2آتش‌سوزی گسترده در تهران، طعمه قرار دادن زن جوان برای زورگیری، فروش میلیونی ساعت‌های تقلبی و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



2آتش‌سوزی گسترده در تهران

وقوع آتش‌سوزی در انبار ابر و اسفنج در منطقه کهریزک ساعت 10:28 صبح پنجشنبه اطلاع داده شد. جلال ملکی -سخنگوی آتش‌نشانی تهران- در این‌باره گفت: محل حادثه سوله‌ای به مساحت 300مترمربع بود که از آن به‌عنوان محلی برای نگهداری ابر، اسفنج، فوم و لوازم خام تولید کفش استفاده می‌شد.

وی افزود: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار شعله‌های گسترده آتش در این منطقه را آغاز کردند و آتش‌نشانان کهریزک نیز در کنار آنان حضور داشتند.

ملکی با بیان اینکه پس از مدتی شعله‌های گسترده آتش در این انبار مهار شد و تحت کنترل آتش‌نشانان درآمد، گفت: در مجاورت این انبار، کارگاه تولید و نگهداری مواد شیمیایی و پارچه قرار داشت که سرایت آتش به این قسمت می‌توانست خسارات جبران‌ناپذیری برجای بگذارد اما آتش‌نشانان مانع از آن شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف خونین 2خودرو و قطار
10کشته و زخمی در تصادف 2خودرو و قطار

برخورد 2 خودروی سواری ال 90 و پژو 405 در اراک و پرت شدن خودروی پژو بر روی خط راه آهن باعث به وقوع پیوستن حادثه ای دلخراش شد که به موجب آن شش نفر مصدوم و چهار نفر دیگر کشته شدند.

این حادثه ساعت  13:16 روز جمعه مورخ 93/05/17 رخ داد که دقایق اولیه موضوع به اطلاع مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک رسید.

بر اساس این گزارش در اولین ثانیه های وقوع حادثه تیم های امدادی اورژانس 115 اراک =برای امداد رسانی به مصدومین به محل وقوع حادثه در کمربندی شمالی اراک (پل برق باختر) اعزام شدند.

10کشته و زخمی در تصادف 2خودرو و قطار

تکنسینهای اورژانس اراک در سریعترین زمان ممکن خود را بر بالین مصدومین رساندند و مشاهده کردند که برخورد دو دستگاه خودروی سواری ال 90 و پژو 405 بر روی پل برق باختر موجب پرتاب شدن آنها به پایین پل شده است، که متاسفانه همزمان با سقوط خودروی پژو 405 به پایین و افتادن بر روی خط راه آهن، حادثه دیگری مبنی بر برخورد قطار با آن رخ می دهد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خودروی مدل بالا راز قتل را فاش کرد

چندی پیش روستاییان قیاس‌آباد شهرستان چناران توجهشان به ورود خودرویی مدل بالا جلب شد.

نکته مرموز ماجرا اما آن‌جا بود که ساکنان روستا هرگز صاحب خودرو را در روستا ندیدند. تا این‌که معمای ناپدید شدن صاحب خودرو روستاییان را به وحشت انداخت.  از یکدیگر پرس و جو می‌کردند تا راز ناپدید شدن راننده سانتافه را کشف کنند.

تحقیقاتشان به نتیجه نرسید و هیچ‌کس از ورود غریبه‌ای به روستا خبر نداشت. همین معمای پیچیده کافی بود تا ماموران پلیس شهرستان چناران برای پی بردن به واقعیت به روستای قیاس‌آباد اعزام شوند.

بن‌بست تحقیقاتی

ماموران برای شناسایی این مرد دست به تحقیقات ویژه زدند.  تا این‌که رد پایی از او را در شهرستان رشت شناسایی کردند.  کارآگاهان جنایی با اخذ نیابت قضایی راهی استان گیلان شدند تا شاید ردی از راننده گمشده سانتافه را پیدا کنند.

خودروی مدل بالا راز قتل را فاش کرد

با شناسایی مخفیگاه متهم عملیات پلیسی کلید خورد و ماموران در اقدامی ضربتی مرد مرموز را شناسایی کردند. با دستگیری این مرد، بازجویی از او آغاز شد. علی که از دستگیری‌اش شوکه شده بود سعی داشت با داستانسرایی کارآگاهان را از مسیر پرونده دور کند.  خودش را خونسرد نشان می‌داد و از ناپدید شدن دوستش اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


طعمه قرار دادن زن جوان برای زورگیری

24 خرداد امسال فردی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد به مأموران اعلام کرد که از سوی یک زن و دو نفر آقا مورد زورگیری قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پلیس آگاهی ، در اظهارتش به کارآگاهان گفت: حدود دو ماه پیش از سرقت ، هنگام مسافرکشی با زن جوانی آشنا شدم که مدعی بود از همسرش متارکه کرده و خودش به تنهایی سرپرستی فرزندش را بر عهده دارد . در حالیکه تحت تأثیر صحبت های این زن قرار گرفته بودم ، تصمیم گرفتم تا از طریق اعضای خانواده و دوستان خود و همسرم نسبت به جمع آوری کمک مالی برای این زن اقدام کنم .

طعمه قرار دادن زن جوان برای زورگیری+تصاویر

مالباخته در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان، افزود: پس از گذشت حدود دو ماه ، یکی از بستگان قول مساعدی در خصوص تهیه وام کم بهره ویژه افراد نیازمند به من داد . با این زن تماس گرفته و قرار شد تا وی مدارک شناسایی مورد نیاز دریافت وام از قبیل درخواست وام ، مدارک شناسایی و... را به در منزل بیاورد. عصر چهارم خرداد زنگ در خانه به صدا درآمد و من برای گرفتن مدارک به در منزل مراجعه کردم که ناگهان دو نفر آقا به همراه این زن جوان وارد خانه شده و با تهدید چاقو مرا به داخل یکی از اتاقها بردند. آنها بلافاصله مرا در داخل اتاق خواب حبس کرده و پس از سرقت وجوه نقد و دیگر اموال باارزش داخل خانه ، به سرعت از خانه خارج شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


فروش میلیونی ساعت‌های تقلبی

اسفند ماه سال 92 فردی با مراجعه به کلانتری 107 فلسطین به مأموران اعلام کرد که پس از خروج از شعبه بانک و به شیوه "بدل اندازی" مورد سرقت مبلغ 10 میلیون تومان قرار گرفته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "بدل اندازی" و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

فروش میلیونی ساعت‌های تقلبی+عکس

مالباخته پس از حضور در پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : مبلغ 10 میلیون تومان را از بانک دریافت و به سمت شرکت محل کار خود در حرکت بودم که یک آقا با لهجه ای خاص جلوی مرا گرفت و عنوان داشت قصد فروش یک عدد ساعت مچی اصل Rolex را دارد . بنده عنوان کردم : "قصد خرید ساعت ندارم" که در همین حین فرد دیگری از پشت سر به ما دو نفر نزدیک شد و پرسید : "آیا این ساعت فروشی است" که فروشنده به وی پاسخ داد: "ساعت را به شما نمی فروشم چون شما دلال هستید". در حالیکه قصد ترک محل و دور شدن از آن دو نفر را داشتم ، فرد مدعی خرید ساعت به سمت آمد و مرا به گوشه ای در پیاده رو کشاند و درخواست کرد: "این ساعت را برای من بخر و در عوض آن مبلغ 500 هزار تومان به شما سود خواهم داد ". به این ترفند و برای گرفتن سود 500 هزار تومانی ، به سمت فروشنده ساعت رفته و عنوان کردم که ساعت را می خرم و خریدار نیز پس از تحویل دادن یک ساعت مچی ، مبلغ 10 میلیون تومان را از من گرفت و بلافاصله از محل دور شد . در حالیکه قصد تحویل دادن ساعت به شخص متقاضی خرید آن و دریافت اصل پول خود و مبلغ 500 هزار سود حاصل از خرید آن را داشتم ، متوجه شدم که این شخص در حال فرار است و آن زمان بود که فهمیدم آن دو نفر با یکدیگر همدست هستند و یک ساعت تقلبی را به من انداخته اند.

از تمام شهروندان که موفق به شناسایی متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، مخفیگاه، محلهای تردد و... این شخص را از طریق شماره تماس 21865610 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس