کد خبر 351887
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

جسد یک شهروند حدود 74 ساله تهرانی امروز (دوشنبه) در کانال آب واقع در بلوار فردوس غرب ، بلوار شقایق شمالی پایتخت پیدا شد.

به گزارش مشرق، تعدادی از شهروندان حاضر درمحل حادثه روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفتند: ظاهرا این شهروند تهرانی برای پیاده روی به این محل مراجعه کرده که متاسفانه به داخل کانال آب سقوط و جان خود را از دست می دهد.

آنان اظهار کردند: روی کانال آب این منطقه چندوقتی است که توسط شهرداری منطقه آسفالت شده ولی فضاهای روبازی برای لایروبی بدون نصب دریچه و یا حفاظ مناسب گذاشته شده است.

این افراد با اشاره به اینکه مدتی پیش حادثه سقوط برای شهروند دیگری در این منطقه رخ داد که موجب مصدومیت آن فرد شده است، بیان داشتند: مسوولان مربوطه با تدابیر لازم ، امنیت جان شهروندان را فراهم کنند.

این افراد اظهارکردند: ظاهرا یکی ازکارگران شهرداری که درحال فعالیت در این منطقه بود جنازه این پیرمرد تهرانی را پیدا می کند و جسد این فرد با کمک نیروهای آتش نشانی از داخل کانال آب به بیرون منتقل می شود.

یکی از دختران این مرحوم در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: پدرش غروب یکشنبه برای پیاده روی از خانه خارج شده بود که متاسفانه پس از گذشت ساعتها به خانه مراجعه نکرد و جستجوی ما نیز به نتیجه نرسید.

وی گفت: پدرش از سلامت جسمی برخوردار بود و برای کسب نشاط و شادابی اقدام به پیاده روی می کرد که متاسفانه صبح امروز (دوشنبه) با جسد وی مواجه شدیم که این موضوع برایمان غیرقابل باور است.

دختر متوفی بیان کرد: اندازه دریچه روباز که بر روی کانال آب در نظر گرفته اند مناسب نبوده و این موضوع می تواند مشکلاتی را برای سایر شهروندان بوجود آورد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد برخی از دستگاه ها همچون پزشکی قانونی، افزود: جنازه پدرم ساعت ها در وسط خیابان بر روی زمین مانده بود تا اقدامات لازم برای انتقال وی به پزشکی قانونی صورت گیرد.

وی که خواست نامش گفته نشود، با اشاره به اینکه هنوز پزشکی قانونی علت فوت را بیان نکرده است، گفت: منتظر دریافت مجوز برای دفن هستیم که امیدواریم در اسرع وقت این مجوز صادر شود.



** علت مرگ جسد پیدا شده در کانال شقایق از طریق پزشکی قانونی بررسی می شود

معاون امور شهری ومحیط زیست منطقه 5 شهرداری تهران نیز گفت: علت مرگ این فرد در کانال شقایق باید از طریق پزشکی قانونی بررسی شود.

'رضا مددی ' گفت: کانال شقایق یکی از کانال های جمع آوری آبهای سطحی است که ازبزرگراه شهید همت آغاز و تا انتهای خیابان شقایق ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بخشی از نقاط کانال های روباز به محل تجمع معضلات اجتماعی تبدیل شده بود، افزود: برهمین اساس بنا به درخواست ساکنین خیابان شقایق شمالی و شورایاران مبنی برسرپوشیده شدن کانال و جلوگیری از تجمع افراد معتاد و کارتن خواب که معضلات اجتماعی را به همراه دارد، این طرح اجرا شد.

معاون شهردارمنطقه پنج تهران با بیان اینکه نرده گذاری اطراف کانال جهت ارتقای ایمنی وجلوگیری از تردد عابر پیاده صورت گرفته است افزود: به منظور ایجاد فضای مناسب جهت عبور شهروندان از شرق به غرب وبالعکس خیابان به تناسب خطوط عابر پیاده درمسیر کانال ،پل های عابر پیاده بر روی کانال نصب شده است.

وی در توضیح جسد پیدا شده درکانال شقایق گفت: پیرو تماس با 137بلافاصله نیروهای ناحیه چهار به محل اعزام و جسد مذکور از کانال بیرون آورده شد و با حضور نیروی انتظامی جسد جهت بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد ومراجع ذیصلاح درحال پیگیری هستند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس