نوزاد چینی آبکش شد، مارگزیدگی عجیب در ونزوئلا، تصادف مرگبار شاسی‌بلندها در تهران، پدر بی‌رحم فرزندانش را به گلوله بست و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



نوزاد چینی آبکش شد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدپزشکان چینی طی یک عمل جراحی تعدادی سوزن را از بدن یک نوزاد 11 ماهه خارج کردند.

بنابر اعلام پلیس چین، عمه این نوزاد اقدام به فرو کردن تعدادی سوزن به داخل بدن او کرده بود که پس از انتقال به بیمارستان و طی یک عمل جراحی، این سوزن‌ها از بدن کودک خارج شدند. پزشکان بیمارستان کودکان پکن اظهار داشتند که وضعیت جسمی این نوزاد پس از عمل جراحی خوب است و طی هفته آینده بهبودی کامل می‌یابد.

به گفته پزشکان، 12 سوزن سرنگ و خیاطی داخل بدن این نوزاد بوده که موجب آسیب‌دیدگی کبد، کلیه و چند عضو دیگر بدنش شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مارگزیدگی عجیب در ونزوئلا

مارگزیدگی پای یک دختربچه 13 ساله ونزوئلایی را مانند کبریت سوخته، سیاه و خشک کرد.

 تصاویر اینترنتی منتشر شده نشان می‌دهد مارگزیدگی سبب مرگ بافت‌ها و نسوج پای این کودک ونزوئلایی شده به‌ طوری که پای او مانند یک چوب کبریت سوخته، نازک و خشک شده است.

مارگزیدگی عجیب در ونزوئلا +عکس

این دختربچه یک ماه پس از مارگزیدگی در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است. او عضو یک قبیله بومی است که پس از مارگزیدگی تحت درمان‌های سنتی قرار می‌گیرد و در نهایت وضعیت وی بحرانی شده و به بیمارستان کاراکاس منتقل می‌شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف مرگبار شاسی‌بلندها در تهران

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: در ساعت 59 دقیقه بامداد امروز حادثه برخورد دو خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران،‌ زیر پل یادگار امام به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 88 به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری لکسوز با یک دستگاه اسپرتیج به شدت برخورد کرده به طوریکه دو سرنشین خودروی اسپرتیج محبوس شده‌اند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشا‌نان با تجهیزات مخصوص قطعات خودرو را برش دادند، گفت: سپس آقا و خانم جوانی را که بین 30 تا 35 سال سن داشتند خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ آنان را تائید و اعلام کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پدر بی‌رحم فرزندانش را به گلوله بست

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیددیوید مانی در فلوریدا آمریکا به سمت 3فرزند کوچکش تیراندازی کرد و با متلاشی کردن جسد پسرش با شلیک 33 تیر سپس خودش را کشت. دختر کوچک این مرد لادن 9 ساله به دلیل این که خواهر بزرگترش ساوانا 14ساله خودش را سپر او کرده بود از این حادثه جان سالم به در برد. برادر آنها داستین 11 ساله در اتاق خوابش در حالی که خواب بود توسط پدرش به ضرب 33 گلوله کشته شد. آن مرد همسرش را تهدید کرده بود که اگر از درخواست طلاق صرف نظر نکند،  فرزندان را خواهد کشت.

لادن مانی 9ساله در کما در بخش مراقبت‌های ویژه به سرمی‌‌برد او زنده ماند به دلیل این که ساوانا مانی 14ساله خودش را سد راه پدر قرار داد و گلوله به او اصابت کرد.

زمانی که افسران پلیس به خانه آن‌ها در Part orage رسیدند، مادر دختران سینتیا مانی 48ساله را دیدند که سر دخترانش را در آغوش گرفته بود و پسر بیچاره او هم داستین مانی 11 ساله در رختخوابش به ضرب گلوله کشته شده بودند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خودکشی در ایستگاه مترو دروازه‌شمیران

مرد جوانی در حدود 30  ساله ساعت 8  و 10 دقیقه بامداد پیش از رسیدن قطار خود را به  سمت محوطه ریلی پرتاب  و به دلیل برخورد با قطار جان خود را از دست  می دهد .

 این حادثه سبب ازدحام جمعیت در ایستگاه های این خط شده است .

احسان مقدم مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با تایید این خبر گفت: صبح امروز در ایستگاه دروازه شمیران مردی حدود 30 تا 40 ساله قبل از رسیدن قطار به ایستگاه خود را به محوطه ریلی پرتاب که باعث مرگ وی می شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل شوهر توسط زن خیانتکار

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسرهنگ بيدمشكی رئيس پليس آگاهی خراسان رضوی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پي مراجعه حضوري فردي به كلانتري شفا مبني بر اينكه پسرش به نام ابراهيم كه با همسرش اختلاف داشته از دو روز قبل مفقود گرديده و اثري از وی و همسرش نيست،‌ موضوع به اين پليس واصل و تحقيقات در اين خصوص آغاز شد.

سرهنگ بيدمشكی اظهار داشت: كاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايی با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل فقدانی واقع در بلوار ابوطالب شده و طی بررسی های كارشناسانه توسط تيم بررسی صحنه جرم از داخل سيفون آشپزخانه و پرده آشپزخانه خون و خون آبه كشف شد كه با مشاهده اين آثار احتمال غريب به يقين قتل بوقوع پيوست بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ریزش کوه در پی زلزله 4ریشتری فارس

فیاض‌پور، مدیرکل بحران استان فارس، در تشریح جزئیات این زلزله گفت: در ساعت 11:49 امروز (سه‌شنبه)، زلزله‌ای به بزرگی 4.9 ریشتر منطقه قیر در نواحی مرکزی استان فارس را لرزاند.

وی با بیان اینکه این زمین‌لرزه در عمق هفت کیلومتری زمین رخ داده است اظهار کرد: با توجه به عمق کم احتمال دارد که خساراتی به برخی از واحدهای فرسوده وارد شده باشد که در حال حاضر تیم‌های ارزیاب از سوی سازمان مدیریت بحران و هلال‌احمر به محل اعزام شده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ فجیع پدرزن در آتش کینه داماد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمتهمان پرونده که زن و شوهری 26 و 28ساله‌‌اند، به‌دلیل مشکلاتی که با پدر کاملیا داشتند او را به جایی خلوت کشانده و به قتل رساندند. بعد از کشف جسد مشخص شد علاوه‌بر ضربات متعدد چاقو که بر بدن مقتول وارد شده، با جسمی سخت نیز بر سر او کوبیده ‌شده ‌و ازبین‌رفتن نسج مغزی نیز در مرگ او موثر بوده ‌است.

نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در دادگاه کیفری ‌استان خراسان‌جنوبی برگزار شد، در جایگاه حاضر شد و در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: متهمان که محمود و کاملیا نام دارند یک‌سال قبل بعد از کشاندن رحیم- مقتول و پدر کاملیا- به بیابان او را با واردآوردن ضربه چاقو به قتل رساندند. متهمان بعد از بازداشت سعی در پنهان‌کردن موضوع قتل داشتند که در بازجویی‌های فنی پلیس به قتل اعتراف کردند و جزییات آن را توضیح دادند. با توجه به مدارک موجود در پرونده، درخواست رسیدگی به پرونده را دارم.»

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قطار مسیر تهران - اهواز از ریل خارج شد

حمیدرضا گودرزی، فرماندار اندیمشک اظهار کرد: قطار باری تهران به اهواز ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد گذشته در حوزه لرستان از ریل خارج شد.

وی افزود: این برای چندمین بار است که در ماه گذشته قطارهای این مسیر از ریل خارج و سبب مسدود شدن این مسیر می‌شوند.

فرماندار شهرستان اندیمشک عنوان کرد: پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری و نماینده شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تااکنون نتیجه‌ای نداشته و باید مسئولان راه آهن هرچه زود‌تر قبل از وقوع حادثه‌ای خطرناک این مسیر را تعمیر و تجهیز کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دود غلیظ خط یک مترو را فرا گرفت

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدساعت 9 صبح امروز قطاری که از سمت تجریش به کهریزک می‌رفت در ایستگاه شهید بهشتی متوقف شد و دود شدیدی از خط قائم بلند شد.

بر اساس این گزارش، مردم به شدت هراسان شدند و شدت دود به اندازه‌ای بود که شعاع دید را از دست داده بودند.

مردم هنگامی که از راهبر در خصوص علت حادثه سؤال می‌کردند آنها هم پاسخی نمی‌دادند و اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس