخص در دفتر کارش داشتم، وی مدعی بود که به واسطه ارتباطاتی که با برخی از سفارتخانه‌های اروپایی پیدا کرده می‌تواند کاری کند تا روند رسیدگی به درخواست اقامت افراد در برخی از سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی خیلی سریع‌تر انجام شود مشروط بر اینکه مبلغ مورد درخواستی برای انجام کار از سوی افراد پرداخت شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرد انگلیسی پدرزن آینده‌اش را سوزاند

سایت نیوز نوشت: بنابر اعلام پلیس انگلیس، «مارک فرانسیس» 36 ساله و نامزد دختر بزرگ «آلان کاترال» بی‌خبر از اینکه پدرِ همسر آینده‌اش برای تمیز کردن فر داخل آن رفته،‌ دستگاه را روشن کرد که این حادثه موجب شد «آلان» 54 ساله داخل فر بسوزد.

آلان کاترال برای نظافت این فر صنعتی که به منظور گرم کردن پلاستیک در دمای 280 درجه سانتی گراد استفاده می‌شده داخل آن رفته بود که پس از روشن شدن دستگاه توسط داماد آینده‌اش و بسته شدن اتوماتیک در فر، داخل آن محبوس شد و این اتفاق در نهایت منجر به مرگ وی شد. همکاران این مرد تنها زمانی متوجه شدند او داخل دستگاه در حال سوختن است که متوجه خروج دود از این فر صنعتی شده و دریافتند دچار نقص شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعدام شیطان در ملأعام

مهمترین‌ اخبار حوادث 1 آذراین مرد 32 ساله بر اساس گزارش پلیس اطلاعات و امنیت شهر قائمشهر 17 اسفند سال 91 به جرم سیاه، نگهداری اسلحه جنگی که دو کلاشنیکف با پنج خشاب و 139 تیر جنگی، دو کلت کمری با 42 فشنگ، یک تپانچه قدیمی، دو بی سیم، دو اسپری اشک‌آور، چند سرنیزه جنگی، شمشیر و قداره است، دستگیر شد.

براساس این گزارش، در بازرسی از خانه این مرد خطرناک همچنین یک لپ‌تاپ و تعدادی فلش مموری به‌دست آمد که در آن فیلم‌هایی سیاه نگهداری می‌شد.

در بازبینی این فیلم‌ها اطلاعاتی از اعمال شیطانی متهم بازداشت شده به‌دست آمد که حکایت از شرارت‌های وحشیانه و تبهکارانه وی داشت. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از این فیلم‌ها، وی بارها به شیوه‌های مختلف زنان و دختران جوان را به خانه تنهایی خود کشانده و با تهدید به مرگ نیت شوم خود را اجرایی کرده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل آهنگساز کرجی با 154 ضربه چاقو

دفتر صدابرداری آرش که واقع در یک آپارتمان در پاساژ تجاری‌ ای بود به شدت به هم‌ریخته شده و بعد از 10دقیقه تجسس یکی از افسران تجسس که چراغ قوه در دستش بود از بقیه کسانی که آنجا در حال تجسس بودند خواست وسایل و مبلمان را کناری بزنند، «آرمین» که نگران برادرش بود همراه پسر عمویش با عجله وسایل را کنار زدند و خود را در برابر جسد خون‌آلود جوان آهنگساز دیدند. در حالی که وحشت و غم به جان دو پسر نشسته بود ماجرای این جنایت در استودیوی آهنگسازی به بازپرس ویژه قتل گزارش شد و همزمان تیمی از پزشکی قانونی و تشخیص هویت پای در قتلگاه جوان آهنگساز گذاشت.

قتل آهنگساز جوان با 154 ضربه چاقو +عکس

در همان صحنه جنایت بررسی‌های تخصصی نشان داد که آرش 38 ساله با 154 ضربه چاقو به کام مرگ فرو رفته است. خیلی زود تیمی از کارآگاهان ویژه قتل وارد عمل شدند و همزمان کارشناس پزشکی قانونی زمان مرگ آرش را به صورت تقریبی بین ساعت 9 تا 10 شب سه‌شنبه 20 آبان‌ماه اعلام کردند. در نخستین مرحله نگهبان پاساژ تحت بازجویی کارآگاهان قرار گرفت و همزمان گروه تجسس به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداختند. روز چهارشنبه 21 آبان‌ماه در حالی سپری شد که ردپایی از دزدان جنایتکار به دست نیامده بود تا اینکه ظهر پنجشنبه به خانواده سیاهپوش خبر دادند قاتل آرش دستگیر شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس