کد خبر 775452
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی کسب اولین مدال جهانی توسط تیم ملی والیبال کشورمان را در رقابتهای جام قهرمانان بزرگ والیبال جهان تبریک گفت.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی کسب اولین مدال جهانی توسط تیم ملی والیبال کشورمان را در رقابتهای جام قهرمانان بزرگ والیبال جهان تبریک گفت.

متن پیام جهانگیری بدین شرح است:

کسب اولین مدال ارزشمند جهانی توسط تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای جام قهرمانان بزرگ والیبال جهان را به بازیکنان غیرتمند و عزیزمان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی، جامعه ورزش کشور و به آحاد مردم بزرگ و قهرمان پرور ایران صمیمانه تبریک می گویم.

بی شک کسب نتایج درخشان و شکست تیم های قدرتمند جهانی مثل ایتالیا، آمریکا و فرانسه نشان از شایستگی و توانمندی بالای جوانان این مرز و بوم دارد.

امیدوارم بیش از پیش شاهد درخشش جوانان غیور ایرانی در همه عرصه های ورزشی باشیم. توفیق رفیق راهتان باد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    1 0
    تبريك هم دارد ، انچه جالب است اينكه سايت بي بي سي و سايت دوچه وله المان از پيروزي هاي بزرگ ايران آنقدر درد بهشان وارد شده كه اين خبر مهم ورزشي را حتي در حد تيتر يك خبر هم گزارش ندادند ، افرين بر قهرمانان غيرتمند ايران كه دشمنان را بر اشفته كردند با اين پيروزيهاي شگفت انگيزشان درود بر انها خوب بياد دارم واليبال ايران قبل از انقلاب هيچ بود حتي ميتوان گفت زير صفر بود اين پيروزي بزرگ را به قهرمانان عزيزمان و مردم خوب ايران تبريك گفته و اميدوارم مدال طلائي جهاني در اينده نزديك از ان ايران باشد بكور چشم بي بي سي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس