ابهام در پرونده مرگ تازه داماد، این قاتل را شناسایی کنید، 2ساعت‌درگیری مسلحانه‌پلیس و قاچاقچیان و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



ابهام در پرونده مرگ تازه داماد

قربانی آتش‌افروزی روی تخت بیمارستان ادعا کرد همسرش وی را به قتل رسانده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بابل در حالی برای این عروس جوان قرار مجرمیت صادر کرده که او در جریان بازجویی‌های قضایی هرگونه دخالتی در ماجرای مرگ شوهرش را نپذیرفته است و پلیس وی را قاتل می‌شناسد.

مرگ هنگامی زنگ در خانه داماد جوان روستایی را به صدا در آورد که او با تدارک یک مسافرت سعی داشت به اختلاف‌های موجود با تازه عروس پایان دهد.

وداع تلخ این جوان 28 ساله با زندگی در حالی رقم خورد که او پس از انتقال به بیمارستان در تلاشی 10 روزه نتوانست حریف سرنوشتی شود که تحقیقات نشان می‌دهد نوعروسش برایش نوشته بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ فجیع پرستار ایرانی در سوئد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمحل کار حمید، ساختمانی در منطقه «تولینگه» بوت‌شیرکا، واقع در جنوب استکهلم بود. در این ساختمان هفت واحد آپارتمان وجود داشت که افراد مبتلا به اختلالات روانی در آنها نگهداری می‌شدند و شهرداری پرستاران را برای مراقبت از این افراد به خانه آنها می‌فرستاد.

حمید روز حادثه برای مراقبت از پسری 21ساله به آپارتمان او رفت و مشغول انجام کارهایش شد. او ساعاتی بعد با پسرش تماس گرفت و همان‌طور که مشغول صحبت با او بود ناگهان فریاد کشید «چه‌کار می‌کنی؟ چه‌کار می‌کنی؟» پسر جوان حمید که نگران شده بود چندبار پدرش را صدا زد تا از او بپرسد چه اتفاقی افتاده است اما مکالمه قطع شد.

پس از آن پسر حمید چندبار با پدرش تماس گرفت ولی تماس‌هایش بی‌پاسخ ماند. پسر جوان که به‌شدت نگران پدرش شده بود به سمت محل کار او راه افتاد و وقتی به آنجا رسید که پلیس محوطه را بسته بود و مردی را سوار بر بالگرد از آنجا بردند. به این ترتیب پسر حمید فهمید پدرش هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


این قاتل را شناسایی کنید

درساعت 18:30 بیست و نهم فرودین ماه سال 86، وقوع یک فقره تیراندازی در منطقه چرمشهر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، به کلانتری 176 حسن آباد اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود که جوانی به نام امیر (24ساله) بر اثر اصابت گلوله شلیک شده از یک اسلحه شکاری مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه 101 جزایی دادگاه عمومی بخش فشافویه، پرونده در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

این قاتل را شناسایی کنید+عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به دستور مقام محترم قضایی، دستور انتشار تصویر متهم متواری پرونده از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل‌های تردد این شخص دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس‌های 51055510 و55389048 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


2ساعت‌درگیری مسلحانه‌پلیس و قاچاقچیان

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: ماموران پس از یک ماه کار اطلاعاتی با خبر شدند تعدادی از افراد باقیمانده باند قاچاقچیان مسلح موادمخدر که حدود یک ماه قبل در درگیری با پلیس ناکام شده و یک تن و 200 کیلوگرم انواع موادمخدر و سلاح و مهمات از آنان کشف شد، قصد دارند مجدداً اقدام به جابجایی مواد مخدر کنند.
 
وی افزود: در این راستا 6 اکیپ از ماموران مجرب پلیس موادمخدر به طور نامحسوس محورهای اسفندک و آسپیچ شهرستان سراوان به سیب‌سوران را زیر نظر داشتند تا اینکه 2 دستگاه خودروی قاچاقچیان را مشاهده و با آنان درگیر شدند.
 
رحیمی ادامه داد: قاچاقچیان در این درگیری که حدود 2 ساعت ادامه داشت با به جا گذاشتن خودرو و مقادیری مهمات پا به فرار گذاشتند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مثله کردن و سوزاندن صورت جسد در کباب‌پز

متهم برای اینکه جسد مقتول شناسایی نشود سر وی را در پشت بام خانه اش سوزانده بود. معصومه پس از 21 ماه از بازداشتش لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را فاش کرد. با توجه به محتویات پرونده و اعترافات معصومه برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم.

مثله کردن و سوزاندن صورت جسد در کباب‌پز

در ادامه اولیای دم مقتول در جایگاه حاضر شده و برای قاتل تقاضای قصاص کردند. قاضی عبداللهی با تفهیم اتهام به معصومه از او خواست به دفاع از خود بپردازد که زن میانسال با قبول اتهاماتش گفت: من از سال 83 با مقتول آشنا شدم و او در شرکت من کار می کرد. مقتول خودش را مجرد معرفی کرده بود و من نمی دانستم که زن و بچه دارد. پس از مدتی او به من ابراز علاقه کرد و هر روز این موضوع را تکرار می کرد. شب حادثه از او خواستم به خانه ام بیاید تا درباره درخواستش صحبت کنیم. حدود ساعت 12 شب علی به خانه من آمد و از او خواستم اگر می خواهد با من باشد باید ازدواجمان را به صورت رسمی ثبت کنم اما او ناگهان به طرفم حمله کرد که من یک چکش برداشته و در دفاع از خود پنج ضربه به سر او زدم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سمیعی ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    خبرهای جنایی مهمتر بزارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس