امام صادق جوانی را از چوبه‌دار نجات داد، حریق مرگبار در سعادت‌آباد، قتل مامور پلیس توسط زن فیلمبردار، جنایت شرور انتقامجو در​ کوهستان و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



سارقان هر روز وقیح‌تر از دیروز؛
سرقت خودرو با قمه/ قطع دست ناهی از منکر با شمشیر

3مرد جوان به محض پياده‌شدن، به سراغ خودروي پارك شده در كنار خيابان رفتند و در چشم بر هم زدني در آن را باز كردند و مشغول سرقت لوازم داخلش شدند.

اميد با ديدن اين صحنه تصميم گرفت مانع دزدان شود. به طرفشان دويد و با داد و فرياد سعي كرد آنها را فراري دهد اما دزدان خشن جسورتر از آن بودند كه با شنيدن فريادهاي او متواري شوند. اميد كه اين روزها در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري و تلاش پزشكان براي درمان او ادامه دارد، ماجراي حادثه را اينطور تعريف مي‌كند: تصور مي‌كردم دزدان با شنيدن فريادهاي من فرار مي‌كنند اما اينطور نشد. يكي از آنها كه قمه بلندي داشت به طرفم آمد و همانطور كه قمه را در هوا مي‌چرخاند سعي مي‌كرد به من ضربه بزند.

من كه وحشت كرده بودم، سعي كردم خودم را نجات دهم اما يكي از ضربات قمه به شكمم خورد و مجروح شدم. با ديدن اين صحنه با صداي بلندتر از مردم كمك خواستم و سعي كردم فرار كنم كه يكي ديگر از سارقان مقابلم قرار گرفت. او هم قمه‌اي شبيه شمشير در دست داشت و سعي مي‌كرد به‌صورت و گلويم ضربه بزند كه من جاخالي مي‌دادم تا بتوانم راهي براي فرار پيدا كنم. آخرين ضربه‌اي كه او به طرفم رها كرد، صورتم را هدف گرفته بود كه ناخودآگاه دستم را بالا آوردم تا تيغه قمه را بگيرم اما در يك لحظه دستم قطع و به گوشه‌اي پرتاب شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشف 3کيلو ترياک از معده قاچاقچي

فرماندهي انتظامي شهرستان سربيشه گفت : مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر به همراه اکيپ گشت يگان امداد هنگام کنترل خودروهاي عبوري به جوان 20 ساله اي که از زابل به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک شده و وي را براي بازرسي دقيق تر به ستاد انتظامي شهرستان منتقل کردند.

کشف 3 کيلو ترياک از معده قاچاقچي+عکس

سرهنگ "سرفرازي " افزود:با بررسي هاي اوليه مشخص شد که متهم مواد مخدر را بصورت بلعي حمل مي کند که با انجام يکسري اقدامات ، 261 بسته ترياک به وزن 3 کيلو و 100 گرم از متهم کشف شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


6 کشته و زخمی در طوفان خوزستان

حوادثطوفان و گرد و خاک شدید در شمال استان خوزستان یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک با بیان اینکه سرعت توفان 70 کیلومتر در ساعت بود گفت : وقوع توفان دو ساعت به طول انجامید و موجب قطع برق مناطقی از این شهر شد.

همچنین رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول از مصدومیت پنج نفر بر اثر وقوع تندباد در این شهرستان خبر داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


امام صادق جوانی را از چوبه‌دار نجات داد

صبح امروز یک جوان 20 ساله که بنا بود در زندان مرکزی قزوین با اجرای رای قصاص اعدام شود، با رضایت اولیای دم از اعدام نجات یافت.

حضور روحانیون تبلیغی و روحانیون زندان تا پای چوبه‌دار و صحبت با اولیای دم منتج به این اتفاق خیرخواهانه در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) شد.

بعد از صحبت روحانیون با اولیای دم و با اظهار این نکته که به خاطر حضرت علی اکبر (ع) و امام جعفر صادق(ع) از اعدام این جوان صرف نظر کرده‌اند، اعلام کردند؛ هیچ تقاضای مالی نیز از قاتل ندارند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جنایت شرور انتقامجو در​ کوهستان

حوادثفرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره گفت: در پی گزارش مفقود شدن جوانی به نام محمد معلوم شد او سی و یکم خرداد امسال از منزل خارج و مفقود شده است، با دستور قضایی تحقیق در این زمینه برای یافتن جوان گمشده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار حیدر عباس زاده افزود: با شروع تحقیقات، جستجو برای به دست آمدن سرنخی از جوان گمشده بی نتیجه ماند و این فرضیه که ممکن است وی به قتل رسیده باشد، قوت گرفت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل مامور پلیس توسط زن فیلمبردار

عصر چهارشنبه 23 شهریورماه سال84 ستوان دوم سید مجتبی ذبیح‌پور که مأموریگان حفاظت انبار مخابرات در شهرک شهید مطهری بابل بود، زنی را با مانتوی زرشکی رنگ دید که روی جدول روبه‌روی انبار نشسته و با در دست داشتن دوربین فیلمبرداری در حال تصویر‌برداری از منطقه ممنوعه انبار مخابرات است.

قتل مامور پلیس توسط زن فیلمبردار

مأمور وظیفه شناس برای جلوگیری از اقدام مرموز زن فیلمبردار به او نزدیک شد و خواست آنجا را ترک کند، وقتی زن جوان هشدار امنیتی را شنید به رفتارهایی دست زد که عجیب به‌نظر می‌رسید.

ستوان ذبیح‌پور از وی خواست تا برای بررسی دوربین را دقایقی در اختیار داشته باشد. زن بی‌اعتنا پا به فرار گذاشت. مأمور به تعقیب زن مرموز پرداخت و از همکارش خواست تا با پلیس 110 تماس بگیرد.

زن فیلمبردار وقتی دید مأمور پلیس اصرار بر بازداشت او دارد، ناگهان چاقویی را از داخل غلاف دور کمرش بیرون کشید و به مأمور پلیس حمله ور شد و با ضربه‌ای غافلگیرانه مأمور پلیس را هدف قرار داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حریق مرگبار در سعادت‌آباد

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: به دنبال یک مورد حادثه حریق در منطقه سعادت‌آباد، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه در ساعت 5:43 بامداد امروز به محل حادثه اعزام کردند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: حریق دریک آشپزخانه صنعتی به مساحت 70 متر مربع رخ داد و شعله‌های آتش تمام این فضا را در بر گرفت و در حال سرایت به اماکن مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور دو کارگر در داخل فضای آشپزخانه خاطرنشان کرد: دو کارگر هنگام وقوع حریق مشغول استراحت بودند که شعله‌ور شدن محل آنان را غافلگیر کرده و امکان خروج‌شان از ساختمان فراهم نشد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری پزشک متجاوز به 39 بیمار

حوادثاین پزشک برزیلی از سال 2011 میلادی و پس از آنکه به دلیل آزار جنسی تعدادی از بیمارانش در کلینیکی در سائوپائولو به 278 سال حبس محکوم شده بود، متواری شد. نیروهای پلیس پاراگوئه در عملیاتی مشترک با مقامات برزیلی توانستند این پزشک متواری را شناسایی کرده و به یکی از شهرهای مرزی برزیل منتقل کنند. وی قرار است به سائوپائولو که این جرایم را مرتکب شده فرستاده شود.

این پزشک متجاوز ابتدا در سال 2009 میلادی دستگیر شد که پس از آن 39 بیمار با ادعای آنکه توسط متهم مورد آزار جنسی و تعرض قرار گرفته‌اند از او شکایت کردند. این جرائم در فاصله سال‌های 1995 تا 2008 میلادی اتفاق افتاده بودند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    خدایا شکرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس