وزنه برداری

محمدحسن جلود، دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در افتتاحیه مسابقات جام فجر در خصوص امنیت کشور ایران و برگزاری این مسابقات صحبت کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسن جلود در مراسم افتتاحیه مسابقات جام فجر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب‌های وزنه‌برداری دنیا است، اظهار کرد: وزنه‌برداری ایران دارای تاریخچه غنی و پرافتخاری بوده و از جایگاه رفیعی برخوردار است، وزنه‌برداری ایران ورزشکاران و قهرمانان زیادی را به جهان معرفی کرده و نشان از اهمیت این رشته ورزشی در ایران دارد.

او با اشاره به مهمان‌دوستی مردم ایران گفت: با برگزاری جام فجر مردم ایران نشان دادند که کشورشان برخلاف تبلیغات منفی دارای امنیت بوده و به‌خوبی از تمام ورزشکاران به بهترین نحو مهمان‌نوازی کردند.

بیشتر بخوانید:

فهرست نهایی وزنه‌برداران حاضر در جام فجر

 دبیرکل فدراسیون جهانی با اشاره به وضعیت ایران در وزنه‌برداری برای حضور در المپیک تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه در المپیک وزنه‌برداران قدری معرفی کرده و امیدوارم در توکیو نیز موفق عمل کند.

 جلود با اذعان به اینکه کشورهای آسیایی در رشته وزنه‌برداری با یکدیگر در تعامل هستند، تصریح کرد: ایران یکی از کشورهای قدر آسیایی است، کشورهای منطقه و آسیا در برگزاری مسابقات مختلف با یکدیگر در تعامل بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس