کد خبر 1248815
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
شلیک موشک‌های بالستیک ارتش یمن به نجران و خمیس مشیط

پس از عملیات‌های موفق اخیر ارتش یمن در مرز با عربستان سعودی و استان «البیضاء»، رسانه‌های یمنی ویدئویی از عملیات جدید نیروهای مسلح یمن علیه مزدوران ائتلاف سعودی در مجاورت مناطق مرزی منتشر کردند.

به گزارش مشرق، منابع یمنی، عصر امروز (پنجشنبه)، تصاویری از حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مزدوران سودانی ائتلاف سعودی در مجاورت مناطق مرزی با عربستان سعودی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید:

تسلط ارتش یمن بر بخش وسیعی از شهرستان «ناطع»

پایگاه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه یمن،‌ در این خصوص نوشت که این عملیات منحصر به فرد در مجاورت «جبل الدود» (کوه الدود) واقع در خط مرزی یمن و عربستان صورت گرفته است.

منابع یمنی گزارش دادند که در جریان این عملیات، شماری از مزدوران سودانی وابسته به ائتلاف سعودی از پای درآمده‌اند و تعدادی دیگر اسیر شده‌اند.

عملیات جدید ارتش یمن در مرز با عربستان +فیلم

عملیات جدید ارتش یمن در مرز با عربستان +فیلم

عملیات جدید ارتش یمن در مرز با عربستان +فیلم

بر اساس گزارش الاعلام الحربی، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این عملیات توانسته‌اند بر مواضع مزدوران در مجاورت جبل الدود تسلط پیدا کنند و خسارت‌های سنگینی به ائتلاف سعودی متحمل کنند.

عملیات جدید ارتش یمن در مرز با عربستان +فیلم

عملیات جدید ارتش یمن در مرز با عربستان +فیلم

عملیات جدید ارتش یمن در مرز با عربستان +فیلم

دانلود

این عملیات در حالی صورت گرفته است که ارتش یمن خردادماه گذشته نیز از تسلط بر ده‌ها مقر در جنوب غرب عربستان سعودی در محور جیزان خبر داده بود.

از سوی دیگر، رسانه‌های خبری، روز گذشته چهارشنبه، گزارش دادند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جدیدترین پیروزی میدانی خود در جبهه البیضاء در مرکز یمن موفق شدند بر بخش‌های وسیعی از شهر ناطع مسلط شوند.

ارتش یمن، روز سه‌شنبه هفته گذشته نیز اعلام کرده بود که در جریان عملیاتی گسترده در استان البیضاء به نام النصر المبین مناطق وسیعی از این استان را از چنگال صدها تکفیری آزاد کرده است.

نیروهای دولت مستعفی یمن (متحد ریاض) و هم‌پیمانان آن‌ها از یازدهم تیرماه عملیاتی نظامی موسوم به «النجم الثاقب» را در استان البیضاء واقع در مرکز یمن آغاز کردند و مانور تبلیغاتی زیادی بر روی آن دادند؛ اما ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند در یک ضدحمله به ائتلاف سعودی در این استان بخش‌های مهمی را در این جبهه پس بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    2 0
    خدا اجرتون دهد اگر همه ما باشما بودیم آلسعود واسراییل وامریکا نا بود شده بود واقامان مهدی ع ظهور میکرد بقیع وقدس آزاد میشد واسلام پیروز
  • سعید IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    1 0
    ماشالله ماشالله جوانان یمنی . قطعا مردم مظلوم یمن پیروز این جنگ ظالمانه هستند.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس