کارخانه کبریت سازی آتش گرفت، آتش‌سوزی در ساختمان تجاری سعادت‌آباد، پنج کشته و مجروح در واژگونی خودرو و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



مرگ غم‌انگیز 2 زائر امام رضا(ع)

حسین خاکپور مدیر روابط عمومی شهر مشهد اظهار داشت: مقارن ساعت 14:48 دقیقه ظهر روز دوشنبه هفدهم شهریور با اعلام حادثه ای مبنی بر ریزش چاه و سقوط افراد به درون آن ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد ، بی درنگ اکیپ امداد و نجات تخصصی ایستگاه های 2 و 44 را به محل حادثه واقع در منطقه طبرسی ، خیابان نوغان اعزام نمود .
 
http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/6/19/714268_638.jpg

وی گفت: در این حادثه یک پدر ودختر شهرستانی که برای زیارت به مشهد آمده بودند و در یک واحد مسکونی که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده بود ، اقامت داشتند، به‌دلیل فروریختن ناگهانی دهانه چاه فاضلاب این اقامتگاه، به درون چاه سقوط‎ کردند و جان خود را از دست دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رمزگشايي قتل از زخم 9ساله يک انگشت

انگشت زخمي جوان ۲۶ ساله راز جنايت او در ۹ سال قبل را افشا کرد. ماجراي اين پرونده جنايي از آن جا وارد مرحله جديدي از تحقيقات قضايي شد که قاضي شعبه ۸۰۲ مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد هنگام بررسي پرونده هاي مربوط به سال هاي گذشته، وارد تاريکخانه يک پرونده جنايي شد. او در پي سرنخي از کلاف پيچيده ماجراي قتل مرد ۳۹ ساله بود که افکارش او را به سوي پازل گمشده کشاند و چشمانش بر روي نامي به نام اسدا... خيره ماند.

اگرچه اسدا... نيز به همراه تعداد ديگري از متهمان، در سال ۸۴ بازداشت شده بود اما به دليل نبود ادله کافي و مستندات محکمه پسند به همراه پدر و ديگر بستگانش و با سپردن وثيقه سنگين به دادگاه آزاد شده بود. «قاضي سبحاني» که به راز نهفته در اين پرونده جنايي مي انديشيد و احتمال مي داد که اسدا... نقشي اساسي در وقوع قتل دارد، طي دستوري از کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي خواست تا با مروري دوباره، زواياي پنهان اين پرونده جنايي را مورد بررسي قرار دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعدام 2شرور همدانی در ملاءعام

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمردم منطقه حصار حاج شمسعلي همدان صبح چهار شنبه شاهد به دار آويخته شدن دو نفر از شروران اين منطقه از شهر همدان بودند.

در اين مراسم دو حكم اعدام كه به تاييد ديوان عالي كشور و رياست قوه قضائيه رسيده بود به اجرا در آمد تا شاهد حاكم شدن بيش از پيش امنيت در اين نقطه از شهر همدان باشيم.

متهمان از شروران منطقه بودند كه به جرم محاربه في الارض و شرارت به دار مجازات آويخته شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری کلاهبرداران 8میلیاردی بیمه

سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در پی اعلام شکایت یک شرکت بیمه علیه دو نفر از کارکنان خود در نمایندگی بندر انزلی مبنی بر خیانت در امانت وکلاهبرداری، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از تحقیقات اولیه و اطمینان از صحت این ادعا، و پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهم اصلی و یک نفر همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند .

وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات از این دو متهم، مشخص شد متهمان با تشکیل 39 فقره پرونده صوری در بیمه آسیا طی سال‌های 1385الی1392با مضامین مختلف از جمله تصادفات صوری وصحنه سازی مبلغ هشت میلیارد و 960 میلیون ریال نقدینگی و وجه نقد از بیمه آسیا کلاهبرداری کرده اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پنج کشته و مجروح در واژگونی خودرو

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدوقوع این حادثه رانندگی در ساعت 7:28 دقیقه صبح امروز توسط رانندگان عبوری به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی آتش نشانی هم بلافاصله برای یاری رساندن به مصدومین احتمالی آتش نشانان ایستگاه های 10 و 77 را اعزام كرد.

به گفته افسر آماده منطقه 2 عملیات آتش نشانی، براثربرخورد خودروی ون با گاردریل بزرگراه و نیمه واژگون شدن آن، هر 5 نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه شامل 2 مرد و 3 زن آسیب دیدند که یک زن 25 ساله از این افراد به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد و بقیه سرنشینان هم زخمی شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی در ساختمان تجاری سعادت‌آباد

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت 18:33 دقیقه عصر دیروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 25، 58، 43، 49، 10، 84 و 55 را به محل حادثه در شهرک قدس(سعادت آباد)، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران اعزام كرد.

مهدی داوری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهارداشت: با اعلام ستاد فرماندهی آتش نشانی سریعا نیروهای هفت ایستگاه از جمله یک گروه نجات و نیز چهار خودروی بالابر و نردبان، چهار تانکر و دو خاور حامل دستگاه های تنفسی به محل حادثه روانه شدند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/6/19/715419_749.jpg

وی افزود: با رسیدن اولین نیروی آتش نشانی به محل حادثه، آنان با شعله های سرکش و دود فراوانی مواجه شدند که از پنجره های طبقات بالایی این ساختمان بلند که درمراحل پایانی ساخت آن بود، خارج می شد.

این مدیر آتش نشانی با اعلام این که خوشبختانه در جریان این حادثه به هیچ کس آسیب نرسید.در مورد علت این آتش سوزی گفت: هنوز علت آن روشن نشده و کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی آن هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کارخانه کبریت سازی آتش گرفت

عصر روز گذشته در پی تماس شهروندان و گزارش مشاهده دود از داخل یک کارخانه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 104، 59 و45 را بطور همزمان به شهرک استقلال خیابان عبیدی روانه کرد.

حجت الله قاسمی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی در داخل سوله اصلی و سالن تولید کبریت این کارخانه به وسعت 1500 مترمربع روی داد.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/6/19/715406_645.jpg

وی افزود: در این حادثه قسمت اصلی دستگاه تولید کبریت به علت نامشخصی آتش گرفت و هر آن امکان داشت آتش سوزی به مواد اولیه ساخت کبریت سرایت کند.

این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به این که این حادثه هیچ مصدومی نداشت، تصریح کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    من هم میام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس