پاساژ قیام تبریز طعمه آتش شد، اتفاقی عجیب در مترو تهران، آتش‌سوزی در پالایشگاه شازند اراک، آتش‌سوزی در پالایشگاه شازند اراک و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



پاساژ قیام تبریز طعمه آتش شد

حوالی ساعت یک بامداد پنجشنبه پاساژ قیام واقع در میدان شهدا روبروی بانک ملی دچار آتش سوزی شده و در سریعترین زمان ممکن گروه حریق ایستگاه یک در محل حاضر و به جهت ابعاد وسیع آتش سوزی تقاضای نیروی کمکی نمود که با هماهنگی افسر نگهبان وقت گروه های حریق ایستگاه های ۱۱ بازار٬ ۱۰ باغ فجر٬ ۶ شتربان و ایستگاه ۳ ستارخان نیز به محل اعزام شدند.

 در این میان حضور به موقع و تلاش مضاعف بیش از ۴۰ آتش نشان در نیمه شب گذشته حریق را در سریعترین زمان ممکن تحت کنترل خود درآورده و مانع از بروز حادثه عظیم آتش سوزی و سرایت حریق به سایر مغازه های اطراف شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اتفاقی عجیب در مترو تهران

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدنایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در ساعت 14:20 امروز فردی مشکوک با همراه داشتن بسته‌ای مشکوک وارد تونل مترو در ایستگاه امام خمینی(ره) شد و در خطوط ریلی این ایستگاه اقدام به حرکت کرد.

وی با بیان اینکه به منظور حفظ جان شهروندان و فردی که در تونل در حال حرکت بود از حرکت قطار به مدت 20 دقیقه جلوگیری کردیم، تصریح کرد: این فرد از تونل ایستگاه سعدی بیرون آمده و و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی در پالایشگاه شازند اراک

عصر روز گذشته واحد RFCC پالایشگاه شازند اراک دچار آتش‌سوی شد که در این حادثه 2 نفر به دلیل سوختی شدید به بیمارستان ولی‌عصر اراک اعزام شدند.

پس از این حادثه آتش سوزی حاکی از آن است پس از 10 روز تعطیلی این واحد که سهم بسزایی در تولید بنزین این پالایشگاه دارد، قرار بود شب گذشته مرحله پیش راه اندازی انجام شود و در صورت نتیجه مثبت ادامه فرایند راه اندازی صورت پذیرد،اما به دلیل باز بودن یک شیر (ولو) و گرفته‌گی مسیر آن به دلیل وجود ضایعات در آن، ناگهان مسیر تخلیه باز شده و مواد سوختی به بیرون می‌ریزد به همین دلیل این مواد بر روی دو نفر از کارکنان این واحد که مشغول کار بودند می ریزد.

در نهایت این مسئله موجب آتش سوزی در واحد تولید بنزین شده و به دلیل عملیات راه اندازی واحد RFCCمتوقف می شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل همسر با قرص برنج در ساری

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیددر پی مرگ مشکوک مردی 42 ساله به نام «حمیدرضا.خ» در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی مازندران قرار گرفت.

ماموران پلیس پس از چند ماه کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پی به اختلافاتی خانوادگی مقتول با همسرش برده و این زن را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند متهمه به نام «الف.ع» 27 ساله چند روز قبل از فوت شوهرش مقداری مواد سمی از یک فروشگاه عرضه سموم کشاورزی خریداری کرده و در حال حاضر به طور مشکوکی با جوانی 19 ساله ارتباطات پنهانی دارد.

ماموران پلیس با دریافت این اطلاعات، زن را به اتهام قتل شوهرش دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات یک اعدامی به برکت قرآن کریم

رئیس شورای حل اختلاف خوزستان از نجات زندانی حافظ کل قرآن با وساطت اعضای شورای حل اختلاف استان خبر داد.

رییس شورای حل اختلاف خوزستان از نجات زندانی حافظ کل قرآن با وساطت اعضای شورای حل اختلاف استان خبر داد.

عبدالعباس زبیدی‌نیا بیان کرد: با گذشت خانواده مقتول و با وساطت رییس و اعضاء شعبه 29 شماره 4 شورای حل اختلاف شهرستان اهواز جوانی که در زندان حافظ کل قرآن شده بود، از اعدام نجات یافت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جنایت هولناک در پارک آمریکایی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدنیروهای آتش‌نشان در ایالت کانزاس آمریکا زن 36 ساله‌ای را پیدا کردند که پس از آزار جنسی در آتش انداخته شده بود.

پلیس کانزاس اعلام کرد: قربانی پس از آنکه به شدت مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفته در میان شعله‌ آتش انداخته شده است. نیروهای آتش‌نشان در کانزاس پس از دریافت تماسی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک پارک محلی به این پارک اعزام و با این جنایت دردناک مواجه شدند.

پلیس کانزاس با بیان اینکه جنایت وحشتناکی رخ داده اعلام کرد که این زن در شرایط جسمی بد به بیمارستان منتقل شد. پلیس آمریکا در حال جمع آوری شواهد برای شناسایی سریع‌تر مظنون یا مظنونین این حادثه و روشن شدن جزئیات آن است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زنده شده پیرزن لهستانی در سردخانه

«جانینا کولکیویچ» که از زوال عقل شدید رنج می‌برد در سن 91 سالگی درگذشت و جسد او به سردخانه منتقل شد.

«بوگومیلا» برادرزاده وی گفت: وقتی به خانه «جانینا» رفتم متوجه شدم نفس نمی‌کشد و نبضش نمی‌زند. بنابراین به خانواده و پزشکش اطلاع دادم. پزشک وی پس از انجام معاینات، گواهی فوت او را صادر کرد اما پس از آنکه یکی از کارکنان سردخانه متوجه زنده شدن و نفش کشیدن «جانینا» در داخل یخچال شد حالا باید این گواهی فوت باطل شود!

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری 53سارق و زورگیر در عملیات شبانه

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به عملیات شب گذشته و بامداد امروز ماموران پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری 6 باند سرقت اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و شناسایی، شب گذشته و بامداد امروز صبح عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری سارقان و زورگیران پایتخت به اجرا درآورند.

وی ادامه داد: در خلال انجام این عملیات ماموران موفق به دستگیری 53 کیف‌قاپ، زورگیر، جاعل و مالخر در قالب 6 باند تبهکاری شدند و علاوه بر این افراد تعداد متجاوز به عنف نیز و چنگال قانون گرفتار شدند که در روزهای آینده تصاویر آنها منتشر شده تا شکات با شناسایی آنها شکایات خود را مطرح کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری سارقان ریل قطار

در راستای همکاری و تعاملات درون سازمانی، مأمورین فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر (پاسگاه انتظامی سامن) در تاریخ 12 مهر ماه حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ مظنون و پس از توقیف خودرو، در بازرسی از آن تعداد ۱۳عدد تراورس فلزی و ۱۵ شاخه ریل حدوداً ۲ متری متعلق به راه آهن جمعاً به وزن تقریبی ۳ تن را کشف و ضبط می‌نمایند.

در ادامه مراتب بلافاصله به پلیس راه آهن اراک اعلام و در این رابطه مأمورین آگاهی پلیس راه آهن اراک جهت پیگیری و بررسی موضوع به پاسگاه انتظامی سامن اعزام و پرونده به همراه متهمین دستگیر شده به هویت‌های معلوم و اموال مسروقه به پلیس راه آهن اراک منتقل می شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


2 زلزله 4.7 ریشتری در کرمان و فارس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدحسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از وقوع دو زمین لرزه در استان کرمان و استان فارس خبر داد.

وی گفت: ساعت 23:26 شب گذشته یک زمین لرزه 4.7 ریشتری دوبرجی در داراب استان فارس را لرزاند.

به گفته درخشان بر اثر وقوع این زمین لرزه هیچگونه خسارت جانی و مالی در منطقه دوبرجی در بر نداشته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری "بوفالو" در نازی آباد

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، در این‌باره گفت:به دنبال شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش محدوده نازی آباد ماموران بلافاصله اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند که در جریان تحقیقات آنان مشخص شد متهم بهرام نام داشته و در سطح محل به امیر بوفالو معروف است.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت با اشاره به نتایج تحقیقات ماموران خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهم که در خیابان رجایی شناسایی و مشخص شد که وی پس از درگیری به آنجا فرار کرده و پنهان شده است که این منطقه تحت کنترل ماموران کلانتری 130 نازی‌آباد قرار گرفته و آنان پس از اطمینان از حضور متهم در محل طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    چرا بیشتر حوادث صبح اتفاق میافتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس