جزئیات حمله با چماق به کلانتری، تبلت خلبان با جان ۲۸۰ مسافر بازی کرد، یک مصدوم سقوط ایران 140 فوت کرد و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



دماوند لرزید

حوادثزمان این زمین لرزه ساعت ۰۴:۲۵:۵۷.۲ با قدرت 4.3 ریشتر در دماوند، تهران ثبت شده است.

هادی رحمتی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران، درباره زلزله 4.3 ریشتری که در ساعت 4:20 بامداد موجب لرزه‌هایی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه شده بود در گفتگو با فارس اظهار داشت: مرکز این زلزله در استان مازنداران بوده است و لرزه‌های آن فیروزکوه و دماوند را لرزانده بود ولی پس‌لرزه‌های آن زیر 2 ریشتر بوده است.

وی ادامه داد: مدیریت بحران شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در آماده‌باش کامل هستند و بر اساس گزارشات واصله فعلاً خسارت خاصی در این دو شهرستان مشاهده نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات حمله با چماق به کلانتری

سرهنگ حسین ذکایی‌خو رییس کلانتری 151یافت آباد، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت سه بامداد،‌ بیست و سوم تیرماه امسال، پسر جوان در حالیکه یک نفر از آنها چماقی در دست داشت به قراول و دژبان وقت کلانتری حمله ور شدند و قصد خلع سلاح و گرفتن اسلحه کلاشینکف سرباز دژبان را داشتند که با سرو صدای ایجاد شده و با تخریب شیشه های دژبانی افسر نگهبان وقت کلانتری به همراه ماموران دیگر سریعا به کمک دژبان امده و مانع از خلع سلاح سرباز شدند.

وی با بیان اینکه شخصی که چماق در دست داشته با ضربات پی در پی اقدام به تخریب شیشه های در و سایر قسمتهای دژبانی می‌کند، گفت: این فرد به سمت مامورین حمله ور شده که در نهایت شخص مذکور به کنترل مامورین در آمده و چماق خود را به زمین انداخته و هر دو نفر دستگیر و به داخل کلانتری منتقل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تبلت خلبان با جان ۲۸۰ مسافر بازی کرد

حوادثهفته گذشته پرواز هواپیمایی جت ایرویز 777 حین پرواز از بروکسل به سمت شهر مومبای (غرب هندوستان) با 280 نفر سرنشین، هنگامیکه خلبان مشغول استراحت بوده ناگهان با کاهش 5 هزار پایی در ارتفاع روبرو می‌شود که موجب وحشت کادر و سرنشینان این هواپیمای هندی می‌گردد.

این تغییر ارتفاع که روی آسمان ترکیه صورت گرفته در حالی بوده است که به دلیل فضای هوایی خطرناک آسمان عراق و اوکراین، ایرلاین‌های تجاری اقدام به تغییر مسرهای پروازی کرده‌اند و به همین نسبت کنترل ترافیک هوایی سخت‌تر شده و هرگونه تغییر ارتفاعی ممکن است منجر به برخورد دو هواپیما با یکدیگر شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


یک مصدوم سقوط ایران 140 فوت کرد

 ˈامین صابری نیا ˈ رئیس اورژانس کشور، افزود: این مصدوم که در کما به سر می برد، سوختگی بالای 80 درصد داشت و متاسفانه تیم پزشکی نتوانست با احیا او را به زندگی برگرداند.

وی خاطر نشان کرد: این بیمار در بیمارستان شهید مطهری بستری بود.

رئیس اورژانس کشور گفت: همچنین تعدادی از مصدومان سانحه سقوط هواپیما از بیمارستان ها مرخص شده اند که متعاقبا تعداد دقیق آنان اعلام خواهد شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بالابر پدربزرگ جان نوه 3ساله را گرفت

حوادثاین دختر 46 ماهه ساکن شهر لالجین از توابع استان همدان در روز حادثه در منزل پدربزرگ خود مهمان بود که در خانه پدربزرگ به دلیل کهولت سن و ناتوانی او در استفاده از پله، یک بالابر برقی تعبیه شده بود.
 
بر اساس این گزارش، این کودک که در طبقه پایین خانه پدربزرگ مشغول بازی بود در حین بازی، به تنهایی سوار بالابر شد و خرابی باتری بالابر و در دسترس نبودن ریموت آن حرکت بالابر را با اختلال روبرو کرد.
 
در ادامه گزارش آمده است:در این هنگام بالابر روشن شد و در حین حرکت ، سر کودک به پله آهنی تعبیه شده در بالای مسیر حرکت بالابر برخورد کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


"دیوانه تهران" دستگیر شد

در پی تخریب چندین دستگاه خودرو شهروندان در محله شهرک ولیعصر تهران که در تاریخ 4 تیر ماه توسط یکی از اراذل و اوباش به نام تهران به هویت جمشید معروف به "جمشید دیوانه"  پرونده‌ای در کلانتری شهرک ولیعصر تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی تر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرانجام با اقدام به موقع ماموران در ساعت 11 صبح روز گذشته مخفیگاه متهم مورد محاصره قرار گرفت و وی در حالی که در طبقه سوم خواب بود ، دستگیر و به پایگاه پلیس امنیت منتقل شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زادگاه احمدی نژاد را سیل برد

حوادثحسن شکراللهی گفت: پس از وقوع سیل در سه روستای رامه بالا، رامه پایین و چهار طاق واقع در شمال‌شرق شهرستان آرادان، تیم ارزیاب هلال احمر این شهرستان، بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

او گفت: به‌دلیل قطع راه‌های ارتباطی و نیاز به تیم‌های بیشتر جهت امدادرسانی 2 تیم سیلاب نیز به منطقه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در این عملیات که نزدیک به 32 ساعت به‌طول انجامید تعداد 62 خانوار شامل 250 نفر حادثه دیده با حضور به موقع عوامل هلال احمر و راهداری نجات یافتند.

به گفته شکراللهی 68 نفر از سیل زدگان که منازل مسکونی آنان آسیب جدی دیده بود به مناطق امن منتقل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


چرخ‌گوشت دست کودک 18‌ماهه را بلعید

این پسربچه در یک لحظه غفلت والدین خود دستش را به داخل چرخ گوشت فروبرد که دچار این حادثه شد.

ساعت 20 روز گذشته در پی تماس مسئولان بیمارستان امام خمینی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه دلخراش، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نجاتگران ایستگاه یک را به بیمارستان اعزام کرد.

چرخ‌گوشت دست کودک 18‌ماهه را بلعید+تصاویر

رحمان شکری افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: این کودک که به شدت از ناحیه دست دچار خون ریزی شده بود بلافاصله توسط عوامل اورژانس منطقه جنوب تهران به بیمارستان امام خمینی(ره)انتقال یافت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    چرت بود
  • کمال پاشا ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    چرت تویی بی ادب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس