شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان، دستبرد پنج میلیاردی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بخاری غیراستاندارد کلاس را به آتش کشید، تصادف مرگبار وانت در اتوبان آزادگان و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث به شرح زیر است:



مهمترین اخبار حوادث 8 دی

مرگ کارگر 17 ساله در میان آتش

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام حادثه حریق در ساعت 19:15 شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه 12 و 81 را به همراه گروه نجات شش،‌ خودروی فوماتیک،‌ خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه که یک کارگاه مبل سازی در شهرک مرتضی گرد بود، اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اظهارات برخی از افراد حاضر در محل گفت: این افراد به آتش نشانان اعلام کردند که یکی از همکارانشان در میان شعله‌های آتش محبوس مانده است که به همین دلیل آتش نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستور کار خود قرار دارند و پس از مدتی جسم کارگر 17 ساله ایرانی را در حالی که پشت اجناس افتاده و دچار سوختگی شده بود پیدا کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این کارگر 17 ساله ایرانی را به علت آسیب دیدگی شدید ناشی از سوختگی و دود گرفتگی تایید و اعلام کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خروج میلگرد از سر کارگر

جراح مغز و اعصاب بیمارستان حضرت رسول (ص) جزئیات یکی از نادرترین‌های عمل‌های جراحی برای خروج میلگرد یک متری از سر یک کارگر را تشریح کرد.

دکتر علیرضا طبیب خوئیی جراح مغز و اعصاب بیمارستان حضرت رسول (ص)، در تشریح جزئیات این عمل نادر گفت: بیمار توسط اورژانس تهران به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به همراه اسکورت گروه آتش نشانی آورده شد.

وی با بیان اینکه در بدو ورود بیمار، بی‌قرار بود و هوشیاری کامل نداشت گفت: اما از نظر پزشکی با توجه به اینکه هنوز با افت هوشیاری شدیدی مواجه نبودیم به این معنی بود که ما احتمالا زمان برای انجام روند تشخیصی و درمانی مناسب خواهیم داشت.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/8/840571_813.jpg

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهمترین اخبار حوادث 7 دی

وقاحت یک شکارچی متخلف

در این بلوتوث ،عکس خودنمایی یک شکارچی که اقدام به شکار چند قطعه کبک و پنج راس قوچ و آهو کرده روح هر دوستدار محیط زیست را آزار می دهد.

این شکارچی در این عکس برکاپوت ماشین شاسی بلند خود لاشه چند قطعه کبک و با چند لاشه قوچ شکار شده به نشان می دهد.

اگرچه پلاک این ماشین در عکس نمایان نیست اما چهره این شکارچی در صورت پیگیری قانونی با همکاری دوستداران محیط زیست قابل شناسایی است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آخرین جزییات حادثه گلپایگان
شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان / 5 شهید و 5 مجروح تاکنون / یکی از سارقان کشته شد

شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان / دو گروگانگیری و هفت مجروحظهر شنبه سرقتی مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز در استان لرستان انجام شد و پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند.

پس از آن، درگیری‌ها به سمت روستای سعیدآباد شهرستان گلپایگان کشیده شده و ماموران نیروی انتظامی پس از ورود سارقان به این شهر با آنها درگیر شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستبرد پنج میلیاردی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای

چهار دزد شب‌رو که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف پایتخت دستبرد پنج میلیارد تومانی زده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

این دزدان قدیمی می‌دانستند فروشگاه‌ها نگهبان شب ندارند و با خونسردی نقشه‌هایشان را به اجرا می‌گذاشتند.

وقتی ماجرای این سرقت‌ها به پلیس پایتخت مخابره شد با دستور بازپرس پرونده، تیمی به سرپرستی سرهنگ سعداللـه گزافی در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شد.

دستبرد پنج میلیاردی چهاردزد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بخاری غیراستاندارد کلاس را به آتش کشید

ناصر نادری بخشدار شهر نظرکهریزی هشترود گفت: مدرسه ابتدایی روستای «آغبلاغ حمیدیه» بخش نظر کهریزی هشترود دچار آتش‌سوزی شد و خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

ناصر نادری افزود: در پی دریافت خبر آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی روستای آغبلاغ حمیدیه با اعلام به آتش‌نشانی بلافاصله به اتفاق چند نفر از همکاران به محل مذکور اعزام شدیم که متاسفانه یک باب کانکس آموزش و پرورش که به عنوان مدرسه مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گرفت دچار حریق شده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف مرگبار وانت در اتوبان آزادگان

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 5:02 بامداد امروز یکشنبه یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از علی‌آباد قاجار اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه وانت در لاین کندرو به شدت با یک دستگاه تریلر برخورد کرده و شدت آن نیز به حدی بوده که اتاق خودرو کاملا در هم پیچیده و راننده نیز درون کابین محبوس شده بود.

ملکی با بیان اینکه عوامل اورژانس مرگ راننده 45 ساله این خودرو را به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 5:30 بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

تصادف مرگبار وانت در اتوبان آزادگان

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ کارگر در دستگاه بتون ساز

وقوع این حادثه در ساعت 09:55 دقیقه صبح امروز توسط کارگران این شرکت تولیدی بتون اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 12 و گروه نجات 5 در محل حادثه واقع در جاده ساوه، نرسیده به بزرگراه آزادگان حاضر شدند و عملیات خود را آغاز کردند.

حسین حسین بیگی معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از لحظات ابتدایی این حادثه در صحنه حضور داشت در این خصوص ابراز داشت: یکی از کارگران شرکت سرگرم کار بود که به دلایل نامعلومی از قسمت فوقانی یک دستگاه بتون ساز(بچینگ) و ارتفاع 7 متری به پایین و داخل مخزن این دستگاه سقوط کرد و بین دیواره و ماسه های داخل مخزن مدفون شد.

مرگ کارگر در دستگاه بزرگ بتون ساز +عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مصدومیت‌زن‌باردار بر اثر‌انفجار منزل

همسایگان با شنیدن صدای مهیب انفجار و لرزش ساختمان و همچنین مشاهده آتش سوزی در بالكن یكی از واحدهای مجتمع مسکونی سراسیمه در تماس با سامانه 125 درخواست كمك كردند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از اطلاع از وقوع این حادثه، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 90 و 83 به همراه خودروی نردبان 32 متری را در ساعت 23:44 دقیقه روز گذشته به شهر ری، بلوار دستواره اعزام كرد.

رضا بابایی یزدی فرمانده آتش نشانان در شرح حادثه گفت: در یكی از واحدهای طبقه چهارم یک مجتمع مسكونی 9 طبقه در قسمت بالكن آتش زبانه میكشید كه آتش نشانان به سرعت وارد منزل شده و پس از قطع جریان برق با استفاده از خاموش كننده های دستی، شعله های آتش را كه در حال سرایت به قسمت اتاق خواب بود مهار و خاموش كردند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/7/840063_622.jpg

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس