کد خبر 363462
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سه نفر در مشهد، در فاصله زمانی کمتر از پنج ساعت پس از ارتکاب تظاهر به اسیدپاشی دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار 'بهمن امیری مقدم' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: دو نفر از این افراد با خودرویی که توسط آن این اقدام را انجام می دادند دستگیر شدند و نفر سوم نیز فردی بود که آب را به به صورت بانوان می پاشید و همان روز دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه در مشهد هیچگونه اسیدپاشی رخ نداده گفت: این افراد دوبار در سطح شهر به سوی خانمها آب پاشیده بودند و این اقدام را بگونه ای انجام می دادند که افراد گمان کنند بر روی آنها اسید پاشیده شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در یکی از این موارد خانمی که به صورتش آب پاشیده شده بود از شدت ترس بیهوش شد لذا این اقدام مصداق ایجاد رعب و وحشت برای مردم است و اگر همان خانمی که بیهوش شد فوت می کرد حادثه تلخی رخ می داد.

وی همچنین در خصوص شایعه بازداشت تعدادی از جوانانی در شب فوت 'مرتضی پاشایی' در مشهد اظهارداشت: مشکلی در مشهد وجود نداشت اما نیروی انتظامی خط قرمز دارد و با کسانی که بخواهند ناهنجاری و سوءاستفاده کنند برخورد می کند.

سردار امیری مقدم تاکید کرد: برخی در شب روزی که خواننده جوان فوت کرد خیابان محل تجمع را بسته بودند اما اینها بازداشت نشدند و تنها به تعدادی از آنها تذکر داده شد .

وی در ادامه این گفت گو، پیرامون قلیانخانه ها هم گفت: این موضوع را باید اداره بهداشت پیگیری کند اما اداره اماکن نیروی انتظامی نیز در حوزه کاری خود در این خصوص مسوولیت دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: فردی که کافه سنتی دارد نمی تواند قلیان ارائه کند ولی فردی که مجوز قهوه خانه دارد فعلا می تواند قلیان هم ارائه دهد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی چون قلیان را دروازه ورود به مواد مخدر می بیند به هیچوجه صلاح نمی داند که این قهوه خانه ها همچنان فعالیت کنند و جوانان وقت خود را صرف این امور نمایند چون برخی از آلودگیها به مواد مخدر از همین کافه ها و قهوه خانه نشات می گیرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس