زلزله 4 ریشتری سمنان را 2 بار لرزاند، دستگیری جیب‌برهای مسافرکش، پايان فرار اوباش با شليک پليس و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



اخاذی از دختران با نام آقای بازیگر

سرهنگ محمدمهدی کاکوان رییس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ، در تشریح جزییات این خبر گفت: در دوازدهم مردادماه امسال شکایتی از سوی وکیل یکی از بازیگران معروف سینما به نام «ب» برای بررسی به پلیس فضای تولید و تبادل تهران بزرگ ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه این وکیل در اظهارات خود عنوان داشت که فرد یا افرادی اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای در فیسبوک با نام و نشان این بازیگر کرده‌اند، گفت: این در حالی رخ داد که این بازیگر در خارج از کشور به سر می‌برد و افرادی به قصد سودجویی اقدام به ایجاد صفحه‌ای در فیسبوک به نام این بازیگر معروف سینما کردند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان با مهندسی اجتماعی معکوس توانستند با گرداننده این صفحه ارتباط برقرار گرفته و در اقدامی غافلگیرانه و در حالی که قصد اخاذی از دختری 24 ساله را داشت، دستگیر کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4 ریشتری سمنان را 2 بار لرزاند

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدحسین درخشان سخنگوی سازمان امدادونجات، گفت: زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر ساعت ۲:۰۴ بامداد شهر مجن استان سمنان را به لرزه درآورد که بلافاصله یک تیم سه نفره ارزیاب به محل اعزام شدند.

 احمد طاهری مدیرکل دفترمدیریت بحران استانداری سمنان به تسنیم گفت: این زمین لرزه نسبتاً شدید در شمال شهرستان شاهرود واقع در 22 کیلومتری شمال مجن و 28 کیلومتری امیریه در این شهرستان رخ داده است.

وی افزود: روستاهای تاش اولیا، تاش سفلی و شاهکوه از نقاط کانونی این زمین لرزه بوده اند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان عنوان کرد: این زمین لرزه در نقطه مرزی مشترک استان های سمنان و گلستان رخ داده است و با روستای فاضل آباد گلستان نیز تنها 25 کیلومتر فاصله داشته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تجاوز معلم سالخورده به دانش‌آموزان

پس از شکایت والدین یکی از دانش آموزان مدرسه‌ای در منچستر که نام آن فاش نشده، جنایت‌های معلمی به نام "ریچارد جونز" فاش شد.

این پدر در گزارش خود به پلیس آورد که در حال بررسی ایمیل دختر 10 ساله‌اش بود که با ایمیل‌هایی از سوی معلم پیر مدرسه منچسر روبرو شد که در آن دخترش با تهدید به رابطه نامشروع وادار می‌کرد.

پلیس پس از دستگیری این معلم 63 ساله، متوجه شد که قربانی این پیر مرد شیطان صفت بیش از 10 دختر دانش آموزان هستند که  هر کدام از آنان به نحوی وادار به ایجاد رابطه نامشروع کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری جیب‌برهای مسافرکش

در ساعت 12:00 روز بیست و ششم مرداد ماه سال جاری، گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدوده میدان آرژانتین به سرنشینان یک دستگاه خودرو پرشیا سفید رنگ با دو سرنشین مشکوک شد که بررسی‌های اولیه مأموران گشت، نشان داد خودرو پرشیا در 25 تیرماه به شیوه زورگیری از راننده، مورد سرقت قرار گرفته بود و دستور توقیف خودرو به همراه دستگیری سرنشینان آن، در سیستم سراسری پلیس ثبت شده است؛ لذا از سوی ماموران گشت آگاهی، دستور ایست به راننده خودرو پرشیا صادر شد اما راننده بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به فرار کرد که متعاقب آن تعقیب و گریز میان گشت آگاهی و خودرو پرشیا آغاز شد و در نهایت با شلیک سه گلوله از سوی مأمورین، خودرو پرشیا متوقف و دو سرنشین آن دستگیر شدند.

دستگیری جیب‌برهای مسافرکش+تصاویر

با توجه به ثبت شکایت سرقت خودرو با موضوع "زورگیری در پوشش مأمور"  و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 3 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم مبارزه با زورگیری پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پايان فرار اوباش با شليک پليس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدساعت يک بامداد شب گذشته بر اساس اعلام مرکز پيام 110 مبني بر ايجاد رعب و وحشت و قمه کشي در آدرس اتوبان محلاتي واحد گشت خودرويي اين يگان به آدرس اعلامي اعزام و مشاهده شد راکب و ترک نشين يک دستگاه موتورسيکلت که قمه و شمشير در دست دارند در آدرس فوق در حال ايجاد رعب و وحشت بوده و از يکي از شهروندان نيز زورگيري کرده بودند که پس از مشاهده واحدهاي گشت به سرعت متواري شدند.

در ادامه ماموران اقدام به تعقيب متهمان متواري نمودند که پس از اينکه به ايست هاي متوالي واحد توجهي نکردند با استفاده از قانون بکارگيري سلاح اقدام به شليک 1 عدد تير جنگي با اسلحه سازماني بصورت هوايي نموده که فرد راکب از موتور پياده شده و توسط واحد دستگير گرديد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سمیعی ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    نه نمیشه. اینطوری ها هم نیست
  • علوي ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    يه ذره تو تيتر زدنتون دقت كنيد زلزله سمنان لرزاند يهني چي اين منطقه 250 كيلومتر از سمنان دورتره الان كه سمناني ها باور كنند كه شهرشون زلزله اومده خسارت زلزله نيومده بگيرند
  • دا مغانی ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    آیادرست است خبر منچستر را جوری تیتر بزنید که خواننده فکر کند مربوط به ایران است همه که متن را نمی خوانند.فریب مخاطب کار درستی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس