کد خبر 363933
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

براثر برخورد یکدستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور مواصلاتی شهرستان بجنورد به مانه و سملقان در استان خراسان شمالی 6 نفر کشته و ۱۸ نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش مشرق،  پایگاه خبری پلیس نوشت: سرهنگ احمد قرایی جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در این رابطه، افزود: صبح امروز در ساعت 50 :3 دقیقه یکدستگاه کامیون بر اثر انحراف به چپ ناگهانی در محور مواصلاتی شهرستان بجنورد به مانه و سملقان، استان خراسان شمالی با یکدستگاه اتوبوس اسکانیا بشدت برخورد کرد.

سرهنگ قرایی تصریح کرد: در این سانحه دلخراش راننده کامیون به همراه یک نفر از سرنشینان کامیون و راننده اتوبوس اسکانیا نیز به همراه 3 نفر از مسافران به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت کردند و 18 نفر از مسافران اتوبوس نیز به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان بجنورد منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، بیان داشت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی مبالاتی راننده کامیون نسبت به اتوبوس اسکانیا به علت خواب آلودگی و انحراف به چپ اعلام کرده‌اند.

برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هبوط آدم ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    معلومه با قوانین فیزیک آشنایی ندارین که برای چنین تصادفی تیتر زدین اسکانیا قربانی گرفت! نکنه انتظار داشتین دو تا غول چند تنی با سرعت 100 تا بهم بخورن و آخرش با سلام و صلوات هر کدوم راه خودش رو بره!؟
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    اخه بی شرفا این تصادفه. بعد هم راننده کامیون مقصر بوده. چرا خدا رو در نظر نمی گیرید. چرا هراس در دل مردم می کارید. انصافا تیتری که زدید وجدان درش تعریف می شه. انگار حواستون نیست که قیامتی هم وجود داره و خداوند حواسش بهتون هست. واقعا متاسفم براتون.
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    خب درست که اسکانیا مشکل داره ولی انصافا این تیتر تخریبی چه ربطی به خبر داشت؟؟؟ خدا نکنه شما دست به قلم ها و رسانه ای ها بخواهید کسی رو یا چیزی رو تخریب کنید !!! برادران مشرقی خواهش میکنم تقوای رسانه ایتون رو ببرید بالا، علی رقم همه ی زحمات و گرایشات و فعالیت صحیح و در راه راستتون، گاهی بی تقوایی میکنید که با قدرت رسانه ممکنه باعث حبط اعمالتون و سقوط در بزنگاه ها بشه و این حیفه... والعاقبه للمتقین...
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    من هم نظری مشابه شما دارم ولی فحش دادن اصلا درست نیست اخوی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس