زلزله 5 ریشتری در جنوب کرمان، راز 2 جنايت در سينه پسر شرور، بازهم تصادف بلای جان حیات وحش شد و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



زلزله 5 ریشتری در جنوب کرمان

قزلزله‌ای به بزرگی پنج ریشتر ساعت 19 و 52 دقیقه و 40 ثانیه منوجان در جنوب کرمان را لرزاند.

این زمین‌لرزه در عمق 9 کیلومتری زمین و در موقعیت مکانی 27.50 شمالی و 57.45 شرقی زمین رخ داد.

مرکز این زمین‌لرزه در 12 کیلومتری منوجان و 42 کیلومتری قلعه گنج ثبت شده است.

گزارشی از خسارت‌ احتمالی این زمین‌لرزه‌‌‌ دریافت نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید



راز 2 جنايت در سينه پسر شرور

دهم اسفند سال 91 به كلانتري 168 سيزده آبان اعلام شد كه ساعت 16:30دقيقه نهم اسفند مرد ناشناسي حدودا30 ساله با آثار ضرب و جرح در بدن از سوي راننده خودروي پژو206 سفيد رنگ به بيمارستان منتقل شده و يك روز بعد فوت كرده است.

بر اساس اعلام بيمارستان، پس از انتقال مقتول به بيمارستان و پيش از آنكه هويت وي در سيستم اطلاعات بيمارستان ثبت شود، راننده خودروي 206 به بهانه انتقال خودرو به پاركينگ از بيمارستان خارج و متواري شده بود.

اقدامات براي شناسايي هويت مقتول ادامه داشت كه كارآگاهان متوجه شدند دهم اسفند پرونده‌يي با موضوع فقداني در پايگاه هفتم پليس آگاهي تشكيل شده كه مشخصات اعلام شده از سوي خانواده مرد ناپديد شده شباهت زيادي به مقتول دارد. از خانواده مرد ناپديد شده براي شناسايي تصوير مقتول دعوت شد و برادر او پس از حضور در پليس آگاهي، برادر خود را به نام امين 27 ساله مورد شناسايي قرار داد.

برادر امين در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: نهم اسفند برادرم در خانه بود كه يكي از دوستانش به نام مهدي با او تماس گرفت. به بهانه دور زدن با ماشين، مهدي به دنبال برادرم آمد و پس از آن امين ديگر به خانه بازنگشت. فرداي آن روز سراغ مهدي رفته و او عنوان داشت كه امين را به در خانه رسانده و اطلاعي از برادرم ندارد.

با شناسايي مهدي 29 ساله، كارآگاهان به محل سكونت وي در منطقه كيانشهر مراجعه كردند و پي بردند كه مهدي دهم اسفند پس از ملاقات با برادر مقتول از محل سكونتش متواري شده است.

همزمان با آغاز تحقيقات براي دستگيري مهدي، كارآگاهان به بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته بيمارستان پرداخته و موفق به شناسايي تصاوير زمان انتقال مقتول به بيمارستان شدند. برادر مقتول پس از مشاهده تصاوير دوربين‌هاي بيمارستان موفق به شناسايي تصوير «مهدي» در زمان انتقال امين به بيمارستان با يك دستگاه خودروي پژو 206 سفيد رنگ شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بازهم تصادف بلای جان حیات وحش شد

متاسفانه ظهر دیروز (سه شنبه ۹۳/۴/۳۱) برخورد یک دستگاه خودرو سواری L90 با یک آهوی ماده در جاده آسیایی پارک ملی گلستان منجر به تلف شدن آهو شد.

بازهم تصادف بلای جان حیات وحش شد+عکس

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: این ماده آهو که دو بره همراه خود داشته است هنگام عبور از عرض جاده در محدوده دشت میرزابایلو با خودرو برخورد کرده و راننده خودرو نیز پس از تصادف فرار میکند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 5ریشتری هرمزگان و کرمان بدون خسارت

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر، از وقوع زمین لرزه‌ای به قدرت 5 ریشتر در ساعت 19:52 شب گذشته در مرز استانهای هرمزگان و کرمان خبرداد.

وی با بیان اینکه این زمین‌لرزه در عمق 8 کیلومتری رخ داده است، گفت: پس از وقوع حادثه دو تیم ارزیاب به محل حادثه در حوالی نودژ کرمان اعزام شد.

به گفته سخنگوی سازمان امداد و نجات، تیم‌های ارزیاب در بررسی‌های خود هیچگونه خسارت جانی و مالی مشاهده نکرده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری عربده‌کشان شرق تهران

متاسفانه ظهر دیروز (سه شنبه ۹۳/۴/۳۱) برخورد یک دستگاه خودرو سواری L90 با یک آهوی ماده در جاده آسیایی پارک ملی گلستان منجر به تلف شدن آهو شد.مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: این ماده آهو که دو بره همراه خود داشته است هنگام عبور از عرض جاده در محدوده دشت میرزابایلو با خودرو برخورد کرده و راننده خودرو نیز پس از تصادف فرار میکند.ساعت 2 بامداد چهارشنبه یکم مرداد ساکنان چهار راه استقلال خیابان آمره ای با شنیدن صدای داد و فریاد و عربده کشی تعدادی از اراذل و اوباش به خیابان آمدند. آنها حدود 5 تن از اراذل و اوباش محل را دیدند که با عربده کشی اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان می کردند.

تعدادی از اهالی با مشاهده این صحنه بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادند که حدود 10 دقیقه بعد ماموران کلانتری فرجام در محل حاضر شده و موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند اما 4 متهم دیگر از محل گریختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


2 متهم جدید حریق اتوبوس‌‌ها
دو متهم تازه حریق اتوبوس‌های جاده‌ای

مدتهاست آمار نگران کننده آتش سوزی و تصادفات اتوبوسها، مسافرانی را که انتخاب نخستشان برای سفرهای درون و برون شهری اتوبوس است نگران کرده است. مسافرانی که پیش از این با خیالی آسوده سوار بر ایمن ترین وسیله سفر از جاده و مناظرش لذت می بردند حالا از ترس به مقصد نرسیدن پلک بر روی هم نمی گذارند و تا انتهای سفر نیز این ترس ودلهره با آنهاست.

حمل سوخت قاچاق با اتوبوسهای حامل مسافر

آمارهای تصادفات و تلفات جاده ای در کشور نشان می دهد در شرایط بسیار نامطلوبی در مقایسه با سایر کشورهای دنیا قرار داریم و این بدین معناست که خدمات ارائه شده در این بخش اعم از خدمات نظارتی، کالایی و رفتاری دچار اشکالات جدی است و ضرورت دارد که تمام امور و مولفه های مربوط به سوانح جاده ای بازنگری و ساماندهی شود. ساماندهی وضعیت راههای کشور، رفتار رانندگان، عملکرد پلیس، وضعیت حمل و نقل مسافری، آموزش عوامل انسانی و توجه به وضعیت فنی وسایط نقلیه بویژه حمل و نقل عمومی از عوامل اثر گذار بر ایمنی و کاهش حوادث است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس