پیامهای تسلیت مسئولان کشوری و استانی به مناسبت درگذشت نماینده رهبری در دانشگاه های خوزستان

برخی مسئولان و مقامات سیاسی در سطح ملی و استانی در پیام های جداگانه ای در گذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوستان را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، بسیاری از مسئولان در سطح کشور با ابراز تاسف از درگذشت این استاد دانشگاه و حوزه علمیه در پیامهای جداگانه ارتحال وی را تسلیت گفتند.

آیت الله رئیسی رییس جمهور روز گذشته در پیامی  ضمن تسلیت درگذشت این عالم فقید گفت: ضایعه درگذشت  مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحسن شفیعی، موجب اندوه و تأثر خاطر گردید.

وی افزود: مصیبت وارده را به  خانواده مکرم وی  تسلیت می‌گویم و با تجلیل از خدمات ارزنده علمی و فرهنگی آن مرحوم از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

همچنین محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز در پیامی مرگ ناگهانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در داشنگاه های خوزستان را به عموم مردم تسلیت گفت.

وی در این پیام تاکید کرد: درگذشت جانگداز حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان را به مردم شریف و حوزه های علمیه و دانشگاهیان استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم..

استاندار خوزستان هم در پیامی  درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در پیامی  را به عموم مردم تسلیت گفت. 

صادق خلیلیان در این پیام تاکید کرد:خبر درگذشت عالم ربانی و روحانی متفکر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان موجب تأثر و اندوه فراوان همگان گردید.

وی اظهار داشت: این عالم فرهیخته که از اساتید  بنام بودند، به پیروی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمام عمر پر برکت خویش را وقف بسط معارف اسلامی، ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و اعتلای اندیشه اسلامی، گسترش و نشر اصول علم و معرفت و غنی بخشی به دانشگاهها و تربیت شاگردان فراوان نموده و نقش مهم و موثری در همبستگی و وحدت میان حوزه و دانشگاه ایفا نمودند.

سید محمد حسینی، معاون رئیس جمهور نیز  با صدور پیامی درگذشت روحانی متخلق، فاضل و انقلابی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی را تسلیت گفت.
حسینی در این پیام تاکید کرد درگذشت روحانی متخلق، فاضل، دلسوز و انقلابی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان را خدمت اساتید، دانشجویان، مردم خوزستان و به ویژه والد ماجد ایشان حضرت آیت الله شفیعی نماینده محترم مجلس خبرگان  تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان برای خانواده گرامی و دیگر بازماندگان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و میهمانی بر سر سفره نبی مکرم صاحب شعبان المعظم مسئلت می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان و استاد دانشگاه و حوزه های علمیه و فرزند آیت اله علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بامداد روز شنبه به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی ۱۱ سال مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان را بر عهده داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس