کد خبر 356387
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

سخنگوی سازمان آتش‌‌نشانی شهر تهران گفت: در پی یک حادثه هنگام کار با دستگاه بافندگی ۲ انگشت دست چپ کارگری در دستگاه گیر کرد و یکی از انگشتانش قطع شد و دیگری نیز شدیداً آسیب دید.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌‌نشانی شهر تهران، درباره حادثه گیر کردن دست کارگر در داخل دستگاه بافندگی اظهار داشت: در ساعت 23:14 شب گذشته حادثه گیر کردن دست یک کارگر 30 ساله در داخل دستگاه بافندگی در کارگاهی واقع در خیابان جمهوری تقاطع فلسطین به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در پی این حادثه هنگام کار با دستگاه بافندگی 2 انگشت از دست چپ کارگری در دستگاه گیر می‌کند و یکی از انگشتانش قطع می‌شود و دیگری نیز شدیدا آسیب می‌بیند.

ملکی خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات دست این کارگر را از دستگاه خارج و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند. در ساعت 23:32 دقیقه عملیات این حادثه به پایان می‌رسد.
{$sepehr_album_18852}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس