کد خبر 528663
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

سرمربی تحت فشار منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی امروز به شایعاتی که در روزهای گذشته در مورد استعفای وی از سمتش در منچستریونایتد منتشر شده بوده، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، لوئیس فن خال امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با دربی کانتی که از چارچوب جام حذفی انگلستان برگزار خواهد شد، شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در روزهای اخیر، شایعات متعددی از سوی رسانه های بریتانیایی درباره استعفای فن خال از سرمربیگری در منچستریونایتد (و البته عدم پذیرش آن از سوی اد وودوارد)به گوش رسیده بود، اما هنگامی که فن خال در نشست امروز با سوالی در این زمینه مواجه شد، واکنش تندی را به خبرنگاران حاضر در جلسه نشان داد و تمام این شایعات را زاییده ذهن رسانه ها دانست. این هلندی 64 ساله در این باره اظهار داشت:

فکر می کنم که هرگز درباره این موضوع حرفی نزده ام و فکر می کنم که شما داستان هایی را از خودتان خلق می کنید. و من آن وقت مجبورم که به سوالاتی درباره داستان های شما جواب بدهم. من این کار را نمی کنم، زیرا فکر می کنم این کاری افتضاح و وحشتناک است. اینکه شما یا بسیاری از همکاران شما چیزهایی را می نویسند و سپس من ملزم به پاسخ دادن به آن داستان سرایی ها می شوم. فکر می کنم مجبور نیستم که به چنین سوالاتی پاسخ بدهم. فکر نمی کنم که یک کنفرانس مطبوعاتی برای چنین چیزهایی برگزار شده باشد. چیزی که مرا درباره این داستان سرایی های شما نگران می کند این است که مردم این چیزها را باور می کنند. در دنیایی هستیم که شما می توانید هر آنچه که می خواهید را بنویسید و لازم نیست که از این بابت نگران چیزی باشید. من در این کنفرانس مطبوعاتی نشسته ام، چون مجبور به نشستن در چنین نشست هایی هستم. افرادی در بین شما هستند که من آن ها را دوست دارم، زیرا سوالاتشان را به نحوی محترمانه می پرسند، اما بسیاری از سوالاتتان به شکلی غیرمحترمانه پرسیده می شود.


منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس