نوزاد پسر در بیمارستان دختر شد، شلیک به پیشانی هنگام آزمایش اسلحه، دستگیری سهراب قرقی توسط مردم و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



گدای میلیونر دستگیر شد

مهمترین‌ اخبار حوادث 8 آذرفرد گدایی در بوکان هنگام دستگیری بیش از 110 میلیون ریال پول از وی به دست آمد.

سرپرست شهرداری بوکان روز چهارشنبه در این خصوص گفت: این گدا که یک پیرمرد 64 ساله است، هنگام تکدی گری در این شهر توسط ماموران ستاد مبارزه با تکدی گری این شهر شناسایی و دستگیر شد .

رشید میرحسامی افزود: پس از بررسی های انجام شده توسط ماموران ستاد مبارزه با تکدی گری این شهر مشخص شد این متکدی، در دو بانک این شهر نیز به ترتیب 350 و یک میلیارد و 200 میلیون ریال پس انداز دارد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نوزاد پسر در بیمارستان دختر شد

مهمترین‌ اخبار حوادث 8 آذردر یکی بیمارستان‌های عربستان، به جای نوزاد پسری که بعد از تولد به بخش نگهداری از نوزادان سپرده شده بود، یک نوزاد دختر به خانواده‌اش تحویل شد.

"ثلاب الدوسری" شهروند عربستانی که همسرش در یکی از بیمارستان های شهر الجبیل در منطقه شرقی عربستان، پسری به دنیا آورده بود،  دو روز بعد یک نوزاد دختر تحویل گرفت و همین امر وی را به شکایت علیه پرستاران بیمارستان واداشت.

وی می گوید: بعد از آن که متوجه شدیم اشتباه رخ داده به بخش پرستاری و سپس مدیریت بیمارستان شکایت کردیم زیرا این اهمال ممکن بود به یک فاجعه واقعی منجر شود.

این شهروند عربستانی می افزاید: مدیریت بیمارستان ضمن جبران اشتباه و تحویل فرزند این خانواده به آنها، به دلیل ترس و نگرانی ایجاد شده از ایشان عذرخواهی کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شلیک به پیشانی هنگام آزمایش اسلحه

سرهنگ نورعلی بارستی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شوش استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیر اندازی منجر به قتل در شهر شاوور شهرستان شوش، تیمی از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع سریعاً به محل اعزام شدند.

وی در ادامه بیان داشت: به محض ورود ماموران به محل حادثه و بررسی موضوع، مشخص شد، شخصی به هویت "ر – ک" ۲۸ ساله از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله قرار گرفته که در دم فوت نموده است.

سرهنگ بارستی افزود: پس از به دست آمدن سرنخ‌ها و کسب اطلاعات اولیه، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش و انجام کار پلیسی دقیق موفق شدند در کمتر از ۴ ساعت قاتل را به هویت "ع – ل" شناسایی و در روستا "بیت حمید" از توابع بخش مرکزی شوش دستگیر کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تجاوز 6فوتبالیست به یک دانش‌آموز در آمریکا

مهمترین‌ اخبار حوادث 8 آذربه گزارش پلیس فلوریدا 6 تن از دانش آموزان یک دبیرستان که عضو تیم فوتبال نوجوانان دبیرستانی در شهر وینتر اسپرینگز فلوریدا بودند به اتهام تجاوز گروهی دستگیر شدند.

 6 تن از دانش آموزان یک دبیرستان که عضو تیم فوتبال نوجوانان دبیرستانی در شهر وینتر اسپرینگز فلوریدا بودند به اتهام تجاوز گروهی به دختر 16ساله پس از شکایت والدین قربانی و فاش شدن هویت هر شش تن آنان توسط پلیس وینتر اسپرینگز فلوریدا بازداشت شدند.

شش متهم دستگیر شده بین رده سنی 16تا 18سال هستند که دو تن از آنان به دلیل نداشتن سن قانونی در دادگاه نوجوانان محاکمه خواهند شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری سهراب قرقی توسط مردم

ساعت 22  و 30 دقیقه 4 آذر ماه واحد گشت کلانترنی 129جامی هنگام گشت زنی در خیابان جمهوری از طریق مركز پيام کلانتری از وقوع یک فقره زورگیری در خیابان جمهوری بین اسکندری و باستان مطلع و به سرعت خود را به محل می رسانند.

پس از حضور در محل  فردی در مقام شاکی خود را به هویت "مهران" معرفی نموده و  اعلام داشت که سه نفر جهت سرقت از اینجانب خودروی مرا دربست از خیابان قلعه مرغی کرایه نموده و در اینجا با قمه مرا تهدید و می خواستند خودرو را سرقت کنند که با حضور مردم موفق نشدند و دو نفر متواری شدند اما من با کمک مردم موفق به دستگیری یکی از آنها که قمه در دستان او بود شدم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عملیات نجات توله‌خرس از استخر

روستای امامزاده سرپیر به عنوان محل گدار و کریدور عبور و مرور حیات وحش منطقه حفاظت شده سبزکوه چهارمحال و بختیاری مطرح است. بیشتر سکنه این روستا به شهرهای مجاور مهاجرت نموده اند و عده کمی از اهالی هنوز در این روستا ساکن هستند.

روز چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ به دلیل بارش برف اخیر و مشکل عبور و مرور وسایل نقلیه در این منطقه کوهستانی، یکی از اهالی روستا برای تامین آذوقه، با پای پیاده راهی شهر می شود. آقای صفر صالحی پس از حدود ۱۴ کیلومتر پیاده روی در بین راه متوجه یک خرس در استخر کشاورزی باغات می شود.

عملیات نجات توله‌خرس از استخر+تصاویر

آقای صفر صالحی با حس مسئولیت پذیری از ادامه مسیر خود به سمت شهر منصرف شده و جهت دریافت کمک از اهالی برای نجات خرس مسیر ۱۴ کیلومتری را به روستا بازمی گردد.

این فرد طبیعت دوست به همراه سه نفر دیگر از اهالی روستا (عطا اله صالحی، ولی اله صالحی، محمد صالحی) پس از تماس تلفنی و اطلاع رسانی به اداره محیط زیست به محل استخر بازگشته و تا رسیدن محیط بانان توله خرس را که به شدت گرسنه و بی قرار بود با چیدن سیب از درختان باغ و ریختن به درون استخر تغذیه میکنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری‌مأموران‌تقلبی مبارزه با مواد مخدر

در فروردین ماه سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری 170 کهریزک به مأموران اعلام کرد که دو سرنشین یک دستگاه خودرو 405 نقره ای رنگ که یکی از سرنشنیان آن لباس نظامی به تن داشته، تحت عنوان مأمور مبارزه با موادمخدر و به بهانه کشف موادمخدر اقدام به بازرسی وی و خودرو شخصی اش نموده و در این زمان ، وجوه نقد داخل ماشین را سرقت و از محل متواری شده اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت تحت پوشش مأمور و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته:

مالباخته پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مسیر بازگشت به منزل و در محدوده بهشت زهرا یک دستگاه خودرو پژو 405 با دو نفر سرنشین در حالیکه یک نفر از آنها لباس نظامی به تن داشت به من دستور ایست داد و من نیز به تصور اینکه آنها مأمور هستند بلافاصله در حاشیه جاده توقف کردم؛ فردی که لباس نظامی به تن داشت از ماشین پیاده و ضمن معرفی خود به عنوان مأمور مبارزه با موادمخدر عنوان کرد که به آنها گزارش شده که در خودرو بنده مقادیری موادمخدر وجود دارد و به این بهانه ابتدا مرا پیاده و پس از بازرسی بدنی و گرفتن سوئیچ ماشین، اقدام به بازرسی داخل خودرو کردند.

دستگیری مأموران تقلبی مبارزه با مواد مخدر+عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آزار‌جنسی 19 دانش‌آموز‌توسط معلم چینی

پلیس چین اعلام کرد:  یک معلم 60 ساله چینی به جرم آزار و اذیت 19 دانش‌آموز دختر بازداشت شد.

این معلم در آستانه بازنشستگی به دلیل تعرض و آزار و اذیت 19 دانش آموز دخترِ یک مدرسه ابتدایی بازداشت شده است. بنابر یک بیانیه رسمی دولتی، «ژو جیانمین» که به زودی بازنشسته خواهد شد، به پلیس اعتراف کرده که تاکنون 19 دانش‌آموز دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

«ژو» معلم علوم مقطع سوم ابتدایی یک دبستان در منطقه «هشان» شهر «یی‌یانگ» بوده است. همچنین به دنبال وقوع این رسوایی، «زنگ شین یوئه» مدیر این مدرسه از سوی اداره آموزش و پرورش این منطقه از سمت خود برکنار شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط مرگبار کارگر به چاهک آسانسور

مهمترین‌ اخبار حوادث 8 آذرسیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 14:40 امروز (جمعه) حادثه سقوط در چاهک آسانسور به آدرس خیابان فرحزادی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه 58 و گروه نجات 3 را به محل حادثه اعزام کرد.

ملکی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای خارج کردن این فرد اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی این جوان ایرانی را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را به دلیل شدت جراحات وارده تأیید و اعلام کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس