کد خبر 352046
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌سوزی یک خودروی ۲۰۶ در پارکینگ یک ساختمان ۳۰ واحدی حادثه آفرید.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، درباره آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی اظهار داشت: در ساعت 8:47 امروز حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان ظهیر‌الاسلام، خیابان جوادی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: خودروی تنفسی، تشک نجات و یک دستگاه بالابر نیز به همراه ماموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی خاطر نشان کرد: در طبقه منفی یک که پارکینگ یک مجتمع 30 واحدی بوده است خودروی 206 دچار آتش‌سوزی می‌شود و دود زیادی بلوک را فرا می‌گیرد و آتش‌نشانان به دو گروه تقسیم می‌شوند و گروه اول ساکنان را خارج و گروهی دیگر خودروی 206 را خاموش می‌کنند.

وی گفت: در این حادثه حدود 20 نفر از ساکنان که اکثرا زن و کودک بودند نجات پیدا می‌کنند و دود حاصل از آتش سوزی نیز تخلیه می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس