آزادی متهم جنجالی‌ترین پرونده اسید‌پاشی، نجات ساکنان برج مسکونی 12 طبقه، علت حادثه خط 4 مترو، تعويض پلاك براي فروش خودروي سرقتي و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



آزادی متهم جنجالی‌ترین پرونده اسید‌پاشی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدشیرین بهرامی، خواهر آمنه بهرامی، قربانی اسید‌پاشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت آمنه بهرامی اظهار داشت: عمل آمنه به دلیل عدم کمک سفارت انجام نشد و با وجود اینکه سفارت ایران در اسپانیا وعده‌هایی داده‌ بود، کاری انجام ندادند.

وی بیان کرد: مجید 17 شهریور با وجود تبعید و حبسی که برایش تعیین کرده بودند، آزاد شد و آمنه امشب به ایران باز می‌گردد تا موضوع را پیگیر کند و مجدد شکایت کند چراکه در حق آمنه اجحاف شد و مجید به نظر بنده فردی خطرناک برای آمنه و خانواده‌ ما و حتی جامعه است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات ساکنان برج مسکونی 12 طبقه

در پی تماس ساکنان این ساختمان با سامانه 125 آتش نشانی درحدود ساعت یک بامداد امروز، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان ایستگاه‌های 1، 5 و 52 و همچنین گروه امداد و نجات یک به همراه بالابر و خودروی حامل دستگاه تنفسی و تشک نجات را به محل حادثه در بزرگراه نواب، نبش خیابان محبوب مجاز اعزام کرد.

حسن علیمردان معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین باره اظهار کرد: این حادثه به دنبال آتش گرفتن یک دستگاه خودرو سواری در پارکینگ این برج مسکونی اتفاق افتاد و دود ناشی از آن ازطریق راه پله ها به طبقات فوقانی ساختمان نفوذ کرد.

 علیمردان خاطرنشان کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان به جستجودر طبقات این ساختمان پرداختند و موفق شدند حدودا یک صد نفراز ساکنان شامل مرد، زن و کودک که براثر انتشار دود در داخل واحدهای خود گرفتار شده بودند را توسط دستگاه‌های تنفسی که همراه داشتند به بیرون ساختمان هدایت کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


علت حادثه خط 4 مترو

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسیدجعفر تشکری هاشمی به تشریح وضعیت وقوع حوادث اخیر در مترو پرداخت و گفت: هر واگن مترو دارای یک عمر مفید است و با گذر زمان و بالا رفتن استهلاک نواقصی در آن بروز پیدا می کند که در حد استاندارد و قابل رسیدگی است. به طوری که اتصالی برق فشار قوی در ریل سوم با میزان 700ولت سبب شد که کلیدی که محل اتصال بود خوب عمل نکند و قوس الکتریکی شکل گرفته باعث ایجاد حرارت و اشتعال شود. البته با وجود این اتفاق موضوع تخلیه و ایمن سازی به موقع صورت گرفت.

وی با بیان اینکه عمر قطارها 720هزار کیلومتر است، افزود: بر اساس عمر قطارها آنها نیازمند تعمیرات اساسی هستند که این موضوع با پیمایش اپراتوری ، میانی و اورهال صورت می گیرد. به طوری که برخی قطعات در دوره اورهال نیازمند تعویض هستند اما اگر زمان تعمیرات به خوبی رعایت شود به ندرت موضوع تعویض قطعات و وقوع حوادث اتصالی پیش می‌آید.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تعويض پلاك براي فروش خودروي سرقتي

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیددر ارديبهشت ماه سال جاري گزارش هايي از وقوع سرقت چندين دستگاه خودروي سواري در شهر اراك به مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان اراك گزارش شد و پرونده هاي تشكيلي براي بررسي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

بررسي هاي صورت گرفته توسط كارآگاهان پليس نشان دهنده آن بود كه كليه سرقت ها در طول روز رخ مي دهد و سارقان وسايل نقليه اي را كه فاقد ايمني و تجهيزات لازم بودند شناسايي كرده و مورد سرقت قرار مي دهند.

دستگيري يكي از سارقان بلافاصله بعد از سرقت

با برنامه ريزي هاي كارشناسي كارآگاهان پليس، تيم هايي از واحدهاي انتظامي موضوع را به صورت ويژه تحت مراقبت نامحسوس خود قرار دادند تا اينكه در يكي از روزهاي پاياني ارديبهشت ماه گزارش سرقت يك دستگاه خودروي سواري از محله اي در شهر اراك اعلام و اقدامات كنترلي براي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هدیه‌ علی‌کوچولو پس‌از سقوط مرگبار

اين پسر 5ساله كه علي ولي نام داشت چند روز قبل درحالي‌كه قصد داشت از تخت خوابش پايين بيايد از پنجره اتاقش كه در طبقه دوازدهم برجي واقع در پرند است سقوط كرد و جان باخت. پدر او اين حادثه تلخ را اينطور بازگو كرد:« خانه ما در طبقه دوازدهم برجي در پرند است. آن شب من، همسرم و پسر بزرگ‌ترم مشغول تماشاي تلويزيون بوديم و علي با برادر 11ساله‌اش محمد حسين در اتاق‌شان بازي مي‌كرد.

همه‌‌چيز عادي بود كه ناگهان محمد حسين دويد و گفت علي. من نفهميدم منظورش چيست. رنگش پريده و خشكش زده بود. فقط من را نگاه مي‌كرد كه سرش داد زدم كه چه شده و او گفت علي افتاد پايين. هنوز نمي‌دانستم چه مي‌گويد. دويدم سمت اتاق و همه جا حتي زير تخت را جست‌وجو كردم اما علي نبود. ديدم پنجره نيمه باز است. وقتي نگاه كردم ديدم مردم جمع شده‌اند.

هدیه علی کوچولو پس از سقوط مرگبار+عکس

نمي‌دانيد با چه حالي 12 طبقه را با پله پايين رفتم. خدا اين شرايط را نصيب هيچ پدر و مادري نكند. وقتي بالاي سر پسرم رسيدم ديدم آرام روي زمين افتاده است. بيني‌اش خونريزي كرده بود. دستم را روي گلويش گذاشتم اما نبض نداشت. بغلش كردم و با كمك يكي از همسايه‌ها او را به درمانگاه رسانديم اما همه‌‌چيز تمام‌شده بود. منتظر مانديم تا پليس و مأموران پزشكي قانوني آمدند و جنازه جگر گوشه‌ام را تحويل گرفتند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حسادت،پسرجوان را به‌کام مرگ برد

مردی روز 22مرداد به کلانتری دربند رفت و به ماموران گفت: «برادر 31 ساله‌ام به نام کامران یک‌هفته قبل برای دیدن دوستانش از خانه‌اش واقع در زعفرانیه خارج شد و پس از آن دیگر خبری از او نداریم.»

حسادت، پسر جوان را به کام مرگ کشید+عکس

کارآگاهان در جریان تحقیقات اطلاع پیدا کردند مقتول آخرین بار به قصد ملاقات با دو نفر از دوستانش به نام‌های سینا (26ساله) و سهراب (22ساله) از خانه خارج شده بود. بنابراین سینا و سهراب دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

حسادت، پسر جوان را به کام مرگ کشید+عکس

سینا و سهراب در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع از مرگ کامران شدند و خود را بی‌گناه معرفی کردند اما با توجه به اقدامات پلیسی به‌عمل آمده، به ناچار لب به اعتراف گشودند و ضمن اقرار به ارتکاب جنایت، انگیزه خود را حسادت به وضعیت خوب مالی مقتول و خانواده‌اش عنوان کردند.

متهمان در اعترافات خود به کارآگاهان گفتند: کامران از دوستان صمیمی ما بود. او وضعیت مالی خوبی داشت و پژو 207 سوار می‌شد. ما همیشه به او حسادت می‌کردیم تا اینکه پس از چند باری که وضعیت مالی خودش را به رخ ما کشید و آن را برجسته و پررنگ کرد، ما نیز برای انتقام‌جویی تصمیم به سرقت خودرو پژو 207 و قتل کامران گرفتیم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برق جان سارق سابقه‌دار را گرفت

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسرهنگ جلیل زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در تشریح این خبر گفت : با اعلام مرکز فوریتهای پلیس 110 در خصوص یک فقره برق گرفتگی در خیابان قیام  این شهر، اکیپ گشت پاسگاه بندر امام جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ادامه داد: با حضور ماموران در محل و بررسی آنان مشخص شد سارق سابقه داری حین سرقت سیم برق ، دچار برق گرفتگی شده و توسط اهالی محل به درمانگاه منتقل شده است.

این مقام انتظامی افزود : سارق بخت برگشته که دچار برق گرفتگی شده بود در درمانگاه جان خود را از دست داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


8کشته و مصدوم در تصادف پژو با زانتیا

ساعت 21:43 دقیقه شب گذشته یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه زانتیا برخورد کرد. بر اثر این تصادف که در محور کرمان - راین رخ داد 8 نفر دچار حادثه شدند.

متأسفانه دو نفر از حادثه‌دیدگان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر، گفت: 6 نفر از مصدومان امدادرسانی شده به طوری که 5 نفر آنها به صورت سرپایی مداوا و یک نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کلاهبرداری با فروش آئینه جادویی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدروز سی‌ام تیر ماه سال جاری، زن میانسالی با مراجعه به کلانتری 108 نواب به مأموران اعلام کرد که فریب تبلیغات یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای را خورده و مبلغ 100 میلیون تومان از او کلاهبرداری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در تحقیقات ابتدایی شاکیه در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: با دیدن برنامه‌ای ماهواره‌ای به نام قدرت پنهان که هر شب از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود، اطلاع پیدا کردم که افرادی با طی کردن دوره‌های ریاضتی، به مرحله‌ای از مقامات ماورایی می‌رسند که می‌توانند بیماران لاعلاج را شفا دهند؛ من هم به این واسطه که یکی از بستگانم دچار بیماری مغزی است و بنا بر نظریه اعلامی چندین تیم پزشکی مبنی بر عدم امکان جراحی وی، با شماره‌های زیرنویس درج شده در برنامه قدرت پنهان تماس گرفتم؛ در تماس تلفنی با مسئولان این برنامه، آن‌ها مدعی شدند که آئینه‌هایی 100 ساله در اختیار دارند که افراد دارای قدرت ماورایی با انتقال قدرت خود از طریق این آئینه‌های مخصوص، اقدام به درمان مریضان لاعلاج می‌کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غریبه ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    پسر نباید حسودی میکرد. عاقبت بدی داره حسودی من داستناهی واقعی زیادی در باره حسودها شنیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس