اعترافات هولناک «گرگ‌های زرد»، جیب بر مراسم تشییع پاشایی دستگیر شد، انهدام باند قماربازی با 230 میلیارد تراکنش، کشتار خانوادگی در پاسداران و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



اعترافات هولناک «گرگ‌های زرد»

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید«ر- ب» که داخل تاکسی خود را با نام جعلی «احسان» معرفی می‌کرد، با اشاره به این که 25سال دارد، گفت: من راننده تاکسی پژو 405 هستم اما تاکسی متعلق به مادرم است که آن را خرداد یا تیر گذشته خریدیم و از همان زمان مسافرکشی در خط فریمان- مشهد و بالعکس را آغاز کردم.
 
قبلا کارگر ساختمانی بودم ولی نتوانستم این شغل را ادامه بدهم. ماجرای آزار و اذیت دختران را هم از حدود 40روز قبل شروع کردم. آن روز به پسرخاله ام که 24ساله و جوشکار است، پیشنهاد دادم که خانم ها رابه عنوان مسافر سوار کنیم و آنان را مورد آزار قرار بدهیم سپس به این قصد، از فریمان به مشهد آمدیم اولین دختر را در میدان آزادی مشهد به مقصد بولوار وکیل آباد سوار کردیم اما شرایط برای این کار فراهم نشد کرایه اش را گرفتیم و او را پیاده کردیم.
 
این کار 2 بار دیگر نیز تکرار شد اما هر بار ناموفق بودیم تا این که تصمیم گرفتیم با هر شرایطی که بود، دختران را به جاده بکشانیم. من رانندگی خودرو را به عهده داشتم و پسرخاله ام نیز در صندلی عقب می نشست. برای این که مسافر (طعمه) در صندلی جلو ننشیند، کیسه حاوی آچار و ابزار روی صندلی گذاشته بودم تا مسافر در صندلی عقب و کنار پسرخاله ام بنشیند؛ اما برای این که شناسایی نشویم و آن ها نتوانند شماره خودرو را یادداشت کنند، از ساعت 9 شب که هوا کاملا تاریک بود و خیابان ها خلوت می شد به دنبال دختران تنها می گشتیم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جیب بر مراسم تشییع پاشایی دستگیر شد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیداین جیب‌بر حرفه‌ای که برای سرقت‌هایش از شهریار به تهران سفر کرده بود در شعبه بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران تحت بازجویی قرار گرفت و پرده از راز چهار سرقت تلفن‌ همراه برداشت و گفت وقتی از تلویزیون شنیدم که 25 آبان ماه مراسم تشییع جنازه مرتضی پاشایی در برابر تالار وحدت برگزار می‌شود حدس زدم جمعیت زیادی آنجا حاضر باشند و فضای مناسبی برای جیب‌بری است، از آنجا که می‌دانستم طرفداران این هنرمند برای شرکت در مراسم او خواهند آمد در برابر تالار وحدت حاضر شدم. وقتی با ازدحام جمعیت روبه‌رو شدم فرصت را غنیمت شمردم و دزدی‌هایم را شروع کردم و توانستم از جیب شرکت‌کنندگان چهار گوشی موبایل سرقت کنم اما در آخرین سرقت ناکام ماندم و گوشی طعمه‌ام از دستم به زمین افتاد و صاحب آن متوجه شد و مرا دستگیر کرد.

با اعترافات این دزد حرفه‌ای، بازپرس پرونده وی را برای بررسی سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار اداره 18 پلیس آگاهی تهران قرار داد و تحقیقات ادامه دارد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انهدام باند قماربازی با 230 میلیارد تراکنش

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس سایبری نیروی انتظامی، با حضور در غرفه معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) ناجا در بیستمین نمایشگاه الکامپ، با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قماربازی آنلاین در شبکه های مجازی، اظهار داشت: اخیرا یک شبکه قماربازی آنلاین که بیش از 23 میلیارد تومان تراکنش مالی داشت در استان یزد شناسایی و منهدم شد که طی آن کل این شبکه در داخل کشور دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهم اصلی این شبکه ایرانی و ساکن امریکا بوده و هم اکنون تحت تعقیب است و پیگیری های لازم در این خصوص ادامه دارد.

به گفته این مقام ارشد انتظامی این بزه، جز جرایم انتقالی در فضای مجازی است؛ گرچه فضای سایبر برای کشورها فرصت هایی به وجود می آورد اما تهدیدات و آسیب های زیادی نیز به همراه دارد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشتار خانوادگی در پاسداران

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدعامل این جنایت خانوادگی در وهله اول یک پدر بود. او تحصیلکرده و مرفه و مردم دار بود. با این حال او در عرض چند ساعت به یک جانی تبدیل شد با این تفاوت که قاتل هم در کنار مقتولان جان سپرد.

او که همسر، دختر و درنهایت خودش را با شلیک گلوله از پای درآورده بود تنها یک نامه دوجمله ای از خود بر جای گذاشت؛ نامه ای که هزاران سوال بی جواب و راز سر به مُهر از زندگی اجتماعی یک خانواده کم جمعیت و مرفه را به طرز غریبی به تصویر می کشید. این مرد نوشت: با همه امکاناتی که داشتیم، نمی توانستیم خانواده خوشبختی باشیم.

جنایت در بوستان دهم

ساعت ٥ بعدازظهر ١٨ آذرماه ماموران کلانتری ١٠٢ پاسداران در جریان جنایتی هولناک در خیابان ساقدوش قرار گرفتند. مردی از آن سوی خط با صدایی لرزان حرف می زد. او خبر قتل خانوادگی همسایه شان را داشت. این مرد ادعا می کرد وقتی در همسایگی شان صدای شلیک چندین گلوله به گوش رسید، به طبقه سوم ساختمان رفتند و بعد از باز کردن در خانه همسایه شان با اجساد خونین اعضای خانواده روبه رو شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حادثه رانندگی برای قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی

در این حادثه که عصر امروز رخ داد، هیچ صدمه‌ای به خلیل آقایی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس و معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی وارد نشد اما خودروی حامل او چندین بار در جاده واژگون شد.

جاده اردبیل – سرچم از محورهای مواصلاتی حادثه‌خیز استان اردبیل است که بارها تصادفات خونین در این محور رخ داده و حادثه‌خیز بودن آن این بار گریبان یک مسئول کشوری را نیز گرفت تا شاید متولیان امر از خواب غفلت بیدار شده و برای اصلاح این جاده که از شاهکارهای دولت دهم محسوب می‌شود، حرکت و اقدامی اساسی انجام دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله‌ 5.2 ریشتری در بهبهان

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدزلزله‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر بامداد امروز شهرستان بهبهان در استان خوزستان را لرزاند.

بامداد امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.2 شهرستان بهبهان استان خوزستان را لرزاند.

این زلزله 15 دقیقه بامداد، در عمق 10 کیلومتری زمین و در موقعیت 30.51 درجه شمالی و 50.45 درجه شرقی به وقوع پیوسته است.

محل وقوع این زمین لرزه 22 کیلومتری بهبهان، 30 کیلومتری سردشت و 33 کیلومتری دهدشت کهکیلویه و بویراحمد بوده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ورود کامیون به فروشگاه‌های هفت تیر

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران از انحراف یک دستگاه کامیون حاوی نخاله در ساعت 4 بامداد در بزرگراه مدرس حوالی میدان هفت تیر تهران خبر داد و گفت: راننده کامیون آسیب دیده اما خسارت جانی نداشته است.

وی افزود: پس از واژگونی کامیون تیم های آتش نشانی در محل حاضر شده و تا الان کامیون را به حالت اول خود برگردانده و تحویل پلیس راهور دادند. گفته می شود 6 فروشگاه آسیب دیده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ دو زائر کربلا در سانحه رانندگی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیددر سانحه رانندگی صبح یکشنبه در جاده اهواز، اندیمشک دو زائر کربلا کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

رییس اورژانس 115 شوش در این باره گفت: در این حادثه که ساعت چهار بامداد امروز در کیلومتر 10 جاده شوش به سمت اندیمشک رخ داد خودرو سواری سمند حامل مسافران کربلا واژگون شد.

' رضا معمارزاده ' افزود: بر اثر این سانحه رانندگی راننده و یک نفر دیگر از سرنشینان خودرو در دم کشته شدند و سه نفر مصدومان حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافتند که دو نفر از مصدومان سرپایی مداوا شده و نفر دیگر در بخش جراحی این بیمارستان بستری است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    ممون. لایک داری مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس