قتل زن جوان 19 ساله در کمتر از 20 ثانیه، علت فرود اجباری هواپیمای مشهد - تهران، دستگیری سارقان قمارباز جنوب تهران، سارق 40 ثانیه‌ای دستگیر شد و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



قتل زن جوان 19 ساله در کمتر از 20 ثانیه

مهمترین‌ اخبار حوادث 17 آذرصبح امروز در چهار راه تابلو گرگان، مردم این شهر شاهد قتل هولناک یک زن جوان 19 ساله بودند که توسط مرد جوانی با ضربات شدید چاقو به قتل رسید.

زن جوان که بلافاصله پس از وقوع حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مرتضی 32 ساله یکی از کسبه محل وقوع حادثه که شاهد ماجرا نیز بوده د اظهار کرد: صبح امروز حدود ساعت 8:35 دقیقه کنار خیابان در حال گفت‌وگو با یکی از دوستانم بودم که ناگهان متوجه شدم خانمی جوان در حال دویدن و فرار از دست مرد جوانی است که آن مرد نیز با چاقوی در دستش به دنبالش است.

دویدن برای فرار از مرگ

وی اضافه کرد: در مدت زمان کوتاهی که زن جوان از خیابان عبور کرد و دوباره برای فرار از دست آن مرد می‎خواست عرض خیابان را بدود، در بین خودروها تعادلش را از دست داده و مرد جوان نیز توسط چاقویی که در دست داشت تعدادی ضربه بسیار شدید از پشت بر روی بدن آن زن زد و بلافاصله از محل متواری شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


علت فرود اجباری هواپیمای مشهد - تهران

مهمترین‌ اخبار حوادث 17 آذرمدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد گفت: پرواز ۴۳۳۹ کاسپین از مشهد به تهران پس از پرواز از مشهد، به علت نقص فنی مجددا به زمین نشسته و پس از رفع نقص جزئی مجددا پرواز کرد.

محمدحسین حقیقی اظهار کرد: پرواز ۴۳۳۹ کاسپین از مشهد به تهران پس از پرواز از مشهد، به علت نقص فنی مجددا به زمین نشست.

وی افزود: علت این مسئله نقص فنی در قسمت چرخ هواپیما بوده است و بعد از نشستن رفع نقص شده است. حقیقی گفت: این پرواز پس از رفع نقص جزئی در ساعت ۱۸:۱۸ مجددا به سمت تهران پرواز کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری سارقان قمارباز جنوب تهران

مهمترین‌ اخبار حوادث 17 آذردر هجدهم آبان ماه امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری خانی آباد به مأموران اعلام کرد که در ساعت 6 صبح ، در خیابان ورزش کیف دستی حاوی مدارک دانشگاهی، گوشی تلفن همراه و همچنین عابربانک همراه با مز ورود و برخی دیگر از وسایلش توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت آبی رنگ سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کیف قاپی" و به دستوربازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر اینکه سارقین اقدام به برداشت وجه از حساب عابر بانک وی کرده‌اند، تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته شعبه عبدل آباد مورد بررسی قرار گرفت و شاکیه نیز موفق به شناسایی تصویر یکی از سارقین در لحظه برداشت پول از حساب عابربانک شد.

با توجه به اظهارات این شخص، "حسن" به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه کیف قاپی و سرقت موتورسیکلت مورد شناسایی قرار گرفت و شاکیه نیز تصویر وی را مورد شناسایی قرار داد. در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته بانک شعبه عبدل آباد و مطابقت تصاویر حسن با شخص داخل تصاویر دوربین های مداربسته بانکی مشخص شد که هر دو تصویر متعلق به یک نفر است.

با شناسایی "حسن" به عنوان یکی از اعضای گروه سارقین، دستگیری وی در دستور کار پایگاه پنجم آگاهی قرار گرفت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سارق 40 ثانیه‌ای دستگیر شد

مهمترین‌ اخبار حوادث 17 آذرسرهنگ فرهنگ نوروزی اظهار داشت: ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود فرد مشکوکی را به هویت (ن- ق) و به اتهام معتاد تابلو بودن دستگیر و به کلانتری 17 تحویل دادند.

این مقام انتظامی افزود: عوامل کلانتری با بررسی تخصصی و بازجویی حرفه ای و بررسی محتویات گوشی به یک قطعه عکس متعلق به خانم (م- ن) که چند روز قبل از داخل خودرو پژو در حوزه ولیعصر دزدیده شده بود برخورد می کنند.

وی ادامه داد: متهم پس از بازجویی های فنی و تحقیقات به عمل آمده به سرقت های داخل خودرو در منطقه ولیعصر و دیگر مناطق سطح تبریز اعتراف نموده که از خودروی وی پس از بازرسی تکمیلی، وسایلی از قبیل مدارک شخصی افراد مختلف، سه عدد کلید خودرو و ... کشف شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشف تعدادی ژ3 و یوزی در تهران

سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت، با اعلام خبر کشف مقادیری سلاح و مهمات از یک خانه قدیمی اظهار داشت: ساعت 11:20 روز شنبه، ماموران شهرداری منطقه 7 تهران بزرگ، گزارشی مبنی بر کشف مقادیری سلاح و مهمات در خیابان شهید علی اکبری را به اطلاع سرکلانتری یازدهم پلیس پایتخت رساندند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موجود، رئیس کلانتری 104 عباس آباد به همراه ماموران تخصصی، به آدرس مذکور اعزام شدند و پس از حضور در محل متوجه شدند کارگری به نام صفدر، در حین عملیات تعمیر ملکی در محل مذکور، با تعدادی مهمات جنگی دفن شده در این منزل برخورد کرده و ماموران ناحیه 4 شهرداری منطقه 7 را در جریان موضوع قرار داده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل خواهر به دلیل قبول نکردن ازدواج مجدد

مهمترین‌ اخبار حوادث 17 آذرپنجم فروردین امسال، کشف جسد ناشناس متعلق به یک زن در جاده تلو به کلانتری 166 لواسانات اعلام شد . با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های نخست مشخص شد که جسد متعلق به زنی حدودا 50 ساله است که به علت خفگی به قتل رسیده بود .
 
با آغاز رسیدگی به پرونده فردی نیز همزمان با کشف جسد با مراجعه به پلیس آگاهی به ماموران گفت: نزدیک به 20 روز است که از خواهرم به نام سکینه 54 ساله که پس از متارکه از همسرش، به تنهایی زندگی می کند اطلاعی ندارم .
 
با توجه به تشکیل پرونده فقدانی در پایگاه چهارم آگاهی و آغاز رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان این پایگاه با بررسی بانک اطلاعاتی اجساد ناشناس موفق به شناسایی هویت جسد کشف شده در جاده تلو شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


"جومونگ" جنوب شهر دستگیر شد

ساعت 22:30، چهاردهم آذر ماه ماموران گشت انتظامی 172 عبدالعظیم هنگام گشت زنی در محله فیروز آباد بودند که مرد جوانی در حالیکه سراسیمه و نگران به نظر می رسید خود را به ماموران رساند و اظهار داشت: هفته پیش دو جوان شرور به نام های اصغر معروف به "اصغر جومونگ" و "قادر" بنده را با چاقو تهدید کردند و مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد گرفتند.
 
وی ادامه داد: شب گذشته مجدد اصغر جومونگ با حضور در کارگاه نجاری بنده به زور و تهدید چاقو، گوشی همراهم را به سرقت بردند و  دقایقی پیش نیز هر دو پسر خلافکار را مشاهده کردم که با موتورسیکلت در حال پرسه زنی در محل بودند و با مشاهده من قصد زورگیری مجدد را داشتند که فرار کردم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شکنجه با آهن داغ به خاطر 100 ریال

مهمترین‌ اخبار حوادث 17 آذرگلف نیوز نوشت: مرد عربستانی پس از آنکه مبلغ 100 ریال در خانه‌اش مفقود شد 9 فرزند سه ماهه تا 18 ساله خود را شکنجه کرد. این مرد از آهن داغ برای تنبیه فرزندانش استفاده کرده است. طبق اعلام پلیس عربستان، کارکنان محل تحصیلِ یکی از فرزندان این مرد متوجه شکنجه شدن او شدند و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

دختر این مرد به پلیس عربستان گفت: پدرم از روز چهارشنبه هفته گذشته وقتی نتوانست مبلغ 100 ریال از پول‌هایش را پیدا کند من و خواهر و برادرهایم را با آهن داغ شکنجه کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری مردی که همسرش را از پنجره به پایین پرتاب کرد

سرهنگ امیرهوشنگ امیری رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، با اعلام خبر دستگیری مردی که به دنبال منازعه با همسرش وی را از پنجره طبقه دوم به پائین پرتاب کرده بود، اظهار داشت: در حدود ساعت 3 بعدازظهر، گزارش سقوط فردی از طبقه دوم یک ساختمان در خیابان جشنواره تهرانپارس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس ادامه داد: پس از ارسال این گزارش، مأموران واحد گشت به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی موضوع متوجه شدند که فرد سقوط کرده، زنی به نام «فتانه» بوده است که از پنجره طبقه دوم یک ساختمان مسکونی به پائین سقوط کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس