زلزله 4ریشتری ایلام را لرزاند، قتل پدر به دست پسر 17 ساله، قتل همسر دوست قدیمی با ضربات چاقو و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



زلزله 4ریشتری ایلام را لرزاند

زلزله ای به بزرگی 4.5 در مقیاس درونی زمین (ریشتر) سحرگاه امروز (یکشنبه) حوالی «مورموری» در استان ایلام را لرزاند.

زمان وقوع این زمین لرزه در ساعت 3 و 30 دقیقه و 42 ثانیه (در 8 کیلومتری مورموری) و در عمق 8 کیلومتری بوده است.

موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه در 32.76 درجه شمالی و 47.60 درجه شرقی به ثبت رسیده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل پدر به دست پسر 17 ساله

اولین تصادف مرگبار دانش آموزان رقم خورد / بلایی که وانت بر سر موتورسواران می‌آورد+تصاویرسرهنگ داوود رسولی‌فر در تشریح جزئیات این مطلب گفت: یک مورد درگیری در یکی از محلات سمنان به مرکز فوریت‌های پلیس 110 این شهرستان اعلام شد.
 
وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با مشاهده آثار خون در راه پله ساختمان که تا داخل منزل ادامه داشت، تحقیقات خود را آغاز کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان ادامه داد: در تحقیقات مقدماتی پلیس مشخص شد دقایقی قبل «س- ز» 46 ساله با پسر نوجوانش درگیر شده و پس از برخورد فیزیکی با وی در راه پله ساختمان مورد اصابت چاقوی پسر 17 ساله خود قرار می‌گیرد و توسط امدادگران 115 به بیمارستان منتقل می‌شود اما مضروب بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل همسر دوست قدیمی با ضربات چاقو

سرهنگ محمدرضا روحی فرمانده انتظامی شهرستان تایباد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش مفقودیت زنی 27 ساله در شهر تایباد و گذشت حدود 20 روز از مفقودیت این زن ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی از قتل این زن و دفن او در آشپزخانه منزلش باخبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد ادامه داد: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بدست آوردن این اطلاعات و با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل شدند و پس از حفر كف آشپزخانه جسد مقتول را كه دچار فساد نعشی شده بود كشف و جسد با هماهنگی مقام قضائی به پزشكی قانونی منتقل شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اولین تصادف مرگبار دانش آموزان رقم خورد

اولین تصادف مرگبار دانش آموزان رقم خورد / بلایی که وانت بر سر موتورسواران می‌آورد+تصاویرمجتبی خالدی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی بحران وزارت بهداشت گفت: ساعت 7:11 دقیقه امروز صبح بر اثر بی احتیاطی راننده یک دستگاه پیکان 10 نفر به شدت مجروح شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه یک نفر از این مجروحان به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز در کما است.

خالدی در مورد نحوه وقوع این حادثه گفت: زمانی که 3 مادر قصد عبور دادن 7 دانش‌آموز را از خیابان جوادیه و بلوار میلاد در بیرجند داشتند یک دستگاه پیکان با آنها برخورد کرده و هر 10 نفر آنها را نقش بر زمین می‌کند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بلایی که وانت بر سر موتورسواران می‌آورد

یکی از تکنسین‌های اورژانس مشگین‌شهر در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه موتور‌سیکلت با یک وانت پیکان در مسیر پریخان – قورت‌تپه دو راکب موتور‌سیکلت به دلیل شدت برخورد در دم جان باختند.

بلایی که وانت بر سر موتورسواران می‌آورد+عکس

ابوذر یزدان گفت: راننده سواری وانت پیکان نیز توسط اورژانس مداوا شد.

وی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    باریکلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس