کد خبر 362985
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به عملیات شبانگاهی پلیس، از دستگیری ۵۳ سارق، زورگیر، جاعل و مالخر در قالب ۶ باند تبهکاری خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به عملیات شب گذشته و بامداد امروز ماموران پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری 6 باند سرقت اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و شناسایی، شب گذشته و بامداد امروز صبح عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری سارقان و زورگیران پایتخت به اجرا درآورند.

وی ادامه داد: در خلال انجام این عملیات ماموران موفق به دستگیری 53 کیف‌قاپ، زورگیر، جاعل و مالخر در قالب 6 باند تبهکاری شدند و علاوه بر این افراد تعداد متجاوز به عنف نیز و چنگال قانون گرفتار شدند که در روزهای آینده تصاویر آنها منتشر شده تا شکات با شناسایی آنها شکایات خود را مطرح کنند.

ساجدی‌نیا با اشاره به تعامل خوب قوه قضائیه با پلیس گفت: خوشبختانه ما با ورود با قوه قضاییه تعامل خوبی را داریم و انتظار داریم تا این قوه در برخورد با مجرمان دستگیر شده با توجه به سابقه‌دار بودن این افراد احکام شایسته‌ای را برای آنها صادر کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه سخنانش از راه‌اندازی سازوکار جدیدی برای پیگیری اموال مسروقه و به نمایش درآمدن اموال کشف شده از سارقان در یک سایت اینترنتی مخصوص خبر داد.

در میان دستگیرشدگان فردی سابقه‌داری وجود داشت که تنها 2 ماه بود از زندان آزاد شده و در این مدت نیز ده‌ها مورد سرقت با شیوه و شگرد زاغ‌زنی مرتکب شده بود. همچنین در میان دستگیرشدگان نوجوانان 16 ساله تا افراد بالای 50 سال حضور داشتند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس