سپهر حیدری: پرسپولیس باز هم شانس اول قهرمانی است

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید این تیم با وجود از دست دادن برخی بازیکنانش باز هم شانس اول قهرمانی است.

به گزارش مشرق، سپهر حیدری درباره تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد: نیمه اول این دیدار خیلی شرایط خوبی را نداشت اما در نیمه دوم بازی بهتر شد و دو تیم فرصت‌های خوبی خلق کردند. در نیمه نخست سپاهان سعی داشت با پرس روی پرسپولیس اجازه ندهد این تیم بازی‌سازی کند که در این امر موفق بود اما نیمه  دوم شرایط اوضاع تغییر کرد.

وی افزود: دیدار پرسپولیس و سپاهان، تقابل دروازه‌بان‌ها بود. دو دروازه‌بان شب خوبی را سپری کردند و موقیت‌های خوبی از حریف گرفتند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بعد از فینال آسیا دچار افسردگی شد/ سریال‌های تلویزیونی از نیمه اول بازی بهتر بود

حیدری همچنین گفت: در یکی دو ماه اخیر پرسپولیس بازیکنان تاثیر گذار خود را در خط حمله از دست داد است و همین امر حالا دست گل‌محمدی را بسته است. بضاعت تا نیم فصل همین است و تا زمانی که بازیکن جدید جذب شود، پرسپولیس باید با همین شرایط پیش برود. البته من معتقدم پرسپولیس با همین بضاعت هم می‌تواند شانس اول قهرمانی باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه اینکه آیا این تیم دچار افت شده است، یا خیر گفت: نمی‌شود چنین گفت. پرسپولیس بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته و در چند هفته اخیر هم پر فشار بازی کرده است. مگر یک بازیکن چقدر توانایی دارد که در چنین شرایطی بازی کند. قبل از داربی در حق پرسپولیس ظلم شد. به خاطر این که یک تیم خواسته بود بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس قبل از داربی برگزار شود، سازمان لیگ تحت فشار قرار گرفت و برنامه بازی‌ها کاملا برهم ریخت. پرسپولیس هم مجبور شد در این شرایط سخت بازی کند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس همه این شرایط را درک می‌کنند و ما نگران وضعیت تیم نستیم چون می‌دانیم هم کادر فنی و هم بازیکنان با همه وجود تلاش می‌کنند که تیم بهترین نتیجه را کسب کند. به فوتبال باید دید حرفه‌ای داشته باشیم و با وجود همه این تساوی‌ها پرسپولیس با پیروزی در بازی‌های عقب افتاده دوباره به صدر جدول و کورس برمی‌گردد و جای نگرانی نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    5 6
    چرا خودتون گول می زنید عامل اصلی یحیی هست کجای دنیا دیدید مربی قرار داد داشته باشد ولی عد از چند برد تقاضای متمم قرار داد بکند کاری که کادر فنی پرسپولیس انجام داد و بعد از چند برد که همگی اقرار کردند فقط بچه ها با غیرت بازی می کردند و به بازیکنان هم سرایت کرد و خائن بزرگ به پرسپولیس شجاع بود بعد از یحیی باز یحیی و کادر از ترس شکست در مقابل نساجی قبل از فینال بازی نکردند و عادت ایرانی ها است که چند وقت بازی نکنند تنبل می شوند و دو تا ضرر متحمل شدند اول اینکه در ان موقع نساجی موقعیت خوبی نداشت و به راحتی می توانستند نساجی را ببرند و با روحیه بهتری به فینال بروند و اگر هم شکست می خوردند توان بدنی انها در یک بازی رسمی رقم زده می شد و دید ید در قینال توان دویدن نداشتند
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      2 4
      برو چارتایی برو زیر پیج النصر کامنت بذار برو عمو
  • US ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    6 5
    این پسره هنوز به دستهای جادویی باباش مسعود امید داره .
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      0 0
      خوبه بابا مسعود شما یا ما... ما به فینال میریم... ما پوکر بازیم ... پولش میاد سمت کیسه ... بازیکن ما رو با پول میخرید... دستور میدید تمام بازیای عقب افتاده سرورتون انجام بشه تا قبل دربی ... خدا حفظ کنه بابا مسعود براتون کیسه راسی یادم رفت شما هم افتخار آوردید پلی آف اسیا
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    5 3
    قطعا ما بهترینیم
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    10 0
    باید قبول کنیم تیم مهاجم شش دانگ نداره و بازیکن بازیساز نداره در عوض تیم استقلال و سپاهان و گل گهر بهترین ها را دارند نمیشه یک طرفه به قاضی رفت باید به یحیی حق داد
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    5 3
    فرق مربی داخلی با برانکو همین بود با همین بازیکنان هم میشه نتیجه گرفت ولی روش مربیان داخلی و خارجی فرق داره
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    2 1
    بابامسعود دلش می خواد حرفت درست از آب درآید اما بااین خط حمله درپیت پنجم بشه شانس آورده.
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      8 1
      آب که سربالا قورباغه ابوعطا میخونه . شما برو به فکر پلی آف با العین باش 6تایی نشه .صدقه سر پرسپولیس به پلی سهمیه گرفتید .
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      0 1
      لنگی جان فعلا برو به فکر دربی باش دیروز دیدیم بازیتون برابر سپاهانو دیدیم چطور بود به فکر العین هم نباش چون دو فصل پیش اون تیمو بردیم بازم میبریم
  • تاجی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    3 7
    آقای حیدری زرشک یادتون نره
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      0 1
      بهش خُرده نگیر میخاد الکی به تیمش روحیه بده ولی خودشم ته دلی میدونه چیزی تو چنتۀ تیمش نیست .
  • سید IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    چراتوضیحات منوپخش نکردین؟
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    زارررررت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس