کد خبر 371588
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور احکام عوامل اغتشاش اخیر بیمارستان فاطمی این استان خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، اظهار کرد: پرونده اشراری که با نزاع و درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل وحشت‌آفرینی کرده بودند به صورت فوق‌‌العاده رسیدگی و حکم آنها نیز صادر شد.

وی افزود: این پرونده به دلیل حساسیت‌هایی که در جامعه داشت با دقت زیاد و توسط یکی از قضات برجسته استان مورد رسیدگی قرار گرفت و در حال حاضر پرونده این متهمان که 11 نفر هستند به دادگاه تجدید نظر منتقل و قرار شده در مرحله تجدیدنظرخواهی نیز به صورت فوق‌العاده به پرونده این افراد رسیدگی شود.

دادستان اردبیل تصریح کرد: احکام متهمان این پرونده پس از رای دادگاه تجدید نظر اعلام خواهد شد.

گفتنی است حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل در تاریخ 26 آبان ماه سال جاری با شرارت 11 نفر از افرادی که با حمله به بیمارستان و نزاع و درگیری رعب و وحشت ایجاد کرده بودند رخ داد که در کمتر از 24 ساعت پلیس با همکاری دادستان عمومی و انقلاب اردبیل موفق به دستگیری مجرمان شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس