کد خبر 382338
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

کارگری که در حال کار کردن در یک ساختمان در حال ساخت بود با سقوط بر روی کابین آسانسور جان خود را از دست داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، به دنبال تماس مسئولین یک ساختمان در حال احداث با سامانه 125 آتش نشانی و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ آتش نشانان گروه امداد و نجات 4 ساعت 17:50 عصر روز گذشته به سمت بلوار اندرزگو، بعد از کامرانیه حرکت کردند.

بنا به گفته افسرآماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران، دریک ساختمان 13 طبقه در حال ساخت یک کارگرافغانی به نام نادر-الف 40 ساله در طبقه دوازدهم مشغول کار بود که به علت نامعلوم به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد و بر روی کابین آسانسور که در طبقه اول متوقف بود، افتاد.

مرگ یک کارگر در سقوط به چاهک آسانسور +عکس

مسعود جلالی فراهانی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع برق سیستم آسانسور، محل حادثه را ایمن کردند و سپس این کارگر را که به طرز دلخراشی جان سپرده بود، از داخل چاهک آسانسور خارج کردندو تحویل عوامل انتظامی دادند.

مرگ یک کارگر در سقوط به چاهک آسانسور +عکس

وی گفت: تحقیقات بیشتر در خصوص علت سقوط و چگونگی وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی و نیروی انتظامی در حال انجام است.

مرگ یک کارگر در سقوط به چاهک آسانسور +عکس


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه خبری آتش نشانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس