کد خبر 351672
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری سارق مسلح حین سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار رضا محمدی یگانه فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته طی عملیاتی حین انجام مأموریت در حوالی میدان تره بار بندرعباس متوجه حرکات مخاطره آمیز دو دستگاه خودرو پراید پلاک مخدوش شدند که با رعایت جوانب امنیتی، خودرو را تعقیب تا اینکه خودرو مذکور در وسط خیابان متوقف و یکی از سرنشینان با راننده پراید درگیر و سرنشین دیگر سلاح کمری بر روی سر راننده گذاشته و اقدام به تهدید راننده کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شده که سارقان نیز اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند و در حالیکه قصد فرار داشتند با عکس العمل خوب و سرعت عمل مأموران، در تیراندازی متقابل یکی از سارقان مسلح دستگیر شده و سارقان در سرقت مسلحانه خودرو ناکام ماندند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس