ارائه کتاب‌های رضوی به‌نشر با تخفیف ۲۵ درصدی

مدیرعامل به‌نشر گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی و جلب رضایت مخاطبان و علاقمندان به کتاب، بصورت مستمر و مناسبتی تخفیف هایی در عرضه کتاب بصورت مجازی و حقیقی در دستور کار است.

به گزارش مشرق، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی و جلب رضایت مخاطبان و علاقمندان به کتاب، بصورت مستمر و مناسبتی تخفیف هایی در عرضه کتاب بصورت مجازی و حقیقی در فروشگاه های انتشارات آستان قدس رضوی در دستور کار است.

حسین سعیدی با بیان اینکه یکی از مطالبات زائران و مجاوران حرم حضرت رضا(ع) از فروشگاه های کتاب آستان قدس رضوی، ارائه تخفیف است، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، بصورت مستمر و براساس مناسبت های ملی و مذهبی تقویم رسمی کشور، ارائه تخفیف هایی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این طرح های تخفیفی مناسبتی براساس هر مناسبت، تعداد عناوینی از کتاب های مرتبط با آن مناسبت که توسط به نشر  (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است، با تخفیف عرضه می شود.

سعیدی گفت: تاکنون در مناسبت های دهه کرامت - ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت حضرت رضا(ع) – روز ادبیات کودک و نوجوان و هفته ملی عفاف و حجاب این طرح در بازه های زمانی مختلف اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال این تخفیف های مناسبتی ادامه خواهد داشت، گفت: ایام شهادت حضرت جوادالائمه (ع) در روزهای پایانی تیرماه، عید غدیر و قربان، ماه محرم و صفر، دهه فجر و ... از جمله این مناسبت ها است.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به اینکه درصد تخفیف ، مدت زمان اجرا و تعداد عناوینی که در هر مناسبت شامل این طرح خواهند شد، متفاومت است، خاطر نشان کرد: جهت اطلاع و بهره مندی علاقمندان از این تخفیف ها، موارد در صفحه اینستاگرام و کانال های تلگرام و بله انتشارات آستان قدس رضوی با عنوان «بهترین های نشر» اطلاع رسانی می شود.

وی ادامه داد: این تخفیف ها بصورت همزمان از طریق سایت www.behnashr.com و صفحه اینستاگرام behtarinhaye_nashr جهت خرید مجازی و در فروشگاه های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی ارائه می شود.

سعیدی گفت: شماره تماس ۰۵۱۳۷۶۵۲۰۰۸ برای ارتباط تلفنی و شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ جهت ارتباط در شبکه های اجتماعی پاسخگوی مخاطبان محترم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس