جزئیات حمله‌ تروریستی در شهرستان‌ سرباز، شیطان روی تخت بیمارستان جان داد، پرواز تهران-زاهدان-چابهار نیمه‌تمام ماند، دوساعت رانندگی با یک چاقو در سر و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث به شرح زیر است:



مهمترین اخبار حوادث 13 دی

جواهرفروش قلابی، دزد گوشی بود

در در اواخر تیرماه سال 93 خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش به مأموران اعلام کرد: جوانی به نام بهنام جواهریان که از مدتی پیش با وی آشنا شده بودم، مدعی بود که می تواند از طریق دوستانش اقدام به پیدا کردن گوشی تلفن همراهم کند اما پس از مدتی و ناپدید شدن وی متوجه شدم که گوشی بنده توسط همین شخص سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

جواهرفروش قلابی، دزد گوشی بود+عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


چاقوکشی در طبقه 7 علاءالدین

فارس در تشریح حاشیه‌های تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین نوشت: اولین باری نبود که شهرداری ما را به برنامه‌ای دعوت می‌کرد بدون آنکه بگوید برنامه چیست «ساعت هفت عصر پنج شنبه شهرداری ناحیه 1 منطقه 11 باشید. به کسی هم چیزی نگویید». رفتیم.

تازه آنجا بود که فهمیدیم شهرداری قرار است آن شب کار پاساژ علاءالدین و تخلفاتش را یکسره کند. این را از اطلاعیه‌ای خطاب به کسبه هم که در شهرداری ناحیه پیدا کردیم، می‌شد فهمید «شهرداری منطقه صرفا قصد اجرای رای قطعی کمیسیون ماده صد نسبت به بناهای خلاف طبقه هفتم و منفی 3 را دارد و عملیات اجرایی ناظر بر طبقات دیگر نمی‌باشد» و درخواست همکاری در هنگام اجرای رای مذکور و خودداری از تجمع یا اقدامات مخل نظم عمومی، اما اینطور نشد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


5 کشته در نزاع خونین رامهرمز

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدصبح روز دوشنبه 5 خردادماه امسال، دو مرد موتورسوار در شهرستان رامهرمز به دلیل اختلافات ملکی اقدام به تیراندازی به سوی طرفین درگیری خود کرده که در جریان این تیراندازی 5 نفر از جمله دو فردی که هیچ ارتباطی با طرفین این درگیری نداشتند، کشته شدند. 2 برادر تیرانداز نیز در جریان تعقیب و گریز با پلیس با شلیک ماموران جان خود را از دست دادند.

بعد از این حادثه تلخ، پلیس یکی از برادران افراد مهاجم را شناسایی و دستگیر کردند و برادر دیگر آنها به نام آرش کرد زنگنه با این ادعا که از سوی خانواده مقتولان و طرف درگیری، تهدید به قتل شده، به همراه برخی اسناد درگیری چند ساله خود با برادران مقتول و البته یک فیلم که مربوط به اظهارات عاملان این حادثه بود به سمت تهران حرکت کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات پایان غائله خونین گلپایگان

مأموران پلیس استان اصفهان که با اقدامات اطلاعاتی و در حالی که دو عضو این باند کشته یا بازداشت شده بودند، توانستند مخفیگاه گردانندگان تیم مسلحانه را در فولادشهر شناسایی کنند.

در حمله پلیس به این آپارتمان که در یک مجتمع مسکونی قرار داشت، دو برادر غافلگیر شدند که یکی از آنان کشته شد و رئیس اصلی باند به دام افتاد.

جزئیات دستگیری از زبان 3 مقام مسئول

جانشین رئیس پلیس  ایران گفت: متهم دستگیر شده حادثه خونین گلپایگان علاوه بر اقرار به همکاری با دو برادر خود در درگیری مسلحانه با پلیس در شهرهای خمین و گلپایگان به 10  قتل و سرقت های مسلحانه بسیاری اعتراف کرد.

جزئیات دستگیری پایان غائله شلیک‌های خونین در گلپایگان

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تولد‌نوزاد رئیس‌دزدها‌را سر‌به‌راه کرد

رئیس باند دزدان حرفه‌ای خانه‌های پایتخت و شهرهای مختلف وقتی پشت میله‌های بازداشتگاه بود شنید پدر شده است و ادعا می‌کند توبه کرده و دیگر دزدی نخواهد کرد.

این دزدان در سرقت‌های خود به خانه‌های اکبر عبدی- بازیگر، پنگول - مجری تلویزیون و یک پلیس نیز دستبرد زده‌اند.

مردادماه سال جاری مأموران کلانتری 120 سیدخندان در جریان سرقت‌های سریالی از خانه‌ها قرار گرفتند و همین کافی بود تا با گسترده شدن این دزدی‌ها تیم ویژه‌ای از مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران برای ردیابی دزدان حرفه‌ای وارد عمل شوند. کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند دزدان به شیوه‌های مختلف و در چند تیم عملیاتی وارد خانه‌ها شده و دست به دزدی می‌زنند. جالب اینکه در بعضی از سرقت‌ها صاحبخانه‌ها را در خانه‌هایشان غافلگیر کرده و با بستن دست و پاهای آنها اقدام به دزدی کرده‌اند.

تولد نوزاد رئیس دزدها را سر به راه کرد+عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهمترین اخبار حوادث 12 دی

دوساعت رانندگی با یک چاقو در سر

چند روز پیش یک مرد برزیلی با حالتی عجیب خودش را به بیمارستان رساند تا پزشکان جانش را از یک مرگ احتمالی نجات دهند. او در حالی که یک چاقو وارد سرش شده بود با خودروی شخصی اش به بیمارستان آمد.

این مرد 39 ساله در یک نزاع خیابانی گرفتار شده بود و فرد مقابل چاقوی 30 سانتی را وارد سرش کرده بود. این چاقو با نهایت خوش شانسی از پشت چشم چپش رد شده بود و وارد قسمت راست آرواره اش شد اما آسیبی به قسمت های مهم سرش نزد.

دوساعت رانندگی با یک چاقو در سر+عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حریق گسترده هتل آپارتمانی در مشهد

مسعود ظهوریان در این باره گفت: به دنبال حادثه حریق یک هتل آپارتمان در ساعت 1:04 امروز به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 8 ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در محل امام رضا (ع) اعزام کرد.

وی با بیان اینکه قریب به 20 دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که حریق در طبقه منفی یک این هتل آپارتمان هفت طبقه رخ داده و در پی آن تمام مسافران در میان شعله‌های آتش و دود گرفتار شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش‌نشانان عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کردند، گفت: کانون آتش یکی از سوئیت‌ها در طبقه منفی یک بود که کسی داخل آن حضور نداشت اما در مجاورت این سوئیت یک پیرمرد و پیرزن اقامت داشتند که امکان خارج شدن از اتاق برایشان وجود نداشت که آتش‌نشانان پس از شکستن پنجره این افراد را از میان شعله‌های آتش خارج کردند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/12/846258_909.jpg

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
برای مشاهده گزارش تصویری این خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات حمله‌ تروریستی در شهرستان‌ سرباز

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به تشریح جزئیات حادثه تروریستی شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان پرداخت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: در شامگاه دیروز دو نفر موتورسوار با صورت بسته در شهرستان سرباز عملیات تروریستی انجام دادند و دو نفر را به شهادت رساندند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ضاربان حادثه گلپایگان بدون تلفات دستگیر شدند

سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به دستگیری عاملان حادثه گلپایگان اظهار داشت: بامداد امروز در عملیاتی که صورت گرفت دو نفر فراری حادثه گلپایگان در عملیات ضربتی در یکی از مناطق استان اصفهان شناسایی شدند.

وی افزود: این دو نفر که مسلح بودند ساعت 30 دقیقه بامداد شب گذشته با پلیس درگیر شدند که از این میان یکی از آنها کشته شده و دیگری دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهمترین اخبار حوادث 11 دی

ترور یک‌بسیجی بلوچ و یک‌معلم‌ سیستانی

سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به دستگیری عاملان حادثه گلپایگان اظهار داشت: بامداد امروز در عملیاتی که صورت گرفت دو نفر فراری حادثه گلپایگان در عملیات ضربتی در یکی از مناطق استان اصفهان شناسایی شدند.

وی افزود: این دو نفر که مسلح بودند ساعت 30 دقیقه بامداد شب گذشته با پلیس درگیر شدند که از این میان یکی از آنها کشته شده و دیگری دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تحقیقات پلیس ادامه دارد؛
شیطان روی تخت بیمارستان جان داد

مرد تبهکار معروف به «شیطان» که به اتهام سرقت مسلحانه و آزار زنان در زنجان دستگیر شده بود، بر اثر خودزنی و شدت جراحات روی تخت بیمارستان جان باخت.

اوایل آبان امسال چند مرد با حضور در پلیس آگاهی شهرستان خرمدره و شهرستان ابهر با طرح شکایتی مدعی شدند، مورد حمله دو مرد مسلح قرار گرفته اند و همه پول، اموال قیمتی و گوشی تلفن همراهشان را با خود برده اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله ۵.۲ ریشتری بوشکان بوشهر را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر ساعت ۱۲ و ۱۹ دقیقه و ۵۲ ثانیه ظهر پنجشنبه یازدهم دی بوشکان در استان بوشهر را لرزاند.

این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۲۸.۶۸ و طول جغرافیایی ۵۱.۷۸ به وقوع پیوسته است.
 
براساس این گزارش، زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پرواز تهران-زاهدان-چابهار نیمه‌تمام ماند

حمیدرضا پارسا در گفت‌وگویی اظهار کرد: پرواز تهران- زاهدان- چابهار که قرار بود در ساعت 6 و 20 دقیقه صبح امروز انجام شود، با دوساعت تاخیر انجام و در ساعت 9 و 8 دقیقه از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد زاهدان حرکت کرد که در مسیر به دلیل نقص فنی، مجدد به فرودگاه مهرآباد بازگشت و پرواز نیمه تمام ماند.
 
پرواز تهران-زاهدان-چابهار نیمه‌تمام ماند

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هنوز این نقص فنی برطرف نشده است، افزود: با توجه به تاخیر زیاد این پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، اقدام به لغو پرواز در مسیر تهران - چابهار، زاهدان چابهار و بلعکس کرد. اما مسیر تهران به زاهدان و بعلکس ساعت 14 و 30 دقیقه از فرودگاه مهرآباد ائجام خواهد شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    بس کنید تورو خدا
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    خوب دلشو نداری ، توی این صفحه نیا ! اخبار حواذثه دیگه ، خوب نخون ، والله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس