صید روباه در بالکن منزل مسکونی، حریق در سوله‌های دوهزار متری راه‌آهن، دستگیری قاچاقچی زخمی در بیمارستان، قتل‌پایان‌شراکت مرد‌ایرانی‌و ترکیه‌ای‌ و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث به شرح زیر است:



مهمترین اخبار حوادث 15 دی

نجات معجزه آسا از زیر کامیون

در پی تماس آتش نشانی شهر قدس با سامانه 125 مبنی بر اعزام نیروی کمکی به محل حادثه در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج، ورودی شهر قدس، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 07:24 صبح امروز آتش نشانان ایستگاه44 و گروه امداد و نجات 8 را به محل اعلام شده اعزام کرد.

وی ادامه داد: این برخورد شدید، موجب گیر کردن اتاقک خودروی سواری در زیر کامیون شده بود که آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قسمت هایی از اتاقک خودروی سواری را برش دادند و سه سرنشین جوان آن را به نام های فرزاد-ح 32 ساله، نادر-ر 31 ساله و سید نبی – م 39 ساله که دچار مصدومیت از ناحیه پا شده بودند را خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

نجات سه جوان در تصادف سهمگین +عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی یک کارگاه در خیابان جمهوری

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در تشریح جزییات این خبر گفت: وقوع حادثه آتش‌سوزی در ساعت 8:28 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان حافظ اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: پس از مدتی شعله‌های آتش در این واحد به طور کامل مهار و اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، گفت: پیش از این چندین بار نسبت به احتمال بروز حادثه در این کارگاه از سوی عوامل آتش‌نشانی هشدار داده شده بود.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/15/850501_659.jpg

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4ریشتری ایلام را لرزاند

این زلزله به بزرگی ۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۶ و ۷ دقیقه و ۴۷ ثانیه صبح امروز رخ داد.
 
موقعیت این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۰.۲۵ درجه و طول جغرافیایی ۵۷.۴۲ بوده و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

به محض اطلاع از این رویداد عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام که خوشبختانه گزارشی از خسارت‌های مالی و جانی این حادثه تاکنون دریافت نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بازداشت3داعشی‌با تجهیزات‌انفجاری در مرز

مهمترین‌ اخبار حوادثسردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه نشست مشترک فرماندهی مرزبانی ناجا با نمایندگان فراکسیون مرزی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به جایگاه مرز که یک جایگاه ملی است و برای همه مردم است و تنها متعلق به نسل گذشته نیست بلکه به نسلهای بعدی هم تعلق دارند، از طرفی دیگر جایگاه مجلس و نمایندگان نیز ملی است، لذا این نشست برگزار شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان آخرین وضعیت مرزهای کشور قرار بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تردد افاغنه از سمت مرزهای شرقی ایران برای پیوستن به گروه داعش نیز گفت: تنها یک مورد دستگیری در مرز شمال غربی کشور انجام شد که در این عملیات سه نفر که شبانه با تجهیزات انفجاری وارد کشور شده بودند توسط گشت‌های هدفمند ما دستگیر شدند و تا امروز موردی گزارش نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهمترین اخبار حوادث 14 دی

«ترامادول» جان دانش آموز را گرفت

مهمترین‌ اخبار حوادثیک دانش آموز پایه اول یک دبیرستان در اشترینان بعد از خوردن قرص ترامادول دچار ایست قلبی شد که متاسفانه قبل از اعزام به مراکز درمانی فوت می کند.

یک مسئول با تایید این خبر گفت: دانش آموز فوت شده در منزل اقدام به خوردن قرص کرده است و هیچ ارتباطی با هنگام حضور در آموزشگاه نداشته است.

«ترامادول» با عوارض مصرف خواب آلودگی، کندی ضربان قلب، خستگی بیش از حد، کاهش دمای بدن، احساس سبکی در سر، غش کردن، کما و حتی مرگ فقط باید با تجویز پزشک و در دوز کم مصرف شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل‌پایان‌شراکت مرد‌ایرانی‌و ترکیه‌ای‌

نهم دی ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 177 خاورشهر به مأموران گفت : "یکی از دوستانم بنام مصطفی  از اتباع کشور ترکیه  به مدت یک روز است که به محل کارش در منطقه زمان آباد مراجعه نکرده و تلفن همراهش نیز خاموش شده است".

 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی" و به دستور قاضی دانشور ، بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری،پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

قتل پایان شراکت مرد ایرانی و تاجر ترکیه‌ای +عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


صید روباه در بالکن منزل مسکونی

وقوع این حادثه ساعت 8 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 89 را به محل حادثه واقع در پاسداران، خیابان دولت، خیابان نعمتی اعزام کرد.

مهران محمودی رئیس ایستگاه 89 آتش نشانی گفت: در یک ساختمان مسکونی یک قلاده روباه وارد واحد مسکونی شده و در گوشه ای از تراس آن مخفی شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات لازم این جانور را گرفتند و به باغ وحش پارک پردیسان منتقل کردند.

صید روباه در بالکن منزل مسکونی +عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حریق در سوله‌های دوهزار متری راه‌آهن

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی،‌ اظهار داشت: ساعت 51 بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی گسترده در واقع در اتوبان بعثت،  بعد از چهارراه چیت‌سازی به سامانه 125 اعلام و 7 ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در 2 سوله که هر یک 1000 متر وسعت داشت و متعلق به شرکت راه‌آهن بود آتش‌‌سوزی رخ داد و بخشی از سقف‌ها تخریب شد. یکی از این سوله‌‌ها انبار جنس و مملو از تخته و سیلندر گاز بود و سوله دیگر کارگاه تعمیرات واگن‌های قطار بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش‌ در حال سرایت به کارگاه‌ها و انبارهای مجاور بود، تصریح کرد: آتش‌نشانی شرکت راه‌آهن مشغول اطفای حریق بود اما به دلیل گستردگی آتش‌ از آتش‌نشانی تهران درخواست کمک کرد. آتش‌نشان‌ها از چند طرف مشغول عملیات شدند و آتش‌ را تحت کنتل خود درآوردند و از سرایت آن جلوگیری کردند.

حریق در سوله‌های دوهزار متری راه‌آهن

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری قاچاقچی زخمی در بیمارستان

سرهنگ نعمتی در تشریح این خبر گفت: یکی از کارکنان یگان ویژه استان یزد که در شیفت استراحت در حال انجام وظیفه در بیمارستان شهید صدوقی یزد بود با مشکوک شدن به حالات و رفتار یک بیمار ، وی را زیر نظر گرفته و با مراجعه به اورژانس بیمارستان متوجه مصدوم شدن وی از ناحیه پای چپ به وسیله فشنگ می شود.

وی ضمن هماهنگی های لازم متهم را دستگیر کرده و بعد از بررسی مشخص شد مجرم فراری در حال قاچاق مواد نفتی بوده که با توجه به تیراندازی ماموران و اصابت گلوله مأموران سپاه، وی زخمی و متواری شده و جهت مداوا به استان یزد پناه آورده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    همش جنگ و کشتار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس