کد خبر 1508879
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
مربی تیم ملی والیبال رفتنی شد؟

قرارداد مربی لهستانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسیده و شرایط او برای همکاری هنوز مشخص نیست.

به گزارش مشرق، با درخواست بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران، فدراسیون والیبال با پاول متئوس وییسکی دستیار سابق ویتال هینن در تیم ملی مردان لهستان و زنان آلمان و سرمربی سابق تیم ملی دانشجویان لهستان که سابقه مربیگری در پلاس لیگا لهستان را دارد، برای حضور در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران به توافق رسید.

پاول برای شروع کارش در تیم ملی، بامداد روز جمعه ۱۵ اردیبهشت از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و به جمع بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال مردان ایران پیوست. او توانست تیم ملی را در رقابت‌های لیگ ملت‌ها همراهی کند. پیش از این اعلام شده بود که این مربی لهستانی تا پایان لیگ‌ملت ها ۲۰۲۳ با فدراسیون والیبال همکاری خواهد کرد و در صورت نیاز و توافق، این مدت همکاری قابل تمدید خواهد بود.

مربی تیم ملی والیبال رفتنی شد؟

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که در سیاست‌گذاری جدید فدراسیون والیبال این مربی لهستان و جوان جایی خواهد داشت یا خیر؟ پاول متئوس وییسکی مشهور به «بویک» متولد سال ۱۹۸۳ و از مربیان حرفه‌ای والیبال لهستان است که سابقه عضویت در تیم‌های ملی و رده‌های سنی مختلف این کشور را به عنوان پاسور از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۶ دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس