کد خبر 363320
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

تنبيه بدني سرايدار مدرسه، دانش آموز شيرواني را راهي بيمارستان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مدیر آموزش و پرورش شيروان گفت: سرايدار مدرسه اي در شيروان يکي از دانش آموزان را مورد ضرب و جرح قرار داد.

خلیل چاره ساز افزود: دانش آموز مجروح به بيمارستان شيروان انتقال داده و براي انجام آزمايش هاي تکميلي به بجنورد منتقل شد.

او با بيان اين که در حال حاضر دانش آموز فوق از بيمارستان ترخيص شده و طي عيادتي که کارکنان آموزش و پرورش داشتند حال عمومي وي را خوب گزارش داده اند، خاطرنشان کرد: از مسئولان مي خواهم تا اشد مجازات براي خدمتکار مدرسه در نظر گرفته شود تا درس عبرتي براي ساير کارکنان آموزش و پرورش باشد و تحت هيچ شرايطي در مدرسه دانش آموزان را تنبيه بدني نکنند.

به گفته شاهدان عيني، خدمتکار مدرسه براي تنبيه دانش آموز به شدت وي را مورد ضرب و جرح قرار داد و ساير دانش آموزان نيز نتوانستند مانع زد و خورد شوند.

مديرکل آموزش و پرورش خراسان شمالي از اين موضوع ابراز بي اطلاعي کرده و گفته است: چون پنجشنبه در استان حضور نداشتم از ماجرا بي اطلاع هستم اما اين مورد به شکل خاص پي گيري خواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کاپیتان ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    کلاس چندم بوده حالا این بچه ی احتمالا" تخس
  • حسن ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    بچه ها تخس رو باید همین کار رو کرد
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    خاک بر سرت .انشاالله بچه خودت با نصیب بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس