حرفه‌ای‌ترین سارق طلا دستگیر شد، اعتراف یک زن و 8مرد به جنایتی هولناک، توقیف وانت حامل 400کیلو تریاک در همت و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



حرفه‌ای‌ترین سارق طلا دستگیر شد

سردار میر فیضی فرمانده انتظامی گلستان، در تشریح این خبر گفت: در روزهای گذشته چندین فقره سرقت با موضوع و روش مشابه به صورتی كه اثری از سرقت را بجای نگذاشت و به مرور زمان صاحبان خانه متوجه انجام سرقت می شدند در پلیس آگاهی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: با توجه به آنكه سارقان بسیار حرفه‌ای بوده و خانواده ها بعد از مدتها متوجه انجام سرقت و مفقود شدن اشیاء قیمتی همانند پول و طلا می شدند این امر باعث ایجاد اختلاف خانوادگی و مشكلات دیگر مانند طلاق می شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعتراف یک زن و 8مرد به جنایتی هولناک

1اوایل شهریورماه سال جاری قتل مرد افغان در پایتخت به پلیس 110 گزارش شد.  هنگامی که مأموران در صحنه جنایت حاضر شدند با جسد غرق در خون یک مرد که با چند ضربه چاقو به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند.

با مخابره این قتل به بازپرس سپیدنامه از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران وی به تیمی از اداره 10 ویژه قتل پلیس آگاهی مأموریت داد تا سرنخی از این ماجرا بیابند.

در ادامه کارآگاهان با انجام تجسس‌های میدانی دریافتند قربانی چندی پیش از کشور افغانستان به ایران آمده و هنوز چند ماهی از اقامت غیر قانونی‌اش نگذشته بود که قربانی حمله مردان ناشناسی شده است.

تحقیقات نشان می‌داد چند مرد با مراجعه به محل اقامت قربانی در حالی که وی قصد فرار داشته او را غافلگیر کرده‌اند و با ضربات چاقو به طرز هولناکی این جوان را از پای درآورده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


توقیف وانت حامل 400کیلو تریاک در همت

سرهنگ "محمد بخشنده" سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح این خبر، اظهارداشت: شب گذشته یکی از گشت های انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه همت به محموله خودروی وانت که توجه آنها را جلب کرده بود، مشکوک و برای بررسی به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی داشت با انجام حرکات غیر معقول از دست ماموران فرار کند که طی یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو در همان محدوده متوقف و راننده آن دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


لهجه دزد وی را لو داد

1زن جوان که از حمله مرد ناشناس وحشت کرده بود، سعي کرد با فرياد از همسايگان کمک بخواهد اما در همين حال دزد نقابدار چاقويي را از آشپزخانه برداشت و تيزي آن را زير گلوي نوزاد گذاشت و تهديد کرد در صورتي که به سر و صدا ادامه بدهي، گلوي فرزندت را پاره مي کنم! زن هراسان نگاهي به چهره نوزادش انداخت که از ترس جيغ مي کشيد.

او پس از تماس با همسرش موضوع را به پليس نيز گزارش کرد و بدين ترتيب بررسي ماجراي سرقت به عنف دزد نقابدار، با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي «محمدحسن اصولي صفار» در دستور کار نيروهاي انتظامي قرار گرفت.

اگرچه شاکي پرونده مشخصاتي از لباس ها و لهجه دزد نقابدار به پليس ارائه کرده بود اما پي گيري هاي اين پرونده با نقاط کوري مواجه شد تا اين که قاضي شعبه ۸۲۲ مجتمع قضايي شهيد قدوسي با سپردن پرونده به ماموران عمليات ويژه پليس مشهد از آنان خواست با پي گيري سرنخ هاي موجود و بررسي در اطراف محل سکونت شاکي، دزد نقابدار را شناسايي کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زن آبدارچی: سرقت کردم چون پسر 4 ساله‌ام گرسنه بود

1ساعت 17 عصر روز سوم شهریورماه سال جاری زن جوانی در تماس تلفنی با پلیس 110 مدعی شد که در محل کارش در خیابان بخارست حبس شده است. به دنبال این ماجرا، تیمی از مأموران تجسس کلانتری 105 سنایی برای اطمینان به این شرکت بازرگانی که در زمینه موادغذایی فعالیت دارد، مراجعه کردند.

مأموران در جریان تحقیقات از نگهبان شرکت دریافتند که شرکت بازرگانی تعطیل نیست و کارمندان مشغول کار هستند. وقتی مأموران برای بازدید در یکی از اتاق‌های شرکت را باز کردند با زن جوان گریانی روبه‌رو شدند.

این زن گریه‌کنان به مأموران کلانتری گفت: ساعت 4 و 50 دقیقه عصر بود که آماده شدم تا به خانه بروم وقتی خواستم در را باز کنم، دیدم قفل است. در حالی که جا خورده بودم با صدای بلند از همکارانم کمک خواستم در این میان مدیرعامل شرکت که یک مرد پاکستانی است، آمد و گفت که به پول‌های وی که در جیب کتش بوده است دستبرد زده‌‌ام و باید زندانی شوم تا زمانی که پول‌هایش را برگردانم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد فجیع سواری با تریلی

علی عبدالله آبادی فرمانده آتش نشانان اعزامی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند به علت نامعلوم به شدت با قسمت عقب تریلی برخورد کرده بود و راننده که مردی مسن بود و سطح هوشیاری نداشت به صورت واژگون روی صندلی شکسته خودرو افتاده واز ناحیه صورت و گردن دچار آسیب دیدگی شدید شده بود.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/6/17/712210_761.jpg

وی ادامه داد: بر اثر شدت این برخورد پای راست این راننده زیر فرمان خودرو گیر کرده بود که آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع سیستم برق خودرو سواری با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و نجات، راننده را در حضور عوامل اورژانس از داخل خودرو خارج کرده و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یزدی ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    باریک به این خبرگزاری وزین و برتر جهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس