کد خبر 968900
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
والیبال

در حالی که بازی تیم والیبال ایران با استرالیا لحظاتی دیگر آغاز می‌شود ظرفیت سالن رضازاده اردبیل تکمیل شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که بازی تیم والیبال ایران با استرالیا لحظاتی دیگر آغاز می‌شود ظرفیت سالن رضازاده اردبیل تکمیل شده است.

تماشاگران اردبیلی با حضور در سالن رضازاده اردبیل با شور و حال خاصی تیم ملی ایران را تشویق می‌کنند و شعار "ایران ایران" در سالن رضازاده اردبیل طنین‌انداز شده است.

بیشتر بخوانید

درخواست کودک اردبیلی از معروف +عکس

تماشاگران با در دست داشتن پرچم ایران به سالن رضازاده آمده‌اند تا بار دیگر با حمایت‌های خود از تیم ملی ایران صعودی دیگر را برای این تیم رقم زده و عشق خود را نشان دادند.

تماشاگران باز هم در پشت درهای بسته بازماندند

متاسفانه باز هم و به دلیل نداشتن بلیت و تکمیل ظرفیت این سالن تماشاگران قادر ورود به سالن نیستند.

علی رغم این مسئله تماشاگران دست از تشویق تیم ملی ایران دست برنمی‌دارند و با شور و حال خاصی تیم ملی ایران را تشویق میب‌کنند.

تماشاگری که از کهگلویه و بویر احمد در بیرون از سالن رضازاده اردبیل حضور یافته است اظهار داشت: علی‌رغم اینکه نتوانستیم بلیت بازی را تهیه کنم ولی به عشق تیم ملی ایران به اردبیل آمده‌ام و از بیرون سالن تیم ملی ایران را تشویق می‌کنم.

وی اظهار کرد: ما بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران را دوست داریم و بدون شک با صعود ایران امروز جشنی دیگر برپا خواهیم کرد.

وی از مهمان‌نوازی اردبیلی‌ها خبر داد و گفت: اردبیلی‌ها نشان دادند که شایستگی میزبانی رویدادهای ورزشی را دارند.

مدیون تماشاگران اردبیلی هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: تماشاگران اردبیلی در سالن رضازاده اردبیل حضوری پرشور داشتند و ما عظمت این شور و حال را مدیون این تماشاگران هستیم.

بهرام آقاخانی افزود: از تماشاگرانی که نتوانستند بلیت بازی را تهیه کرده و پشت درهای بسته مانده‌اند عذرخواهی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه مسئولان و مردم دست به دست هم داده‌اند تا لیگ ملت‌های والیبال جهان به صورت باشکوه برگزار شود که تا این لحظه این رویداد به صورت باشکوه برگزار شده است.

بازار سیاه بلیت فروشی ادامه‌دار است

در حالی که تماشاگران زیادی پشت درهای بسته مانده‌اند ولی بلیت‌هایی با قیمت‌های گزاف پشت درهای بسته به آنان فروخته می‌شود.

بسیاری از هواداران برای اینکه بازی تیم ملی والیبال را تماشا کنند این بلیت‌ها را خریداری می‌کنند.

اردبیلی‌ها نشان دادند که شایستگی میزبانی بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی را دارند و نظم و انضباط خاصی در سالن رضازاده اردبیل حاکم است و همه چیز آماده برای آغاز دومین بازی تیم ملی والیبال ایران در اردبیل است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس