دستگیری‌چهار "مستر" فرقه‌انحرافی‌عرفان، دستگیری 10 سارق زورگیر، زنده سوزی 4نفر در سقوط آتشین، تمساح چهار متری بازیکن گلف را بلعید و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



خفه شدن سارق جوان لای در

روز  جمعه چهاردهم آذر ماه نود و سه ساعت 11:01 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن  جسد مردی حدودا 27 ساله در لای در واقع در شهریار، شهرک والفجر، خیابان شانزدهم شرقی، انتهای کوچه لوله گاز گزارش گردید.
 
ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ ایستگاه های 101 مرکزی و 601 جعفریه را به صدا درآورد و بلافاصله  آتش نشانان به محل حادثه اعزم شدند.

خفه شدن سارق جوان لای در +عکس

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید جوانی حدودا 27 ساله قصد سرقت از اتاق کارگری در باغ را داشت و با توجه به قفل بودن در با فشار از قسمت پائین قصد عبور از در را داشت که از ناحیه گردن محبوس و دچار خفگی گردید.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زنده سوزی 4نفر در سقوط آتشین

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدچهار عضو یک خانواده با سقوط خودروی سواری به داخل یک پل حاشیه جاده و وقوع حریق در محور سبزوار - میامی در استان سمنان در آتش سوختند.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، طی گزارشی به ایسنا اعلام کرد: این حادثه ساعت 8:50 امروز، در کیلومتر 90 میامی رخ داد و خودروی سواری که در حال بزگشت از مشهد به سمت قم بود، پس از واژگونی داخل پل بر اثر شدت برخورد دچار حریق شد.

متاسفانه در این سانحه راننده، همسر، فرزند چهارساله به اتفاق مادر همسر راننده که از اهالی قم بودند، جان باختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تمساح چهار متری بازیکن گلف را بلعید

یک تمساح 4 متری در پارک ملی آفریقای جنوبی، بازیکن گلف را که در محلی به نام "دریاچه وحشت" شنا می کرد، از پای در آورد.

تمساح، "جک ون در سنت" بازیکن 29 ساله گلف را حدود ساعت 10 شب به وقت محلی به زیر آب کشید و مسوولان پارک ملی کروگر وی را لای آرواره های تمساح یافتند و چاره ای جز شلیک گلوله و کشتن تمساح برای باز پس گرفتن جسد مقتول نداشتند.

معاون رئیس این پارک در گفت وگو با رسانه ها گفت: تمساح در حالی که جسد را لای آرواره هایش گرفته بود، در آب شنا می کرد.

تمساح چهار متری بازیکن گلف را بلعید+عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره

فرمانده پلیس راه کشور از سقوط اتوبوس مسافربری به دره و کشته و مجروح شدن چهار نفر خبر داد.

وی با بیان اینکه محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل بارش برف و کولاک روزهای گذشته همچنان مسدود است گفت: رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره ای در چهارمحال بختیاری سقوط کرد، افزود: این اتوبوس دارای چهار سرنشین بوده است که در کیلومتر 10 محور بروجن- مبارکه واژگون و پس از آن به دره سقوط می کند.

سرهنگ محمد حسین حمیدی با بیان اینکه یک نفر در این حادثه کشته و سه نفر نیز مجروح شدند اضافه کرد: تخطی از سرعت مطمئنه علت این حادثه گزارش شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل هولناک جوان 30 ساله در مشهد

بعدازظهر روز گذشته با کشف جسد دفن شده جوان ۳۰ساله اي در پذيرايي يک منزل مسکوني، راز جنايت اسيدي در پلاک ۴۷ فاش شد.

ساعت ۲ بعدازظهر روز گذشته صداي زنگ تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و خبر رسيد زوج جواني که در کاشمر دستگير شده اند، در بازجويي ها به ارتکاب جنايتي هولناک اعتراف کرده اند. اين زوج که هنوز علت دستگيري آنان در کاشمر مشخص نيست، در اظهارات خود عنوان داشته اند جواني را به منزل مسکوني خود در پلاک ۴۷ طبرسي شمالي مشهد کشانده و او را به قتل رسانده اند.

آنان همچنين اظهار داشتند، جسد مقتول را نيز داخل پذيرايي منزل مسکوني دفن کرده اند.

قتل

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4 ریشتری هرمزگان را لرزاند

زمین لرزه ای به قدرت ۴.۳ ساعت ۱۰ و ۸ دقیقه شهر فین از توابع شهرستان بندرعباس در استان هرمزگان را لرزاند.

این زمین لرزه در مختصات جغرافیایی ۲۷.۵۵ شمالی و ۵۶.۳ شرقی در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

شدت این زمین لرزه در شهرهای بندرعباس و فارغان احساس شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


صدور حکم اعدام متجاوز کودک کش

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمحمدرضا حبيبي با اشاره به پيگيري پرونده قتل در شهرستان مهريز اظهار داشت: اولیای دم محمدرضا، کودک ۹ ساله‌ مهریزی که قربانی اعتماد کودکانه خود شده بود، تقاضای قصاص کردند.

وی تصریح کرد: این کودک كه به قصد شرکت در مراسم عزاداری از منزل خود در شهرستان مهریز خارج شده بود، قربانی اعتماد کودکانه خود شد و توسط فردی به قتل رسید و در دادگاه وی، حکم قصاص نفس صادر و ابلاغ شده است.

حبیبی بيان داشت: در حال حاضر منتظر اتمام مراحل قانونی هستیم تا رای نهایی و قطعی صادر شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: حکم صادر شده به وسیله پیک به دیوان عالی کشور ارسال می شود تا مراحل نهایی طی شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


باند آدم ربايی در آبادان متلاشی شد

سرهنگ محمد صالحي جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پي وقوع یک فقره آدم‌ ربایی در شهرستان آبادان و درخواست 400 میلیون تومان پول برای آزادي پسر بچه هشت ساله از سوی آدم‌ ربایان، نیروی انتظامی استان خوزستان و آبادان در عملیاتی ویژه بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: تیم کارگاهان مجرب و ويژه از پليس آگاهي خوزستان به شهرستان آبادان اعزام شد. پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اعضای این باند در دو شهر استان  شناسایی و تحت مراقبت ویژه پلیس قرار گرفتند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهار حریق اتوبوس مسافربری در محدوده پل چوبی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مهار شدن حریق اتوبوس مسافربری در محدوده پل چوبی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، با بیان اینکه برخلاف مطالب منتشر شده در برخی از رسانه ها این اتوبوس مربوط به شرکت واحد نبوده است گفت: اتوبوس شخصی بوده و در مسیرهای برون شهری فعالیت داشته است.

وی افزود: خوشبختانه حریق اتوبوس پیش از حضور نیروهای آتش نشانی توسط راننده و مردمی که در آن اطراف حضور داشتند مهار شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    خفش کردن دزد رو
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    فارسی بگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس