کد خبر 358167
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

کاراگاهان پليس آگاهی خراسان رضوی قاتل متواری را که پس از کشتن همسر خود مخفی شده بود را شناسايی و دستگير کردند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ بيدمشكی رئيس پليس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پي مراجعه حضوري فردي به كلانتري شفا مبني بر اينكه پسرش به نام ابراهيم كه با همسرش اختلاف داشته از دو روز قبل مفقود گرديده و اثري از وی و همسرش نيست،‌ موضوع به اين پليس واصل و تحقيقات در اين خصوص آغاز شد.

سرهنگ بيدمشكی اظهار داشت: كاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايی با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل فقدانی واقع در بلوار ابوطالب شده و طی بررسی های كارشناسانه توسط تيم بررسی صحنه جرم از داخل سيفون آشپزخانه و پرده آشپزخانه خون و خون آبه كشف شد كه با مشاهده اين آثار احتمال غريب به يقين قتل بوقوع پيوست بود.

وي افزود: با انجام اقدامات فني كاراگاهان متوجه شدند همسر مقتول با فرد ديگري رابطه دوستي داشته و از آنجايي كه مدت دو روز بود كه وي مشاهده نشده بود كاراگاهان با يكسري اقدامات گسترده اطلاعاتي محل اختفاء وي را در تهران شناسايي و با اخذ نيابت قضايي به تهران عزيمت نمودند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اينكه هر دو متهم دستگير و به پليس آگاهي خراسان رضوي منتقل شدند خاطر نشان کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده صراحتا به قتل ابراهيم با استفاده از چاقو و انتقال جسد به بيرون شهر اعتراف نموده كه در اين خصوص اقدامات لازم و تنظيم پرونده مقدماتي انجام و هر دو متهم با قرار لازم جهت ادامه تحقيقات در بازداشت پليس آگاهي مي باشند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • YasharTurk ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    وقتی بادست خودمان گیرنده ماهواره را به تلوزیون نصب میکنیم که نود درصد کانالهای ان روابط نا مشروع را در قالب فیلم و سریال خانوادگی نشان و اموزش میدهند و قبح این روابط را از ذهن بیننده گان حذف میکنند جنایتهای این چنینی طبیعی هست پس همه دارنده گان ماهواره و خودم از این جنایتها عبرت بگیریم وبا دست خودمان خانواده پاکی که برای خوشبختی بر پا شده را به دست شیطان نسپاریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس