کد خبر 354011
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس، فردی که در این شهرستان مرتکب قتل شده بود، در شهرستان اهواز دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ سلطان محمدی فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس با اعلام این خبر گفت: در پی قتل فردی در آذر ماه سال گذشته به وسیله سلاح گرم، مأموران پلیس آگاهی شهرستان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس ادامه داد: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه فرد قاتل در شهرستان اهواز شناسایی و مأموران پس از اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و با هماهنگی مأموران انتظامی شهرستان اهواز، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سلطان محمدی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده به شهرستان منتقل و در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: آرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس