جزئیات جدید شکنجه‌های ستایش، دستگیری سارقان منزل آیت‌الله طاهری‌، جنازه‌ای که بیمارستان را دچار مشکل کرد و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



جزئیات جدید شکنجه‌های ستایش

کاویانی، دادستان شوشتر با توجه به گزارش‌های مردمی برای بررسی وضعیت این کودک وارد عمل شد.

دختر 8ساله قربانی کودک‌آزاری+تصاویر

معلوم شدن علت جراحات روی دست ستایش

وی درباره آخرین وضعیت پرونده به خبرنگار ما گفت: «صبح دیروز پدر و مادر ستایش را به دادسرا احضار کردیم و مورد بازجویی قرار دادیم. آنها ادعا کردند ستایش دوسال قبل بر اثر یک حادثه دچار سوختگی و جراحت‌های شدید شده و بریدگی‌ها و سوختگی‌هایی که روی بدن وی وجود دارد به همین دلیل است. در ادامه تحقیقات، پرونده بالینی این کودک را خواستیم که این پرونده هم نشان می‌دهد دوسال پیش کودک به‌خاطر اینکه فلاسک چای روی وی سقوط کرده دچار سوختگی و بریدگی در قسمت‌های مختلف بدنش شده ‌است.

آثار این جراحت‌ها کهنه هستند با این حال تا زمانی که به این اطمینان نرسیم که ستایش و خواهرش در امنیت کامل در خانه پدر هستند آنها را در اختیار بهزیستی قرار داده‌ایم و هردو کودک به آسایشگاه بهزیستی منتقل شدند.» دادستان شوشتر درخصوص اعتیاد پدر و مادر ستایش گفت: «آنها مدعی هستند اعتیاد ندارند اما وضعیت ظاهری‌شان طوری بود که تصمیم گرفتیم برای بررسی در این خصوص آنها را به پزشکی‌قانونی معرفی کنیم و البته تحقیقات دیگری نیز در این خصوص انجام خواهد گرفت.»

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری سارقان منزل آیت‌الله طاهری‌

کارگاهان با توجه به اظهارات آیت‌الله طاهری شیرازی اطلاع یافتند که سارقین پیش از سرقت به عنف، قصد سرقت گاوصندوق را داشتند که پس از اطلاع از حضور آیت‌الله شیرازی، با تهدید وی اقدام به گرفتن کلید گاوصندوق و سرقت وجوه نقد داخل آن کرده بودند.
 
در ادامه کارگاهان اطمینان یافتند که سارقین از وجود وجوه نقد در منزل آیت‌الله شیرازی اطلاع قبلی داشتند و از این رو افراد مرتبط با صاحبخانه و محل سکونت آیت‌الله شیرازی را مورد تحقیق قرار دادند که در نهایت مشخص شد فرزند یکی از ساکنان قبلی آن مجتمع مسکونی با اطلاع از وجود پول نقد در منزل آیت‌الله، اطلاعات لازم در خصوص زمان تردد آیت‌الله و وجوه نقد داخل منزل وی را به همدستان خود داده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شلیک مجدد به گونه در حال انقراض

کیوان هوشمند با بیان این مطلب افزود: متاسفانه یک راس گوزن زرد ایرانی حدودا ۸ ساله که در باغ وحش خرم آباد نگهداری می شد در تاریخ ۹۳/۵/۲۴ از ناحیه کتف سمت راست مجروح و پس طی ۵ روز مراحل درمان در تاریخ ۹۳/۵/۲۹ بر اثر شدت جراحت تلف شد.

به گفته وی، این گوزن زرد که جنسیت آن نر بوده  یک سال قبل بصورت امانت از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان به باغ وحش خرم آباد تحویل شده بود.

شلیک مجدد به گونه در حال انقراض+تصاویر

هوشمند اظهار داشت:  شواهد حاکی از سوراخ شدن بدن این گوزن زرد بر اثر برخورد گلوله و مرگ حیوان بر اثر عفونت و خونریزی در محل برخورد گلوله است اما هنوز مشخص نیست چه کسانی و با چه انگیزه ای به این گوزن شلیک کرده اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جنازه‌ای که بیمارستان را دچار مشکل کرد

از مرگ نوجوان حادثه برخورد با قطار تا سلاخی بی‌رحمانه گوزن توسط شکارچی+تصاویرجلال مهدی خواه یکی از ساکنان منطقه ای محروم و دور افتاده در مرز بین استانهای کرمان و هرمزگان بود که بخاطر کار و تامین هزینه های زندگی، ناچار بوده سوار بر موتوری که بیمه هم نداشته است، به روستاهای بشاگرد رفت و آمد کند. اما گویی شیشه عمرش می بایست در همین مسیر بشکند. او با موتور تصادف می کند و 17 روز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در کما بوده و سرانجام فوت می کند.

حالا 4 روز است که خانواده اش مدعی شده اند که به خاطر نداشتن پول، نمی توانند جنازه متوفی را تحویل بگیرند.

آقای جام شیری از روحانیون گروههای جهادی قم به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: متاسفانه چند روزی است که جلال مهدی خواه فوت کرده اما خانواده اش از پردخات هزینه های بیمارستان عاجزند و ناچار، جنازه متوفی در بیمارستان مانده است.

جلال مهدی خواه 25 ساله و صاحب همسر و یک دختر خردسال بود. او از جمله افرادی است که در کوهها زندگی می کنند و شناسنامه ندارند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اسکانیا حادثه‌آفرین شد

ساعت ۱۱:۵۰دقیقه ظهر روز گذشته واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محورتالش به خلخال پیچ بزرگ ورگه دره به امداد نجات اطلاع داده شد.

با توجه به نوع گزارش دریافتی به سرعت سه تیم امدادی در قالب ۹ امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه 44 نفر آسیب دیده اند. امدادگران پس از رسیدن به محل حادثه عملیات امداد و نجات را آغاز کردند که مشخص شد در این حادثه ۱۹نفر دچار مصدومیت شدند که ۵نفر‌آنان را هلال احمر و ۱۰نفر دیگر را نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل کردندو همچنین ۴نفر دیگر نیزتحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ نوجوان در برخورد با قطار

از مرگ نوجوان حادثه برخورد با قطار تا سلاخی بی‌رحمانه گوزن توسط شکارچی+تصاویرسرهنگ سید حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: ساعت 22:58 شب گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر برخورد قطار مسافربری مشهد-تهران در حومه شهرستان نیشابور، ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: مشاهدات ماموران در محل حاکی از آن بود که قطارمسافربری که از مشهد به سمت تهران، در حال حرکت بوده در حوالی روستای رستم آباد با نوجوانی 16 ساله به نام امیرحسین که در حال عبور از محل بوده برخورد می‌کند که در این سانحه متاسفانه فرد مصدوم با توجه به شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و با کمک نیروهای امدادی به پزشکی قانونی منتقل می شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    عجب
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    مرگ برای همه هست. خدا به بعد از مردن ما رحم کنه. و من رو ببخشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس