تساوی تیم فوتبال رسانه ورزش مقابل کارمندان فدراسیون فوتبال

تیم فوتبال رسانه ورزش در دیداری به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان مقابل تیم کارمندان فدراسیون فوتبال به میدان رفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رسانه ورزش روز پنجشنبه در دیداری به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان به مصاف تیم منتخب کارمندان فدراسیون فوتبال و مربیان تیم‌های ملی رفت.

این بازی که در کمپ تیم های ملی برگزار شد، در نهایت با گل های فرخ کیا، نیما علیپور و  عادل فردوسی پور برای تیم رسانه با نتیجه تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید.

در تیم فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان، ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی سابق، سعید دقیقی، نیما نکیسا و ... حضور داشتند. سرمربی این تیم حمید استیلی بود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای این مسابقه در کنار زمین حضور داشت. وی با دو تیم عکس یادگاری گرفت ولی به درخواست ها برای حضور در ترکیب تیم منتخب فدراسیون پاسخ منفی داد. دستیاران خارجی اسکوچیچ هم به همراه این مربی نظاره گر مسابقه بودند.

مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال  و میرشاد ماجدی عضو کمیته فنی هم از تماشاگران این مسابقه بود.

اسکوچیچ که باید تیم ملی فوتبال ایران را آماده چهار دیدار حساس و حیاتی مقابل هنگ کنگ، کامبوج، عراق و بحرین کند و برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نیاز مبرم به سه امتیاز هر یک از این دیدارها دارد، در حاشیه این مسابقه دقایقی با اعضای تیم رسانه درباره وضعیت و شرایط تیم ملی صحبت کرد.

* عکس: سهیل سعادتمند

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس