تنبيه بدنی یک دانش‌آموز را راهی بيمارستان کرد، "جمشید جغجغه" با شلیک هوایی متوقف شد، دستگیری 3نفر بخاطر تظاهر به اسیدپاشی و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



ماجرای قتل نوعروس در مرداب سوءظن

«س-ح» متهم اين پرونده جنايي در حالي که توسط کارآگاهان پليس جنايي آگاهي خراسان رضوي هدايت مي شد وارد منزلي در بولوار عبدالمطلب (محل ارتکاب قتل) شد تا مقابل دوربين قوه قضاييه جزئيات جنايت خود را تشريح کند. دقايقي بعد قاضي سيدجواد حسيني با تفهيم موادي از قانون آيين دادرسي از وي خواست تا مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت ماجرا را بيان کند.

متهم ۲۱ ساله پس از معرفي کامل خود گفت: من با يک زن آرايشگر ارتباط داشتم ولي او مدتي بعد يکي از شاگردانش را به من معرفي کرد و ما براي آشنايي با يکديگر در شانديز قرار گذاشتيم. آن روز وقتي «ف» را ديدم تصميم گرفتم تا با او ازدواج کنم.

ماجراي قتل نوعروس در مرداب سوءظن

او قبلا ازدواج ناموفق داشت و به همين خاطر ۳ روز بعد او را خواستگاري کردم که چند روز بعد هم زندگي مشترک ما آغاز شد. ولي نسبت به يکديگر سوءظن داشتيم او مدام با گوشي تلفن همراهش «پيامک بازي» مي کرد که همين امر موجب سوء ظن من شده بود و از سوي ديگر او هم فکر مي کرد من با زن ديگري ارتباط دارم. اختلافات ما از همان روزهاي اول زندگي شروع شده بود و مدام با هم درگير بوديم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تنبيه بدنی یک دانش‌آموز را راهی بيمارستان کرد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمدیر آموزش و پرورش شيروان گفت: سرايدار مدرسه اي در شيروان يکي از دانش آموزان را مورد ضرب و جرح قرار داد.

خلیل چاره ساز افزود: دانش آموز مجروح به بيمارستان شيروان انتقال داده و براي انجام آزمايش هاي تکميلي به بجنورد منتقل شد.

او با بيان اين که در حال حاضر دانش آموز فوق از بيمارستان ترخيص شده و طي عيادتي که کارکنان آموزش و پرورش داشتند حال عمومي وي را خوب گزارش داده اند، خاطرنشان کرد: از مسئولان مي خواهم تا اشد مجازات براي خدمتکار مدرسه در نظر گرفته شود تا درس عبرتي براي ساير کارکنان آموزش و پرورش باشد و تحت هيچ شرايطي در مدرسه دانش آموزان را تنبيه بدني نکنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


"جمشید جغجغه" با شلیک هوایی متوقف شد

ساعت 3 بامداد، بیست و پنجم آبان ماه مأموران واحد کلانتری 157 مسعودیه هنگام گشت زنی در خیابان قائم متوجه راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت شدند که در حال تخریب درب خودروی پراید بودند.

بلافاصله واحد گشت جهت دستگیری متهمان وارد عمل شد که دو پسر سارق متواری می‌شوند و عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز می‌شود.

سرانجام ماموران با شلیک یک تیر هوایی موفق می شوند متهمان را در آدرس شهرک والفجر دستگیر کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


باند زورگیری King متلاشی شد

رابر اخبار و اطلاعات رسیده به کلانتری 130 نازی آباد مبنی بر اقدامات مجرمانه احدی از افراد سابقه‌دار منطقه نازی آباد در خصوص اقدام به شرارت و زورگیری، موضوع در دستور کار تیم تجسس کلانتری قرار گرفته و فردی بنام محسن . ن (20 ساله) در ساعت 23:00 مورخه ۶ آبان امسال در خیابان ناصری دستگیر شد.

پرونده در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه زورگیری، پرونده مقدماتی با موضوع سرقت‌های به عنف تشکیل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده به همراه متهم در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شناسایی سایر اعضای گروه:

باند زورگیری King متلاشی شد+ عکس

با آغاز تحقیقات، محسن صراحتاً به دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف تهران به ویژه در محدوده میدان آزادی، مناطق نازی آباد، یاغچی آباد، صالح آباد، جوادیه، اتوبان تندگویان و  اتوبان نواب اعتراف و عنوان داشت که سرقت‌های خود را به همراه چهار تن دیگر از دوستان و بچه محل‌هایش بنام های مرتضی .ط ، علی . الف ، علی . ی و محمدرضا . م انجام داده است.

با شناسایی اعضای گروه و برابر تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این متهمان به اتهام ارتکاب جرایم مختلف شرارت، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد و ضرب و جرح که در یک فقره منجر به کما رفتن یکی از اهالی منطقه نازی آباد شده، تحت تعقیب پایگاه هفتم و نهم پلیس امنیت قرار داشته و با آگاهی از این موضوع در حال حاضر به محل های سکونت خود تردد نداشته و بلامکان هستند.

باند زورگیری King متلاشی شد+ عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری 3نفر بخاطر تظاهر به اسیدپاشی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسردار 'بهمن امیری مقدم' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: دو نفر از این افراد با خودرویی که توسط آن این اقدام را انجام می دادند دستگیر شدند و نفر سوم نیز فردی بود که آب را به به صورت بانوان می پاشید و همان روز دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه در مشهد هیچگونه اسیدپاشی رخ نداده گفت: این افراد دوبار در سطح شهر به سوی خانمها آب پاشیده بودند و این اقدام را بگونه ای انجام می دادند که افراد گمان کنند بر روی آنها اسید پاشیده شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در یکی از این موارد خانمی که به صورتش آب پاشیده شده بود از شدت ترس بیهوش شد لذا این اقدام مصداق ایجاد رعب و وحشت برای مردم است و اگر همان خانمی که بیهوش شد فوت می کرد حادثه تلخی رخ می داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 3.1 ریشتری بندرلافت را لرزاند

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدزمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر بندرلافت در جزیره قشم را لرزاند.

 این زمین‌لرزه 3.1 ریشتری راس ساعت 19:15 دقیقه و در عمق شش کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

مرکز این زمین‌لزره در 10 کیلومتری بندر لافت، 26 کیلومتری بندر خمیر و 27 کیلومتری شهر سوزا در جزیره قشم تخمین زده شده است.

طی هفته گذشته نیز در شهرهای شمالی هرمزگان از جمله فارغان و روستاهای سیرمند زمین‌لرزه‌های با قدرت 5.1 و 5.4 ریشتر به وقوع پیوست.

هرمزگان از استان‌های زمین‌لرزه خیز کشور به شمار می‌رود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


5کشته و 8 زخمی در مهمانی مرگ

آوار مرگبار ساختمان قدیمی و گِلی در روستای سقز کرمانشاه ٥ میهمان را به کام مرگ برد و ٨ نفر را زخمی کرد.

وقتی ٩ زن و مرد میهمان وارد خانه روستایی یک خانواده ٤ نفره شدند هرگز تصور نمی‌کردند بافت فرسوده بر سرشان آوار شود.

در این حادثه هولناک ١١ زن و مرد زیر خروارها خاک گرفتار شدند که ابتدا با کمک‌رسانی امدادگران هلال‌احمر ٨ نفر بیرون کشیده شدند. تا این‌که نجات‌یافتگان از حبس شدن ٥ نفر دیگر در زیر آوار مرگبار ساختمان خبر دادند.

مهمانی مرگبار

ساعت  ١٨:٣٠ روز ٢٥ آبان‌ماه خانواده روستایی میزبان میهمانانشان بودند كه ناگهان حادثه‌ای عجیب رخ داد. در یک چشم بر هم زدن صدای مهیب و تکان‌های شدید ناشی از ریزش سقف و دیوارهای خانه‌ همه را به وحشت انداخت و ناگهان ساختمان ٢ طبقه بر سر ساکنان آوار شد. همسایه‌های این خانه که از صدای هولناک ریزش آوار تصور می‌کردند زلزله آمده است سراسیمه به کوچه دویدند و دیدند که در برابر دیدگانشان ساختمان٢طبقه فرو ریخته است.

5کشته و 8 زخمی در مهمانی مرگ+عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس