قتل جوان به دلیل اختلافات خانوادگی، دستگيري مظنونان قتل نوعروس، خط پایان سارقان مسلح مامورنما و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



سرقت به بهانه کمک به نیازمندان

زنی روز 26شهریور با مراجعه به کلانتری یافت‌آباد به ماموران اعلام کرد طلا و جواهرات وی توسط سرنشین خودرو پژو206 سفیدرنگ به سرقت رفته است.

سرقت به بهانه کمک به نیازمندان+عکس

این زن به ماموران گفت: «در کوچه راه می‌رفتم که راننده پژو من را صدا زد و گفت: «دو کیسه لباس دارم. یکی از آنها را برای خودت بردار و دیگری را به افراد نیازمند و مستحق برسان.»

این جوان سپس گفت قصد دارد برای همسرش طلا بخرد. او به این بهانه که از مدل دستبند من خوشش آمده از من خواست دستبند را لحظه‌ای به او بدهم اما بلافاصله پس از گرفتن طلا متواری شد.» کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری به قصد سرقت طلاجات، وظیفه تحقیق در این مورد را برعهده گرفتند و با بررسی شکایت‌های مشابه و اظهارات تعداد دیگری از مالباختگان زن متوجه شدند جوانی حدودا 30ساله، به شیوه‌ای مشابه اقدام به کلاهبرداری و سرقت طلا و جواهرات زنان می‌کند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل جوان به دلیل اختلافات خانوادگی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسرهنگ سلطان محمدی فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس با اعلام این خبر گفت: در پی قتل فردی در آذر ماه سال گذشته به وسیله سلاح گرم، مأموران پلیس آگاهی شهرستان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس ادامه داد: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه فرد قاتل در شهرستان اهواز شناسایی و مأموران پس از اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و با هماهنگی مأموران انتظامی شهرستان اهواز، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگيري مظنونان قتل نوعروس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدقرار بود مرضيه 26 ساله همزمان با عيد غدير خود را در لباس عروسي ببيند اما قاتل سرنوشتي شوم براي او رقم زد.

15 مهرماه امسال و پس از تماس‌هاي محلي ماموران كلانتري شهرستان رودسر در جريان وقوع يك فقره قتل در يكي از مجتمع‌هاي تحت نظارت بهزيستي در منطقه رحيم‌آباد اين شهرستان قرار گرفتند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

ماموران با حضور در محل جنايت با جسد دختري مواجه شدند و به دليل حساسيت موضوع مراتب را به پليس آگاهي استان گيلان اطلاع دادند. به اين ترتيب به سرعت تيمي از كارآگاهان زبده در محل حادثه حاضر شدند.

در بررسي‌هاي اوليه پليس آگاهي مشخص شد هويت مقتول مرضيه 26 ساله از كاركنان مجتمع تحت نظارت بهزيستي است كه بعد از ساعت كاري به قتل رسيده است. در ادامه رسيدگي به پرونده براي مشخص شدن علت مرگ دختر 26 ساله دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني صادر شد. دختري كه قرار بود همزمان با عيد غدير شاهد برپايي مراسم عروسي خود باشد اما اكنون خانواده‌اش چشم انتظار دستگيري قاتل او هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بازداشت اسیدپاش کیانشهر

ساعت دو بامداد 12 اردیبهشت امسال وقوع یک فقره اسیدپاشی به کلانتری 158 کیانشهر اعلام شد . با حضور مأموران در محل و در تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی 23 ساله به نام "صادق" از ناحیه سر و صورت مورد اسیدپاشی قرار گرفته است.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "اسیدپاشی" و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 14 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
اسیدپاشی بدون انگیزه در نیمه‌های شب

با انجام اقدامات درمانی ، تحقیقات از مصدوم اسیدپاشی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. صادق در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : شامگاه 11 اردیهشت در حال ورود به منزل بودم که شخصي از پشت سر مرا صدا زد . وقتي برگشتم یک موتور سوار نقابدار را مشاهده کردم که به من گفت "بگير" و ناگهان مرا از ناحيه سر و صورت و دست ، مورد اسيدپاشي قرار داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خط پایان سارقان مسلح مامورنما

28 تیر ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به مأموران اعلام کرد که از سوی سرنشنیان مسلح یک دستگاه خودرو سواری شاسی بلند سفید رنگ مورد سرقت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور قاضی نصرتی ، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : در خیابان آزادي با موتورسيكلت در حال تردد بودم كه دو نفر سرنشین یک دستگاه خودرو شاسي بلند سفيد رنگ مرا متوقف و خود را مأمور معرفی کردند . آنها با نشان دادن بی سیم ، دستبند و تهديد اسلحه كمري ، به بهانه داشتن موادمخدر اقدام به بازرسی من کرده و کارت عابربانک مرا گرفته و از محل متواری شدند . از طریق سیستم پیامک بانکی متوجه شدم مبلغ 64 میلیون تومان وجه نقد  از داخل کارت برداشت شده است .

خط پایان سارقان مسلح مامورنما+عکس

با توجه به اظهارات مالباخته و شناسایی محل دقیق محل سرقت ، کارآگاهان به این محل مراجعه و با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته منطقه موفق به شناسایی خودرو شاسی بلند سارقین شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دوستی اینترنتی زن میانسال کار دستش داد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدچندی پیش زن چهل ساله کرجی با عضویت در یک گروه اینترنتی‌ از طریق ارتباط تلفنی با مردی آشنا شد که ادعا می‌کرد پلیس است و در زمینه مقابله با مجرمان اینترنتی فعالیت دارد.

زن میانسال به گمان این‌که او واقعا پلیس است، مشکلات پیش آمده در زندگی‌اش را بازگو کرد تا شاید بتواند در حل مشکلات او را یاری‌ کند.

هنوز دو ماهی از این ارتباط نگذشته بود که مرد جوان به بهانه مشکل مالی و هزینه درمان والدینش، زن میانسال را فریب داد و از او 15 میلیون تومان اخاذی کرد.

ارتباط آن دو ادامه داشت تا این‌که مرد از زن میانسال خواستگاری و عنوان کرد چنانچه او نپذیرد، دو فرزند وی را خواهد کشت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شایان ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    اسیدپاشی باز داره میاد رو بورس. اگه برخورد جدی صورت نگیره باز باید آمنه ها رو از دست بدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس