شامگاه جمعه سانحه مرگبار برخورد بین دو خودرو و قطار در کمربندی شمالی اراک چهار کشته و 6 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، برخورد 2 خودروی سواری ال 90 و پژو 405 در اراک و پرت شدن خودروی پژو بر روی خط راه آهن باعث به وقوع پیوستن حادثه ای دلخراش شد که به موجب آن شش نفر مصدوم و چهار نفر دیگر کشته شدند.

این حادثه ساعت  13:16 روز جمعه مورخ 93/05/17 رخ داد که دقایق اولیه موضوع به اطلاع مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک رسید.

بر اساس این گزارش در اولین ثانیه های وقوع حادثه تیم های امدادی اورژانس 115 اراک =برای امداد رسانی به مصدومین به محل وقوع حادثه در کمربندی شمالی اراک (پل برق باختر) اعزام شدند.

10کشته و زخمی در تصادف 2خودرو و قطار

تکنسینهای اورژانس اراک در سریعترین زمان ممکن خود را بر بالین مصدومین رساندند و مشاهده کردند که برخورد دو دستگاه خودروی سواری ال 90 و پژو 405 بر روی پل برق باختر موجب پرتاب شدن آنها به پایین پل شده است، که متاسفانه همزمان با سقوط خودروی پژو 405 به پایین و افتادن بر روی خط راه آهن، حادثه دیگری مبنی بر برخورد قطار با آن رخ می دهد.

10کشته و زخمی در تصادف 2خودرو و قطار

گفتنی است:در اثر وقوع این حادثه پنج نفر از سرنشینهای خودروی ال 90 که دچار مصدومیت شده بودند، بعد از دریافت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی از طرف تکنسینهای  اورژانس 115 جهت بررسی و دریافت خدمات درمانی  تخصصی  به بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج ) منتقل می شوند و یکی دیگر از مصدومین نیز با توجه به نوع مصدومیت و تخصص تکنسینهای اورژانس در محل حادثه درمان شد.

10کشته و زخمی در تصادف 2خودرو و قطار

متاسفانه برخورد بین خودروی پژو 405 و قطار به حدی بوده است که هر چهار سرنشین خودرو به علت شدت بالای جراحات در دم جان سپرده و دچار مرگ حتمی شده بودند.
 

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس